sunnuntai 28.10.2007
21 - 04
K18
Liput 4 (sis.sisäänpääsy + narikka + juoma)
@ Level5 / Uudenmaankatu 1,Hyvinkää
Yuhis (Lounge Wizards,Ahjo,Mecca),Jammer (El Ambiente),Dj Wibe (Open Decks Resident),tir,Paul Island,Pasi Korhonen (Open Decks)
Live Saxophoni By Hepa "Tohtori" Halme (Phat Beat Sound System,Cool Sheiks...)
Lounge @ Level5 21-00 By Yuhis
House @ Level3 00-04.00 By Yuhis & Jammer
WibeOut Basement Open Decks @ Level1 21-04.00 By Dj Wibe Vs.tir,Pasi Korhonen & Paul Island
www.level5.fi
21 - 04
K18
Liput 4 (sis.sisäänpääsy + narikka + juoma)
@ Level5 / Uudenmaankatu 1,Hyvinkää
Yuhis (Lounge Wizards,Ahjo,Mecca),Jammer (El Ambiente),Dj Wibe (Open Decks Resident),tir,Paul Island,Pasi Korhonen (Open Decks)
Live Saxophoni By Hepa "Tohtori" Halme (Phat Beat Sound System,Cool Sheiks...)
Lounge @ Level5 21-00 By Yuhis
House @ Level3 00-04.00 By Yuhis & Jammer
WibeOut Basement Open Decks @ Level1 21-04.00 By Dj Wibe Vs.tir,Pasi Korhonen & Paul Island
www.level5.fi

) jytkettä tuli ennenkuin itse pääsin dekkien taakse, joten joutui hieman tiputtamaan. tarkoitus oli nauhoittaa setti mutta niin, aina ei kaikki mene niinkuin suunnittelee...

Mutta Kiitos kuuluu myös Levelin mahtavalle henkilökunnalle, sekä vieraileville dj:lle joista pisimmän matkan päästä tuli Anna, joka todellakin veti aivan uskomattoman setin, itse olin aivan fiiliksellä, loistavaa! Iso kiitos Annalle että pääsit paikalle
Kiitokset kuuluu myös Paavolle, joka myös soitti aivan uskomattomalla fiiliksellä ja pörinällä 
Ainakin omalta kohdalta viimeinen tunti 15 minuuttiia, lähti sen verran räpylästä että ei voi muuta sanoa