DANCETERIA SEASON PREMIERE, FRIDAY 5.10.2007 5.10.2007 @ Helsinki

82 posts, 5 pages, 14,307 views

AdonisHercules

Posts: 596

#21 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

mr.a, 11.9.2007 11:01:
Do you remember...:

click here!


Olipas paljon tuttuja tuolla videolla *hali*
Nyt se on sitten virallista: Näytän tyhmältä kun tanssin *lmao*
*danceterioitaodottel* *sydän*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Jago

Posts: 4,039

#22 • • Jago un-trained monkee

mr.a, 11.9.2007 11:01:
Do you remember...:

click here!


Tosi laadulla tehdy video(kaikki näytti oikeesti tanssivan tota soitettua biisiä)
Mikä toi biisi on joka tossa soi?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Miksan

Posts: 1,464

#23 • • Miksan

Jago, 11.9.2007 22:04:
Mikä toi biisi on joka tossa soi?


Danceteria - Passion (Heikki L & Mr. A Remix)
Jago

Posts: 4,039

#24 • • Jago un-trained monkee

Miksan, 11.9.2007 22:07:
---
Jago, 11.9.2007 22:04:
Mikä toi biisi on joka tossa soi?

---

Danceteria - Passion (Heikki L & Mr. A Remix)


Ai toi oli se.. oon kuullu paljon hyvää tosta, mutta en koskaan itse biisiä. Oli kyllä kehujen arvonen*aplodit*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#26 • • x Guest
aki *pihkassa*
MissKoo

Posts: 1,289

#27 • • MissKoo

AdonisHercules, 11.9.2007 21:44:
---
mr.a, 11.9.2007 11:01:
Do you remember...:

click here!

---

Olipas paljon tuttuja tuolla videolla *hali*
Nyt se on sitten virallista: Näytän tyhmältä kun tanssin *lmao*
*danceterioitaodottel* *sydän*



Etkä näytä ollenkaan tyhmälle *hali* Ihan sellaselle.. liikkikselle? Oisko pää vielä vähän kallellaan niin sitten ois liikkiksempi? *tirsk* *hih*
AdonisHercules

Posts: 596

#28 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Ihan kun vittuilisit... *kissatappelu*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

ville

Posts: 3,780

#29 • • ville olen oikeasti ujo
voi helvetin helvettin... just tajusin että oon ens viikon perjantaina tampereella duunijutussa ja sen takia jää nämä bileet väliin... ei siinä mitään, tämä tapahtuma olikin about ainoa jota oikeasti odotti koko syksyn aikana :(
vaavu

Posts: 1,324

#30 • • vaavu vara-vana
Mun pitää tulla ville jortsuilemaan sunkin edestä sitten. *tanssittel*
Nescio

Posts: 181

#31 • • Nescio Antti-Veikko
Voisin tulla ottamaan pari lasillista punaviiniä *nauru*
vaavu

Posts: 1,324

#32 • • vaavu vara-vana
Voisin tulla ottamaan pari lasillista geeteetä.

Ja tanssimaan päälle! *jiihaa*
Miksan

Posts: 1,464

#33 • • Miksan
Pian ne taas on*Hymy*
Harmittavasti ois Dahlbäck samaan aikaan mut eihän Danceterioita voi jättää välii*joo*
Flight

Posts: 1,306

#34 • • Edited Flight Groove Me Baby
Spottaus: Äsken MTV3:n kympin uutisissa oli juttu puhelinkoppien poistosta Helsingin alueelta. Kuvatun kopin kyljessä komeili pitkään DanceteriA-juliste ko. bileistä... Kovaa mainosaikaa tarjolla! *tirsk*

Itse bileeseen olis kiva koittaa selviytyä kiireiden keskeltä, toivotaan toivotaan.
mr.a

Posts: 2,098

#37 • • mr.a

Flight, 2.10.2007 22:19:
Spottaus: Äsken MTV3:n kympin uutisissa oli juttu puhelinkoppien poistosta Helsingin alueelta. Kuvatun kopin kyljessä komeili pitkään DanceteriA-juliste ko. bileistä... Kovaa mainosaikaa tarjolla! *tirsk*

Itse bileeseen olis kiva koittaa selviytyä kiireiden keskeltä, toivotaan toivotaan.




Jep jep, arvaa paljon toi spotti tuli maksaan.



Mutta siis:

Perjantaina laitetaan syyskausi järkyttävällä ryminällä käyntiin! Tarkoitus on tämän syksyn mittaan tuoda uusia DJ:tä tunnetuksi Danceterian kautta, sekä vähemmän Helsingissä soittaneita tyyppejä, sekä vielä toistaiseksi vähemmän keikkaa heittäviä DJ-lupauksia. Keväämmäällä keskitytään myös LIVE sessioihin, messissä ainakin KOMYTEA sekä U&K.

Alkusyksyn Ibizanreissulta jäi muutama dekoraatioidea senverran pahasti kummittelemaan päähän(?) että oli pakko ottaa neulaa, lankaa, kapalevyä, maalia, glitteriä, liimaa sekä mustia hapsuverhoja käteen. Mitä ihmettä niistä oikein syntyi, paljastuu myös perjantaina.

Allekirjoittaneen syntymäpäiviä siis vietetään samana iltana, suklaakakkua tarjolla nopeimmille. Lahjalista löytyy DTM:n baaritiskiltä, sisältää mm. fisua ja bisseä.

Myös the One and Only, Gorgeous, Thin and Beautiful, Young and Restless but ever so Fabulous CRISTAL SNOW voi tehdä cameoesiintymisen lavan tuntumassa, stay tuned!

Illan soittoajat menenevät näin:

22-23.30 Heikki L & Mr.A

23.30-01 Aki A.

01-02.15 Heikki L

02.15 end Mr.A



See ya on the Danceteriafloor

- Ana & Hessu & Miika & Co.
kokosbollar

Posts: 334

#38 • • Edited kokosbollar franks and beans!
Jaahas, tänne ne pojat (tai ehkä puolikas vaan;) on siis tulossa soittelemaan! Tiesinpäs (tai ainakin aavistin)*nauru*

*sydän*U&K*sydän*

Edit: Luinpas vähän väärin, mutta ei se mitään.. huomenna mennään *jiihaa*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Homegrove

Posts: 2,102

#39 • • Homegrove Further
Nää olis vissii huomen. *sydän*

--
Forward thinking house music