Planet of love Turku MARCO BAILEY (BE) 21.9.2007 @

27 posts, 2 pages, 9,274 views

Peltzi

Posts: 19

#22 • • Peltzi
aki a veti iha jees setin alkuun, sen jälkee enää tienny oisko ollu ylhääl vai alhaal ku sen verra tasokast settii tuli :D joka tapaukses liian perseet tuli taas oltuu :(
happosepi

Posts: 1,070

#23 • • happosepi
Jeesjees, ihan kiva.

Baileyta ennen soittanut dj soitti kyllä 95-prosenttisesti aika mitäänsanomatonta huttua. Itse stara yllätti positiivisesti, joskaan mitään yyberkolahtavaa settiä ei omaan makuun silti tullut. Viimeisenä soittanut Ness pisteli myös groovaavaa shittiä, ja mukavalla tempolla. Pahimmissa odotuksissani kummitteli toivottoman hidas supsutisupsuti-naksutinaks-mnml, mutta tosiaankin yllätys oli positiivinen. Avainsana meikälle on se ~130 bpm tempo, vissiin joku alitajuinen juttu =)

Itse en kyllä tätä nyky-trenditeknosoundia pysty luokittelemaan "ihan jees":iä korkeammalle, mulle ns. päräyttävään teknokokemukseen tarvitaan isommissa annoksissa säröä, rouheutta, särmää ja kolinaa. Teknon pitää olla ei-salonkikelpoista paskaa.

Ps. olisi kiva jos etukäteen tietäisi oikean lipun hinnan. Klubbari-ilmossa lukee 8e, mutta ovella pyydettiin 9e. Euro sinne tai tänne ja plussaa 2 yhden hinnalla-tarjouksesta, mutta periaatejuttuja kuitenkin.

Hyvää yötä!
Rocca

Posts: 3,064

#24 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
jees pileet! firman juhlat teki temppuja alussa ;D mut loppuun saakka selvittii... baley veti hemmetin hyvää teknoo... toimii... =)

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#25 • • Aycan Guest
nojoo oli ihan ok iltama...ei jotenki tekno uppoo mut kyl sitä kuunteli...tulipaha sentää jotai tehtyy perjantai-iltana et ei kaduta yhtään et tänne lähdin. *hymy*
John

Posts: 1,384

#26 • • Edited John Lauma
Kovin taas ihmettelen lipun hintaa.

"friday 21.9.2007, 22 - 04, age limit 20, 8 @ Åbo Diskotek / Turku"
"PRESALE TICKETS ONLY 7! +bf FROM KASIRAITA EERIKINKATU 8"

Mä en tajuu miten ihmeessä tuosta voidaan saada lipun hinnaksi ovella 9. Ehkä olen vain tyhmä. *ding*

Itse tapahtuma oli jees, tuli tanssittua ja nähtyä vanhoja (ja uusiakin) tuttuja. *hymy*

--
Fancy some cheese, Gromit?