Inkvisitio 5v. 21.9

23 posts, 2 pages, 4,792 views

freba

Posts: 151

#1 • • freba
Ainakin suosikkien mukaan, niin tuonne vaikuttaisi olevan aika moni klubituslainen matkalla.
Eli, ketkä on tulossa kuuntelee HC:ta?
Itse olen ainakin paikan päällä, kun näitä HC-bileitä on aika harvassa ja vaihtelu tekee muutenkin hyvää *hymy*
Mikcore

Posts: 914

#2 • • Mikcore Eternity has passed
No mä kyl ainakin meen kun oon soittamassa muutaman levyn siellä.*hymy*
Kannattaa tulla aijoissa paikanpäälle niin vältyt jonotukselta.
5-vuotis juhlan kunniaksi mestoille dyykkaa Manu Le Malin Ranskasta joka soittaa korvia raastavaa soundia joka ei jätä ketään kylmäksi.Myös muita erikoisuuksia on luvassa illan aikana joita ei edellisissä inkvisitiossa ole nähty...
Paikalla tietysti tuttuun tapaan koko inkvisitio-posse eli jos on jotain kysyttävää käännytyksestä tai puhdistautumisesta niin vastaamme mielellämme =)
Lisää tietoa osoitteessa www.inkvisitio.aivo.com

Tossa vielä hieman esimakua siitä mitä illan aikana on odotettavissa. Dj Mikcon miksaus MP3-muodossa. http://www.antenniosasto.net/vierailevat_artistit/mikco_-_ptp_verkkojulkaisu.mp3

Nähdään Glooriassa.
scobl

Posts: 755

#4 • • scobl
Loistavaa! Manu le Malin! kauan halusin nähdä hänen soittavan! Olen kuullut monta hyvää settiä häneltä *heiii*
Siis oliko se myös ilmainen tapahtuma? *plur* Narikkamaksu?

[muokattu 18.9.2002 22:10]

--
bred na net

Mikcore

Posts: 914

#5 • • Mikcore Eternity has passed
Narikkamaksu peritään kaikilta.
Muuten tapahtuma on ilmainen.
TanyaK

Posts: 745

#6 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Viime lauantaina Glorialla puolinukuksissa tallustellessani päätin niiden olleen mun tämän syksyn viimeiset ton sortin bileet..mutta..kaipa sitä vois tänne tulla jos ei muuta mielenkiintoista satu samalle viikon lopulle..
Avatar
#7 • • WonderC Guest
No ei jää epäselväksi olenko tulossa ja nyt ei tarttee lähtee edes kesken pois kun ei tartte mennä töihin ja toivottavasti ei iske ruokamyrkytys tällä kertaa kesken parhaan menon nimimerkillä kaksi keskeytystä kokenut.*eiei*
ATD

Posts: 271

#9 • • ATD
ei tota kyl voi missata.. silti en oo varma pääsenkö\kerkeenkö\tuunko, mut kova on ainaki yritys.. ja jos nyt ainaki käymään pääsis..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

Mikcore

Posts: 914

#10 • • Mikcore Eternity has passed
WonderC:


Oliks toi nyt ptp 3 vai joku muu? Tuleeko bileisiin musiikki materiaalia "myyntiin"?*pahis*



Toi on vaan PTP verkkojulkaisu jonka julkasin netissä.
Ei ole mitään sen enempää tekemistä niiden cd:iden kanssa.
Jos sul ei ole PTP2:sta niin otan muutaman mukaan sinne.
Mahdollisesti tulossa muutakin materiaalia myytiin.
florx

Posts: 532

#11 • • florx
Tänne tulossa, tottakai. Kaikki puhdistautumaan*joo*
patis

Posts: 1,158

#12 • • patis 10
olen tehnyt syntiä... *pahis*
TanyaK

Posts: 745

#13 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
patis:

olen tehnyt syntiä... *pahis*

Mä sovitin syntini just viime wendinä!!!
scobl

Posts: 755

#14 • • scobl
tavataan siellä! tulossa klo 22 (jos vielä pääsee) *hih*

--
bred na net

killuska

Posts: 748

#15 • • killuska
Pimpiii käy tän tytön tie...*plur*

--
*killuska*

TanyaK

Posts: 745

#16 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Angeli:

Pimpiii käy tän tytön tie...*plur*


Niin kävi tämänkin tytön tie. Tosin Glorian kautta..ja hauskaa oli!!*hih*
freba

Posts: 151

#17 • • freba
Heh, ette tiedä mitä missasitte. Paras osuus oli imho Xybon & Vihakoneen oldskool breakbeat-setti aika lopussa. Ne pianoriffit pisti kyllä jalan ihmeen hyvin vipattaa *plur*
Eli oli ihan hauskaa.
Karski

Posts: 6,049

#18 • • Karski Pomon kätyri
Tosiaan, Manu Le Malin soitti yhden parhaista koskaan
kuulemistani DJ-seteistä, sääli jos missasitte *eiei*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

patis

Posts: 1,158

#19 • • patis 10
Ei kerinny kuulla ku alun Manusta - joutu lähtee bunkaan kesken kaiken... tod. harmillista
Avatar
#20 • • WonderC Guest
Joo on erittäin ikävää kun kerrankin tulee kunnon jytkettä, niin sitten sitä tulee kahdessa salissa(huoneessa tms.) samaan aikaan ja mitään ei haluis missata. No sitten sitä juostaan niiden huoneesta toiseen ja välillä ollaan "peukku siellä" kun miettii missä sitä pysyis. Mutta kaiken kaikkiaan taas kerran mahtavaa oli.