FINRG : Hakkapeliitta Tour 2007 - FINRG & ETANA 14.9.2007 @ Lahti /w PROTEUS

63 posts, 4 pages, 15,636 views

Juhgu

Posts: 7,921

#61 • • Edited Juhgu Virnistelijä

vanguard, 15.9.2007 13:23:
Kuitenkin yksi asia jäi vähän vaivaamaan. Ne tanssijat sieltä korokkeelta edessä meinaan peittivät näköyhteyden dj:hin. Olisi ollut kiva seurata heidän toimiaan. Tietenkin siellä voi pari tanssijaa olla, mutta lopussa sielä oli melkoinen ryhmä.



Heh, juu. Itse huolestuin hieman soittokamoista, että jos joku vaikka kaatuu niiden päälle tms. Mutta jos FINRG:n tyypit eivät itse kokeneet ko. tanssijoita häiriöksi, niin turha niitä muidenkaan olisi ollut lähteä sieltä hätistämään pois. :)

Etanoissahan on bilettämisen lisäksi myös ideana tutustuttaa uusia ihmisiä tähän konemusiikkikulttuuriin, ja nyt noille tyypeille jäi touhusta varmaan aika kiva kuva kun pääsivät fiilistelemään täysillä. Saattavat siis käydä jatkossakin pippaloissa. Kuinkakohan innostuneita olisivat siihen olleet jos joku olisi mennyt sanomaan että "hei sori voisitteko painua vittuun näköalaa rumentamasta". ;)

(kyseessä siis taisi olla porukkaa joka ei vielä k-18 tapahtumiin pääse?)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

T-mu

Posts: 2,980

#62 • • T-mu Läskimooses

Juhgu, 16.9.2007 10:49:
Heh, juu. Itse huolestuin hieman soittokamoista, että jos joku vaikka kaatuu niiden päälle tms. Mutta jos FINRG:n tyypit eivät itse kokeneet ko. tanssijoita häiriöksi, niin turha niitä muidenkaan olisi ollut lähteä sieltä hätistämään pois. :)



Olihan siinä vähän strobot jne. tulilinjalla mutta nää pojat oli selkeesti hyvinkäyttäytyvää porukkaa joten aihetta hätistämiselle ei ollut.

Bileet olikin sitten ihan huippuluokkaa! Soittajat pisti parastaan ja muutenkin jäi touhusta hyvä maku! Oma mega dj b4b meni odotetusti ja kuten varmasti tanssilattiallekkin välittyi, suunnittelematta paras.

Mikäli meistä riippuu, eiköhän tästä tehdä perinne!