MILLENNIUM "rewind" 10.11.2007 @ Turku

60 posts, 3 pages, 19,035 views

Zeni-

#42 • • Zeni- Funky Little Man
Sitä kai joutuu ton :D -miähen kans tulee tänne pilaa tunnelmaa :P. Näin on päätetty :P

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

jeesboks

#43 • • jeesboks p u p u
Huomenna *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

tir

#44 • • tir
treelta porukkaa menossa?
laite

#45 • • laite MastahWankah

tir, 9.11.2007 20:03:
treelta porukkaa menossa?

Ei muita kuin sinä ^_^

Btw nyt on historiallinen tilaisuus todistaa mun ja kaksoisvelipojan (jay-el) b2b. Tätä ei oo tapahtunut ööö vuosiin, eikä varmaan tuu ihan hetkeen tapahtumaan.
jeesboks

#46 • • jeesboks p u p u
Tänäään *sydän**plur**pepsodent*

--

anniharha

#47 • • anniharha
Totajooh oon vissiin tulossa. Muistakaa kolmen metrin suojavyöhyke, oon erittäin erittäin erittäin epävakaassa mielentilassa. Onneks Turussa ei päde muun maailman lait eivätkä moraalit, mulla itelläni ei siis ole syytä huoleen <3

Ihkukiksuu ja ysäreit!

--
and though my words could save the world they never come out right

jeesboks

#48 • • jeesboks p u p u

anniharha, 10.11.2007 13:34:
Totajooh oon vissiin tulossa. Muistakaa kolmen metrin suojavyöhyke, oon erittäin erittäin erittäin epävakaassa mielentilassa. Onneks Turussa ei päde muun maailman lait eivätkä moraalit, mulla itelläni ei siis ole syytä huoleen <3

Ihkukiksuu ja ysäreit!

Wihiiiiiiiiiiii *pepsodent* Voi mussuseni *hali*

--

maikkiainen

#49 • • maikkiainen Virallisesti Tampio

anniharha, 10.11.2007 13:34:

Ihkukiksuu ja ysäreit!

*sydän* Saukkorakkaus auttaa, kultaseni.*hali*

Tänään!*jiihaa*

--
Sori kulta, muutin...

tir

#50 • • tir
hö kun yksin ei todellakaan jaksa ajella eestakas *uuh*
tylsääääääää.
tahtoo pileisiin.
Timce

#51 • • Timce
Etkot hyvässä käynnissä ja humalan tila on jo nyt jotain aivan käsittämätöntä.

Jipikai jei-MF

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

sts

#52 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
ei saatu kyytiä tarpeeksi ajoissa, pitäkäähä kivat bileet. Tullaa sit joulukuus :)
laite

#53 • • laite MastahWankah
Uhhuh. Oli kyl karkelot. Kiitti jay-el ja abe hyvistä b2b-sessioista!
nenna

#54 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..tuli resurrektionit ja onteHmuuvit danssattua <3

..myös dnb puolella tuli "notkuttua" :o
Tripla-T

#55 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Pitkästä aikaa taas näissä kemuissa. Musiikki oli menevää ja porukkaa sopivasti. Muutama vanha tuttukin tuli vastaan :) Erityisen kiva oli huomata, että koko barbi oli varattu konemusiikin ystäville. Näitä vain lisää, kiitokset järjestäjille !

--
Crom ! - Conan Barbaari

Zeni-

#56 • • Zeni- Funky Little Man
Jees. Olipahan miellyttävät kinkerit. Musa oli hyvää jokaisella stagella (joo myös "paskat" ysärit *nauru*)

Tänne uudestaan heti jos vain rahat/muut asiat natsaa. *joo*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Aliisa

#57 • • Aliisa From the Wonderland
Pohkeet on ihan kipeet. Ysärit osu ja sit uppos. *hihu* Kiitos vain.

*sydän*
culo

#58 • • culo
Laite & Jay-El kiskaisi kyllä hyvän setin. Kun artisteilla on hauskaa ja synkkaa, niin se tarttuu kivasti yleisöönkin. Muut osastot jäi tällä kertaa vähemmälle huomiolle, mut aina on ensikerta. :)

--
All the advantages of Christianity and alcohol; none of their defects.

Lauruska

#59 • • Lauruska nihkee
Oli ihan kivaa, tosin väsymys painoi päälle!

Bileet oli nastat, tosi hyvää musiikkia kaikkialla (tällainen musiikkikokoonpano oli kyllä erittäin toimiva ja hauska!) Ysärihumppaa, dnb:tä ja hehkutustrancea vuosien varrelta sekaisin, aijai.

Miinukset kohdistuvat itse paikkaan:
Aivan hirveä veto koko illan, palelin aivan kaikkialla kun alakerrassa vastakkaiset sisääntulo-ovet ja tupakointipaikan ovet olivat samaan aikaan auki. Häiritsi erittäin paljon olemista niin ylä- kuin alakerrassakin.

Toisena miinuksena äänenvoimakkuus:
Koko paikassa ei voinut olla missään hetkeäkään ilman korvatulppia. Särki oikein korviin.
Haluaisinkin tässä vaiheessa osoittaa lämpimät kiitokset RAD:n pisteen tytölle jolta sain korvatulpat, kun omani olivat (jälleen kerran) unohtuneet kotiin. Kiitos, pelastit iltani *joo*

Oli mukava nähdä vanhoja Turun tuttuja! Ja tuli vanhat ajat mieleen, kun tuli vietettyä iltoja ja öitä kyseisessä paikassa Mocan aikoina 18-vuotiaana *hih*

Kiitos Tommi, kyllä minä yritän useammin päästä paikalle.

Kiitoksii kyydistä asianomaiselle, jonka ansioista tuli lähdettyä koko bileisiin! Oli kiva yllätys vanhemmille kun tupsahdinkin isänpäivänä kotiin ilman ennakkoilmoitusta *iloinen*
jayel

#60 • • jayel
Oli kyllä hauska soitella laitteen kanssa pitkästä aikaa. Harmillista oli että kissat odotti Porissa ruokkijaa, joten jouduttiin lähtemään todella aikaisin ajelemaan kohti kotia. Ensi kerralla sitten ajan kanssa, eikö? :)