Oletko nähnyt UFOja?

83 posts, 5 pages, 27,201 views

`Ԡի

Posts: 1,843

#1 • • `‘†’´
Oletko nähnyt outoja lentäviä esineitä tahi valoja taivaalla ikuna? Miepä oon.

Tapahtui osapuilleen '92 talvella sellaista eräänä iltana että näimme kaverini kanssa pihalla leikkiessämme kirkkaan, sykkivän sinisen valon joka näkyi taivaalla n. puolet kuun kokoisena. Valo tuli siitä alas asti ja valaisi maan sekä viereisen valtavan tehdashallin seinän sinisillä välähdyksillä. Tuijotin ylös tätä outoa valonlähdettä, samalla sormella sitä osoittaen ja käskien kaverianikin katsomaan, mutta se katosi hetkessä samalla.

Juuri ennen tätä olimme impanneet, mutta se onkin jo ihan toinen tarina se... ¦Þ
Mark

Posts: 7,311

#3 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Thaimaassa näky joskus vitun outoja valoilmiöitä mitä luultiin ufoiks. Kävi ilmi et ne oli oransseja palloja mihin oltii laitettu pieni lämmityszysteemi alle jolloinka nousivat, lähettelivät niitä ilmaan lokaaleilta reggaefestareilta *blush**nauru* Oli vähä hölmö olo ku meinasin jo soittaa paikalliseen ursaan et nytnyt! :D

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Karski

Posts: 6,049

#4 • • Karski Pomon kätyri

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Haemaeraemies

Posts: 32

#6 • • Haemaeraemies

Karski, 24.8.2007 11:12:




Hieno pätkä, ollakseen 3d softalla tehty.En muista milläs uudella ohjelmalla toi olin väännetty, mutta jollain kuiteskin. Onhan toi nyt jo "liian hyvälaatuinen". :P

Itse topikkiin, joo olen nähnyt lentäviä esineitä joita en tunnistanut , en sitten tiedä olisiko joku toinen tunnistanut ne.
Funktion

Posts: 1,720

#7 • • Funktion over 9000

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Miika

Posts: 893

#9 • • Miika
We all are people, *sure*......
arttu

Posts: 144

#10 • • arttu
Joo tossa taannoin laskeutui veturin pihaan jyväskylässä.. Tais olla merkkiä renault tai fiat, siinä oli semmonen v#tun karsee sammakkonokka ja tuntui että se tuijotti mua tuhmasti..
alphamagic

Posts: 3,628

#11 • • alphamagic

Miika, 24.8.2007 11:43:
We all are people, *sure*......



:D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Ressiv

Posts: 1,582

#12 • • Ressiv
Oon nähny ku meteoriitti tulee ilmakehään ja palaa tuhkaksi, mutta empä muuta ihmeellistä.
plink

Posts: 1,405

#13 • • plink team paska

Haemaeraemies, 24.8.2007 11:19:
---
Karski, 24.8.2007 11:12:



---


Hieno pätkä, ollakseen 3d softalla tehty.En muista milläs uudella ohjelmalla toi olin väännetty, mutta jollain kuiteskin. Onhan toi nyt jo "liian hyvälaatuinen". :P



heh, tuolta sivulinkeistä löytyi tollanen:



en sit tiedä onko toiki softalla tehty, vai onko ihan oikea lelu.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

kinderi

Posts: 1,783

#14 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Jep olen!
Tälläkin hetkellä jääkaapin ovessa on avattu pussi *slurps*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

..no such user..

Posts: 1,106

#15 • • Edited ..no such user..
eipä oo tullu moiseen törmättyä...
Euphoria

Posts: 542

#16 • • Euphoria 4 everyone
Onhan noita bileissä näkyny jengin jalois:P
Dzad

Posts: 353

#17 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Varmasti juu... en juuri nyt vain muista. ;)

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Avatar
#18 • • ALIEN Guest

`Ҡӫ, 24.8.2007 10:55:
Juuri ennen tätä olimme impanneet, mutta se onkin jo ihan toinen tarina se... ¦Þ



tbo

Posts: 935

#19 • • tbo budhisattva
Hyvä paikka bongailla näitä on tietenkin Tahmelan ranta täällä Mansessa, jossa useempikin ihminen on näitä nähny. Siitä tekee erityisen hyvän sellainen faktoidi että a) Pirkkalassa on sotilaskenttä ja b) Ylöjärven Takamaalla (n. 20 kilsaa Pirkkalasta ufon tietä) on Puolustusvoimien tekninen tutkimuskeskus. Tästä kun laskemme yhtälön loppuun, saamme tulokseksi Area 03. Eikun 51.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

milo

Posts: 860

#20 • • milo Plaugenaut

tbo, 28.5.2008 00:08:
Hyvä paikka bongailla näitä on tietenkin Tahmelan ranta täällä Mansessa, jossa useempikin ihminen on näitä nähny. Siitä tekee erityisen hyvän sellainen faktoidi että a) Pirkkalassa on sotilaskenttä ja b) Ylöjärven Takamaalla (n. 20 kilsaa Pirkkalasta ufon tietä) on Puolustusvoimien tekninen tutkimuskeskus. Tästä kun laskemme yhtälön loppuun, saamme tulokseksi Area 03. Eikun 51.



Ja c) Vuoreksessa Tampereen ja Lempäälän rajalla on vielä muistaakseni Ilmavoimien Tutkimuskeskus. Jos piirretään kolmio abc, niin Tahmelan ranta osuu melkein ko. kolmion alueelle, joten pieniä vihreitä miehiä voi Tahmelassa näkyä useinkin. Varsinkin jos on viettänyt liikaa aikaa Kujakollissa. :p

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First