Thomas & Lapinporo - Loopland 08/2007 (d&b)

23 posts, 2 pages, 5,176 views

Vexe

Posts: 1,016

#21 • • Vexe

thomas, 28.8.2007 14:37:
audiofriikkinä voinen todeta että ko. file on nauhoitettu vähän huonossa jamassa olleilla neuloilla. pakkauspuoli on hoidettu lame 3.97:lla commandlinen ollessa --vbr-new -V 4. tämä tekee filestä sopivan kokoisen (140kbps) vbr-tiedoston jonka jaksaa ladata myös hitaammilla internet-yhteyksillä. suosittelen lämpimästi !



Koko oli just sellanen, että 1mbit linjalla jaksoi ottaa heti kunteluun. >100mb filen kanssa olis mennyt jonoon.
Dasjonna

Posts: 612

#22 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
Hyvää shittiähän tämä oli. Mukavan lepposasti ja tyttömäisesti lähettiin rullaamaan ja sitten alkoikin jo tulla tutinaa... Tarantulan kohdalla kulmakarvat hieman nousi, puhkikulunut itellä kuuntelussa... Miksaukset toimi kivasti, eikä sivukorvaan kolahtanut oikein mikään, kun tuli sillä kuunneltua.

Lupaan kuunnella jatkossakin, varsinkin jos seuraavaksi lupaatte mättösetin (Spor, SPL, Technical Itch, Gein, Limewax-akselilta)...
RiD

Posts: 2,817

#23 • • RiD Nukemi
Jooh, lupasin kommentteja.

Oon kuunnellu tätä aika puhki duuniautossa nyt. Setti lähtee tollasella lässynläärummuttelulla liikenteelle joka ei mun korviin oikeen iskostu, mutta tossa 22minsan kohalla siirrytään aika yllättäen jumpuppimaisempaan/raggampaan menoon mikä maistuu taas mulle ihan täysillä.

Munmielestä noi alun lällyrumpubassot ois voinu jättää väliin ja vaihto tollasesta tasasesta rullailusta tollaseen mukavaan päätä nytkyttävään ajoon oli vähän liian yllättävä.

Kuitenkin, tekniikassa mitään vikaa ei löydy ja hyviä veisuja!

--
*super* *possu*