Club Laserpoint 24.11.2007 @ Helsinki

83 posts, 5 pages, 9,707 views

J Raninen

Posts: 950

#23 • • J Raninen
Eilen striimistä kuuntelin, kun Nitro kävi levykasaansa lävitse ja tulin siihen tulokseen, että jos niillä lätyillä ei tanssijalka ala vipattaan niin jo on perhana..
remotion

Posts: 5,283

#24 • • Edited remotion nostatus guru
[KÄNNIPOST]

hmm, en voi sanoin kuvailla tunnelmaa mikä nyt vallitsee, anyhow, pettynyt olen. Olin koostanut Audio CD-RW formaattiin soitettavat biisit, toisessa soittimessa pyöri kaikki tarvittavat levyt, toisessa ei soinut sitten mikään poltettu.

En halua syyttää tästä muuta kuin itseäni, tietysti kun suurin osa biiseista tulee ostettua 320kbps MP3:na nykyään niin onhan se aika kettumaista että vain toisessa soittimessa levyt toimii ja toisessa ei. (niin ne oli todella Audio levyjä sillä soitin ne kummatkin läpi mun autossa matkalla Hämeenlinnaan ja takas tänään aiemin päivällä, ja sen mankka ei todellakaan soita MP3 levyjä..)

Viikonverran valmistellut harmoniset vaihdot ja 3minuutin melodiat ja vokaalit limittäin vaihdot sai heittää samantien ikkunasta. Tuskin tällä voittoon yltää, jos joku haluaa kuulla miltä ennalta aiottu setti ois kuulostanut niin olen valmis sen soittaan missä tahansa, millä vehkeilä vaan, kunhan KUMMATKIN soittimet tukee 2000-luvulla poltettuja CD-levyjä.

noh, kuten sanottu tällähetkell päälimmäisenä on vitutus vaikka erittäin kivaa palautetta sain, toivotaan siis et setti toimi ainakin bilemateriaalina, vaikkei sit voittoon yllettäis.

[/KÄNNIPOST]
Kriss G

Posts: 1,492

#26 • • Kriss G Wir brauchen bass

remotion, 25.11.2007 03:16:
hmm, en voi sanoin kuvailla tunnelmaa mikä nyt vallitsee, anyhow, pettynyt olen. Olin koostanut Audio CD-RW formaattiin soitettavat biisit, toisessa soittimessa pyöri kaikki tarvittavat levyt, toisessa ei soinut sitten mikään poltettu.



Joo meikällä käyny sama että hirveellä duunilla duunatut cd:t ei futannu (ainakaan kasisatkuissa) cd-rw formaatissa. Onneks oli sillon vinyyliä messissä normi setti niin vanhemmat rallit soi setin ajan ja pääsin helpolla. Nykyään tulee kasattua levyt muutenkin varotuksella. Ei voi tietää onko jotku tupladeckit kyseessä tai sit jotku premin levarit niin on oppinut vähä varautumaan.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Zeni-

Posts: 1,104

#27 • • Edited Zeni- Funky Little Man
Oli kivvaa! Kiitos soittajille mitä kerkes paskanjauhamisen ohella kuunnella :P

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

nuance

Posts: 1,963

#28 • • nuance cov ops, combat, sunrise
noin. tulipa nollattua. eikä ees hävetä.
Caro²

Posts: 5,301

#31 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

remotion, 25.11.2007 03:16:
Olin koostanut Audio CD-RW formaattiin soitettavat biisit, toisessa soittimessa pyöri kaikki tarvittavat levyt, toisessa ei soinut sitten mikään poltettu.


Kriss FM, 25.11.2007 04:54:
Joo meikällä käyny sama että hirveellä duunilla duunatut cd:t ei futannu (ainakaan kasisatkuissa) cd-rw formaatissa.


Pojat pojat pojat, en nyt mitenkään haluaisi lyödä lyötyä, mutta ihmettelen suuresti että käytätte cd-rw -formaattia missään audiojutussa. Kokemus ja isojen poikien tarinat ovat tietäneet kertoa jo monia vuosia, että a) älä käytä cd-rw:tä, b) polta levyt mahd. hitaalla (varsinkin jos on huono asema tai soittimen virheensietokyky on hyvin rajallinen).

Noita ohjeita kun noudattaa, ei tule ongelmia soittimien kanssa - ei myöskään vanhempien dj-cd-soittimien kanssa (denonin dn-2500f, 2000mk1-3, pioneerin 300- ja 500sarjat). CD-RW -levyjen kanssa ei ole sitten muita kuin ongelmia jos on yhtään vanhempaa soitinta käytössä.

EDIT:

PS. Myönnettäkööt, että mikäli (uudella tekniikalla varustettu cd-)soitin on kunnossa, niin ongelmia EI pitäisi ilmetä sen enempää cd-rw:llä kuin cd-r:lläkään. Mutta ei vara venettä kaada, edelleenkään.

EDIT2: Omat kompilaatiot on cd-r -formaattia ja poltettu 8x nopeudella uudella asemalla. Kertaakaan ei ole ollut ongelmia yhdenkään soittimen kanssa, ei edes vanhempien mallien.
Katzcu

Posts: 215

#32 • • Katzcu
Alkuilta (siis noin puolestayöstä eteenpäin, kun paikalle saavuin) oli suoraan sanottuna ihan perseestä. Olin hyvin lähellä lähtee jo himaan, mutta sitten pari kamelia tuli ja pelasti tilanteen. Eikä veren alkoholipitoisuudella ollut mitään tekemistä sen kanssa... *hih* Loppua kohden yö parani siis ja hauskaa oli! *jiihaa*

Kyllä mä ainakin tykkäsin Remotionin setistä, etenkin alkupuolesta, vaikka se ei sitten ilmeisesti ollutkaan sitä, mitä mies oli itse suunnitellut *hymy* Anton veti hyvän setin myös, odotetusti *hihu*

Kiitos kaikille *hali* ja anteeks *blush*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

remotion

Posts: 5,283

#33 • • remotion nostatus guru

Kriss FM, 25.11.2007 04:54:
Joo meikällä käyny sama että hirveellä duunilla duunatut cd:t ei futannu (ainakaan kasisatkuissa) cd-rw formaatissa. Onneks oli sillon vinyyliä messissä normi setti niin vanhemmat rallit soi setin ajan ja pääsin helpolla. Nykyään tulee kasattua levyt muutenkin varotuksella. Ei voi tietää onko jotku tupladeckit kyseessä tai sit jotku premin levarit niin on oppinut vähä varautumaan.



Ite tein aika tyhmästi kun duunasin torstaina läjän promomiksauksia, joita sitten jakelin eilen tanssijoille loppuillasta, siihen ne CD-r:t sitten kuluikin.

tutkailin kyllä levylaukkua sillä silmällä että otanko muitalevyjä varmuuden vuoksi, mutta päätin sitten ottaa vain 3kpl mp3 levyjä ja gielenin albumin, joka oli sitä varten että jos alitan 1:45 ajan niin soitan sit siitä yhen biisin vikaksi, noh siitä tulikin soitettua pari raitaa. Jälkeenpäin ajateltuna ois mielummin raahannut vaikka kokolevysalkun... noh, näitä sattuu... harmi vaan että sattu kilpailu tilanteessa ja niin pitkän valmistelun jälkeen.
Timce

Posts: 5,381

#34 • • Timce
Vinyyli: 6
CD: 0

*pepsodent*

I'll get mi coat..

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Juhgu

Posts: 7,921

#35 • • Edited Juhgu Virnistelijä

remotion, 25.11.2007 03:16:
I has Volvo V70



Ei tietty paljoa lohduta tämmöinen jälkiviisastelu, mut polta cd:t 4x tai enintään 8x.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

enrg

Posts: 2,040

#37 • • enrg

remotion, 25.11.2007 15:27:
---
Juhgu, 25.11.2007 15:23:
---
remotion, 25.11.2007 03:16:
I has Volvo V70
---


Ei tietty paljoa lohduta tämmöinen jälkiviisastelu, mut polta cd:t 4x tai enintään 8x.

---


no, 10x ne oli poltettu. et sikäli...



Itse oon polttanut aina CD-R:t 16x ja hyvin on toiminut. RW:t ei heijasta pintaansa yhtä hyvin ja niitä ei ole aina pioneerit lukenut..
Caro²

Posts: 5,301

#38 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Ei se kirjotusnopeus sitä sano, vaan se, kuinka hyvin se teidän oma asema osaa polttaa. Aikaisempi HP:n polttava asema joka miulla oli, saatto tehdä virheitä levylle 8x:llä ja jouduin näin ollen käryyttämään nelinkertasella nopeudella. Nykynen asema taas polttaa 16x:llä OK-levyjä (joskus kiireessä on joutunu polttamaan 16x jonkun levyn mukaan vaikka normisti käryytän 8x:llä).
domi

Posts: 7,069

#39 • • Edited domi Työn sankari.
Ihme vinkumista. Ois vaan kannattanut vetää ne cd-r-levyille. Luulisi ettei ne oo niin kalliita ettei niitä vois olla muutama sata aina varastossa.
Järkikin sanoo ettei niitä polteta cd-rw:lle, vaan cd-r:lle.

Ainiin, yllättäen ku Remontilla ei setti onnistu, ni vika on tekniikassa. Eli tässä tapauksessa soittimissa, jotka eivät soittaneet cd-rw-levyjä.
Freja

Posts: 8,775

#40 • • Freja Sihteeri

mayah, 25.11.2007 16:02:
Soittakaa lapset viinyylejä.



Ai niit isoi mustii levyjä? :O

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been