[ LASERPOINT - emoción ] Kaapelitehdas, Helsinki

744 posts, 38 pages, 155,611 views

Avatar
#701 • • opmdevil Guest
Säteen huoneessa oli diinä DJ:n edessä sellainen heiluva liekkihässäkkä. Onko kellään tietoa mistä sellaisia saa ostettua vai pitääkö itse askarrella?
Jone

Posts: 8,258

#702 • • Edited Jone Archibald Haddock

opmdevil, 23.4.2008 12:32:
Säteen huoneessa oli diinä DJ:n edessä sellainen heiluva liekkihässäkkä. Onko kellään tietoa mistä sellaisia saa ostettua vai pitääkö itse askarrella?



Todennäköisesti tarkoitat "liekkipataa" l. sellaista, no, padan muotoista systeemiä, jossa on valo ja ylöspäin puhaltava tuuletin sekä sopivan väristä liekkien muotoon leikattua kangasta tai paperia päällä.

http://www.studiotec.fi/tuotteet/tarjoukset.php

Esim. tuolta löytyy. Varmaan helposti muualtakin.

edit:
http://www.thomann.de/fi/stairville_feuerschale_30cm_haengend.htm
http://www.thomann.de/fi/stairville_feuerschale_30cm_tischversion.htm
yoni k

Posts: 667

#703 • • yoni k disko
Mahtavasti toteutetut ja visuaalinen puoli oli enemmän ku parhaiten toteutettu. *hymy*
Polkkapuolen musa toimi itelle parhaiten, oli oikein onnistunu areena. :)
ezzy

Posts: 8,060

#704 • • ezzy Droid-pappa

opmdevil, 23.4.2008 12:32:
Säteen huoneessa oli diinä DJ:n edessä sellainen heiluva liekkihässäkkä. Onko kellään tietoa mistä sellaisia saa ostettua vai pitääkö itse askarrella?



löytyy varmaan nykyään jo ikea/bauhaus/hong kong-liikkeistäkin.
halen

Posts: 5

#705 • • halen


Joo mä vain sammuttelin sitä välillä ETTEI SE KULU!
nii ja se oli kuitenkin päällä ehkä 90% illasta. Hyvän pätkän olit vain saanut otettua.

Harmi et tost videosta ei oikein näy noiden ledi-blindereiden vilkkuminen ehkä mä kestän.



DPSS -lasermoduulien käyttöikä on semmoinen 5000 tuntia joten aika monet kemut moisella ehtii vetää ennenkuin laite hiipuu :) mistään nopean grafiikan piirrostakaan ei kyl voinut tuossa puhua että galvotkaan jäähytaukoja tarttisi.... joten antaa niiden lasereiden viuhua ku kerrankin o lupa siihen *hmph*

btw. kenes valmistama laite oli? niiden blindereiden takia en ehtinyt luntata kuin tekstin 300 siitä eli varmaankin 300mW vehje kyseessä? *känni*

--
He who hath once smelt the smoke is ne'er again free

UzU

Posts: 2,361

#706 • • UzU [33100]

halen, 24.4.2008 05:54:
DPSS -lasermoduulien käyttöikä on semmoinen 5000 tuntia joten aika monet kemut moisella ehtii vetää ennenkuin laite hiipuu :) mistään nopean grafiikan piirrostakaan ei kyl voinut tuossa puhua että galvotkaan jäähytaukoja tarttisi.... joten antaa niiden lasereiden viuhua ku kerrankin o lupa siihen *hmph*

btw. kenes valmistama laite oli? niiden blindereiden takia en ehtinyt luntata kuin tekstin 300 siitä eli varmaankin 300mW vehje kyseessä? *känni*



Pistetääs nyt tuo sarkasminappula ON asentoon. Enhän minä toki sitä sen laitteen kulumisen takia säästellyt, enemmänkin sen huomioarvon. Jengi huomaa sen paljon paremmin kun se aina välillä yht'äkki pamahtaa pyörimään eikä viuhu siinä koko iltaa.

Valitettavasti en yhtään muista mikä laite se tarkemmin oli kun en sitä itse sinne asennellut.

:)
Fiilis

Posts: 49

#707 • • Fiilis Finnish Wonder

tbo, 22.4.2008 21:53:
---
Fiilis, 22.4.2008 12:44:

HD tason kuvaa kännykkälläni,

---


ei mua ne bileet kiinnosta mut kerro millä PUHELIMELLA saa muka HD kuvaa, mullakin olis käyttöö sellaselle.

ed. youtuben videon perusteella se ei varmaan oo se sun luuris.



No shit sherlock. Lukaseppa tämä, ehkä lauseeni aukeaa sen jälkeen paremmin? *justjoo*http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi.

--
:::::::::::::

Chrisdyan

Posts: 479

#708 • • Edited Chrisdyan
Niin kävi miten arveliki, junkka areenallehan sitä jumahti tietenki suurimmaks osaks kekkereistä. 24 jälkee alko sit pelkkä vesi linja ku alko askel vähä sammaltaa, ja sitä meni paljon ku se junkkaaminen aiheutti kovaa neste hävikkiä, mut hyvä niin, lopuks oli vesi selvä, eikä aamulla tarvinu krapulaa pelätä.

Luaserit & pyöree screeni oli hienoo, mitä niit kerkis ihastella ja päälavan tuli roihut oli kans elämys lopussa, ku menivät sulkee junkka areenan jo kolmelta *whaat*

kiits kaikille junkkAreenan pyörittäjille, tutuille ja tuntemattomille sekä jäkedösälle. Hubareissu... ja paljon kauniita naisia *sydän*

--
Hikitomori

RABETZKY

Posts: 28

#709 • • RABETZKY

--
feel @rainbow aka dikkindissin

ElNiño

Posts: 289

#710 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Kiitos Laserpoint. Nostitte riman todella korkealle. Ja pitäkää se siinä jatkossakin.

Sekä visuaalisuus, että auditiivisuus kunnossa. Ei valittamista, kaikki toimi kivasti.

John '00' Flemingin bassoja jäi ikävä. :D

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

SESSIONS2

Posts: 532

#713 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
Karos pictures are now online @ SESSIONS2

Phazer banks 1 to 11 fire at Will!

Wow..

Hope you like the pictures - they just might not do justice to the actual event.

- Karo


048.jpg
Sampson

Posts: 634

#717 • • Sampson Bujashaka

Apo, 26.4.2008 12:30:
---
SESSIONS2, 26.4.2008 02:00:
Karos pictures are now online @ SESSIONS2

Hope you like the pictures

Esa, 26.4.2008 11:55:
We do *super* *plur*

---


+1

Mites paljon rahaa pitää pistää laitteistoon että saa tommosia kuvia? *hih*

Caro kuvaa noita kuvia vaikka r-kiskan kertakäyttökameralla *nauru*

Mut oikeesti, ei voi muuta ku ihmetellä miten noi Caron ruudut on aina noin makeita.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Juhgu

Posts: 7,921

#718 • • Juhgu Virnistelijä

Sampson, 26.4.2008 13:09:
---
Caro kuvaa noita kuvia vaikka r-kiskan kertakäyttökameralla *nauru*

Mut oikeesti, ei voi muuta ku ihmetellä miten noi Caron ruudut on aina noin makeita.



No vaikka Caro olis miten sun idoli ja päiväunien kohde, ni ei se nyt siltikään ihan kertakäyttökameralla onnistu. :P

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)