[ LASERPOINT - emoción ] Kaapelitehdas, Helsinki

744 posts, 38 pages, 155,052 views

display23

Posts: 3,069

#421 • • display23

mayah, 20.4.2008 06:16:


Ja joo, me todellakin lähdettiin puoli yhdeltätoista kotiin ja joo, se oli pitkälti yli mun nukkumaanmenoajan :D Nähdään taas vuoden päästä bileissä :D




Ääh mepäs oltiin autossa jo klo: 21.55 menossa kiltisti takaisin kotiin :)


Oli hienot puitteet jälleen pojilla.
Kiitos!
z

Posts: 1,146

#422 • • z

mayah, 20.4.2008 06:16:
lähdettiin puoli yhdeltätoista kotiin ja joo, se oli pitkälti yli mun nukkumaanmenoajan :D Nähdään taas vuoden päästä bileissä :D


hähää, mepä oltiinki ihan yhteetoista saakka. ja (varmaan ja viimeistään) vuoden päästä taas näkyy, kuten taisi olla puhettakin :D
Amnesia

Posts: 888

#423 • • Edited Amnesia
No huomaa taas käyneensä bileissä kun paikat paskana *hikoil* Tasapuolisesti tuli tampattua joka areenalla, kaikissa oli omat puolensa. Säteen epilepsiahuone oli aika -tun hoocee, kiitos siitä *pepsodent* Junkkahuone vakuutti myös, erityisesti puolenyön jälkeen. Pääsali tuttuun tapaan vähän munaton, mutta positiivista oli se että rahat oli ilmeisesti tällä kertaa käytetty lasereihin eikä kalliisiin "staroihin".
Parker

Posts: 609

#424 • • Parker I see music and hear lights / Wanabi LD

zZz, 20.4.2008 10:59:
---
mayah, 20.4.2008 06:16:
lähdettiin puoli yhdeltätoista kotiin ja joo, se oli pitkälti yli mun nukkumaanmenoajan :D Nähdään taas vuoden päästä bileissä :D

---

hähää, mepä oltiinki ihan yhteetoista saakka. ja (varmaan ja viimeistään) vuoden päästä taas näkyy, kuten taisi olla puhettakin :D



olikohan ketään loppuun asti? *hih*
FinnRaver

Posts: 240

#425 • • Edited FinnRaver
Oi jumalauta, vieläki ihan sekasin vaik väsymys ja säryt painaakin jaloissa ja päässä! Jännitti koko eilisen päivän, et mitäköhän tästä nyt tulee, mutta aivan turhaa oli. Oli niin rahoille vastinetta moninkertaisesti, KIITOS!

Pääarena oli kyllä kaikkien odotusten arvonen. Lasershow oli upea ja artisteissa ei ollut mitään moittimista. Alylle ja Filalle ISO kiitos niistä nostatuksista. Oli sellasta nannaa koko setti et huh. Deems - Tears of Hope (Aly & Fila remix) vei sydämmen sillon! *sydän* Ja sit tämä meidän toinen ulkomaalaisvahvistus, John "tuplanolla" Fleming, oijoi, oli todella mahtavaa sekin. Pelkäsin jo et puuroutuuks tää proge tässä, mut ei onneksi niin käynyt. Viimeset biisit ennen Orkideaa oli todella loistavaa tampattavaa!

PREPARE FOR HEATWAVE! haha, mistä ne keksii näit. Oli todella onnistuneesti överiks vedetty show. *lmao* Orkidea soitti ehkä mahtavimmans etin mitä oon herralta kuullut. Bjuuuutiful!!!!

*aplodit* Kiitoksia illasta, over n out! *aplodit*

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

Tomppeli

Posts: 125

#426 • • Tomppeli
olipas hyvät pippalot ja orkidea*aplodit**jiihaa*
Sand3

Posts: 1,157

#427 • • Sand3 satuolento
Mitähän tähän nyt sanoisi. Joutuu toteamaan että nämä oli parhaimmat bileet,joissa olen koskaan ikinä käynyt.

Daruden setti oli todella positiivinen yllätys, Flemmingin setti oli kyllä niin menevää, että täytyy mennä uudemman kerran kuuntelemaan häntä ja orkidea, orkidea veti parhaimman settinsä ikinä. Vei mun sydämen ihan totaalisesti. Pääareena siis vei enemmän tätä tyttöä tällä kertaa kuin polkkapuoli, välissä toki nopeasti kävin piipahtamassa ja tutkimassa mitä sieltä siellä tapahtui.

Rakastuin. Kiitos Laserpoint crew *sydän*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

lohikarme

Posts: 1,730

#428 • • lohikarme RitariVittupää
*känni* *tanssittel* *lmao*

Kiitos ja anteeksi :) Olin alkuillat ihan naamat kun tuli huitastua etkoilujuomia vähän turhankin paljon.
Itse kaapelilla otin täysin vesilinjan ja parin tunnin koomailun jälkeen alkoi menojalka vipattaa. Laos <3 + Friik <3 = jalat paskana

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#429 • • gnomex Guest
jpeg or did not happen
SuperSalmiak

Posts: 95

#430 • • SuperSalmiak

Miltzu, 20.4.2008 08:42:
Kiitoksia aivan mielettömistä bileistä! Illan tasosta kertonee jotain se, että edes se että exä, josta erosin torstaina, tuli vastaan uusi nainen käsipuolessa, ei riittänyt pilaamaan iltaa :D Hymy oli kasvoilla koko ajan ja fiilikset ihan loistavat kotiinlähtiessä vaikka etukäteen aika paljon pelottikin että miten illasta selviän...



Pointsit sulle. Mulla samam kokemus joulukuun finNRG.stä Tampereella. Tamppasin tyhmät eksät uusine vosuineen suohon.*pahis*
Avatar
#431 • • Sunshine^82 Guest
huh huh olipas menoa ja meininkiä! *hikoil* ekat laserit takana ja tarvii kyl sanoo et saunaan ei tarvitse mennä vähään aikaan, oli siä niiiiin kuuma :DD varsinkin sädehuoneessa, mitäköhän oli asteita *hih*

musiikista pitää antaa täyskymppi, ihan uskomattomia helmiä kaikilta. Ehkä olisi voinut tanssia enemmänkin, mutta nestehukka oli aikamoinen ja sai käydä juomassa vähän väliä.
Screeni oli todella makee ja säteet ja valot toimivat. *joo*

flemingin setti oli maistuva ja erilainen, kuin muiden pääsalin esiintyjillä.
Kiitokset efolle kun soitit solarstonen 3rd earthin *plur*

Illan parhaan setin veti kyllä tapsa, ihania biisejä uusimmista klassikoihin. Ne tulet olivat upeet!!!! *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

nyt sitten kuvia kehiin niin nopsaan kun mahdollista! ... ai niin oliko siä joku ruokapiste, en kyl nähny mitään ruokaa missään tai et joku olisi edes syönyt mitään...
sapeli

Posts: 11,768

#432 • • sapeli jokukukamikä?

Sunshine^82, 20.4.2008 11:31:
ai niin oliko siä joku ruokapiste, en kyl nähny mitään ruokaa missään tai et joku olisi edes syönyt mitään...



Nii joo, tätä meki etittii joku puol tuntia ja pompittiin infon ja hima & salin väliä mut ei löytyny *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miltzu

Posts: 188

#433 • • Miltzu

SuperSalmiak, 20.4.2008 11:30:

Pointsit sulle. Mulla samam kokemus joulukuun finNRG.stä Tampereella. Tamppasin tyhmät eksät uusine vosuineen suohon.*pahis*



Kiitsa. On sillä musiikilla vaan ihmeellinen voima :) Vaikka koko päivä oltiin menty ihan sumussa ja vitutuksen kourissa niin sieltä se hymy vaan puski naamalle ihan väkisin!

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Brasil

Posts: 65

#434 • • Brasil
Mitäs kappaleita kaverit soitteli? Ois kiva tietää.. *joo*
Crazybattery

Posts: 782

#435 • • Crazybattery Fruor ergo sum
varmasti mulleki pitäis laittaa tänne jotain.
ensiks suur kiitokset kaikkille noille jotka tekevät sen mahdolliseksi*hymy*
valot oli aivan jotain oma tasoa*kiitäänjakumortan*
mutt voi olla ett oon jo liian vanha tommosii jättitapahtumaan*nauru*
tai en tie....Tuttavuksia oli tarpeks ja fiiliiski oli mutt jotain jotain puutunu...
no sehän oli ihan mun oma ongelma...kiitos kuitenki*hali**plur*
fisq

Posts: 20

#436 • • fisq
Mitä nyt kävin siellä pää lavalla niin siellä oli kyl hienot puitteet, mutta tottakai olin kokoajan hardi puolella ja siellä oli ERITTÄIN kova meininki!!! Helvetin hyvää musaa pitkästä aikaa ja paljon!

Kiitos järjestäjille ja muille bilettäjille :) Ens vuonna uusiks!!!
Namminna

Posts: 16

#437 • • Namminna
Ei voi muuta sanoo kun <3 Kiitos, pääareenan valot ja screeni oli kyllä niiiin paremmat kuin viime vuonna. Pääareenalla vietinkin sitten kaiken aikani. Darude jäi välistä kun piti istahtaa jonnekin keräämään lisää virtaa jalkoihin. Fleming pisti lopuksi kylmänväreet iholle Childrenillä *pihkassa*, minkä jälkeen upeet valot ja pyrot ennen Orkideaa. Harmi vain että siinä vaiheessa toista puoliskoa väsytti jo niin että piti naristen lähteä paikalta yhyy. Narikallekin kuului niin nami biisi...... :<

After all, jäi hymy naamalle = oli kyllä tosi hyvät kemut :)

--
Thrill me!

Jenz_q

Posts: 27

#438 • • Jenz_q
Jooh.. mun on ihan pakko ihan vähän marista vaikka se onkin ärsyttävää.. :) mut toi ruokajuttu.. bussilaisena treeltä jo ajoissa piles ja siit pitkä ilta neljään saakka ilman mitään safkaa.. hmm.. Jenni+Nälkä=KIUKKU!!
luba

Posts: 226

#439 • • luba
toimi *sydän**tanssittel*
^Petunia

Posts: 888

#440 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Laserpoint-neitsyys meni sitten..
..aikamoinen univelka hidasti meikäläistä aika paljon, tuntui kuin olisi ollut lyijypainot nilkoissa, mutta Darudea tanssin *nauru* ja laserit oli hienot!
Junkkapuolella tyydyin vain vähän nyökkäilemään päätä ja taivuttaa polvia, hitto olis tehny mieli mennä hyppii väkijoukon keskelle kun Infekto soitti mutta rakas "pikku-siskoni" piti siitä huolen ja piti mun hyvän fiiliksen yllä loppuun saakka mielettömällä energisyydellään *plur*
Polkka puoli kierrettiin kaukaa, olisin varmaan saanut sydänkohtauksen tai ainakin pyörtynyt sen kuumuuden takia, ihan järkyttävää, pisteet niille jotka siellä pystyi oleen ja tuli ulos vielä omilla jaloillaan..
niin ja sääliks käy narikka-tyyppejä, ihan hirveen kuuma ja happi meinas loppua kun odotteli takkiaan *eiei*
Ehkä ens vuonna sit taas mutta paremmalla kunnolla..

I *sydän* Elisha