[ LASERPOINT - emoción ] Kaapelitehdas, Helsinki

744 posts, 38 pages, 155,421 views

Samu81

Posts: 1,224

#281 • • Samu81 kokolihaa
Samaa tuumin kuin Kibbo.

Viime vuonna oli juuri sopivan väljää, tietysti järjestävä taho voi olla eri mieltä :D

Harmittaa todella tuo kuvauskielto, lähinnä videokuvan vuoksi.. Niitä aina valokuvattavia samoja naamoja, ihmisiä ja dekoja on nähty. Puolestaan ihan perus pokkarikameralla kuvattavat .avi -pätkät tuovat jälkikäteen sen fiiliksen 10 x paremmin.
*piis*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Lauri

Posts: 1,051

#282 • • Lauri Devoted

Samu*, 16.4.2008 00:11:
Puolestaan ihan perus pokkarikameralla kuvattavat .avi -pätkät tuovat jälkikäteen sen fiiliksen 10 x paremmin.



Tuossahan kielletään kännykkäkameraa isommat laitteet :)
thomas

Posts: 5,618

#284 • • thomas
kaikillahan on jo nykyään n95 tms jolla saa dvd-tasoista kuvaa (not!)
Avatar
#285 • • opmdevil Guest
Kannattaa tulla ajoissa vai joutuuko silti jonottamaan vaikka olisi jo ennakkolippu kuten viime vuonna?
Euphoria

Posts: 542

#286 • • Euphoria 4 everyone

opmdevil, 16.4.2008 08:33:
Kannattaa tulla ajoissa vai joutuuko silti jonottamaan vaikka olisi jo ennakkolippu kuten viime vuonna?



Niinpä! Pääseeks täl kertaa tosiaa jonon ohi? Toivottavasti:)
sapeli

Posts: 11,768

#287 • • sapeli jokukukamikä?

opmdevil, 16.4.2008 08:33:
Kannattaa tulla ajoissa vai joutuuko silti jonottamaan vaikka olisi jo ennakkolippu kuten viime vuonna?



No tällä hetkellä taitaa olla varmasti yli tuhat jolla on ennakkolippu eli eiköhän siinä olisi lyhempi jono niille joilla sitä ei ole... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tomii

Posts: 3,594

#288 • • tomii kallion herttua

sapeli, 16.4.2008 09:12:
---
opmdevil, 16.4.2008 08:33:
Kannattaa tulla ajoissa vai joutuuko silti jonottamaan vaikka olisi jo ennakkolippu kuten viime vuonna?

---


No tällä hetkellä taitaa olla varmasti yli tuhat jolla on ennakkolippu eli eiköhän siinä olisi lyhempi jono niille joilla sitä ei ole... *hih*



Liputtomia tosin kohdellaan aika usein niin, että ne pääsee sisään vasta, kun lipullisien jono on lyhyt. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Syntse

Posts: 1,652

#290 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Samu*, 16.4.2008 00:11:
Samaa tuumin kuin Kibbo.

Viime vuonna oli juuri sopivan väljää, tietysti järjestävä taho voi olla eri mieltä :D

Harmittaa todella tuo kuvauskielto, lähinnä videokuvan vuoksi.. Niitä aina valokuvattavia samoja naamoja, ihmisiä ja dekoja on nähty. Puolestaan ihan perus pokkarikameralla kuvattavat .avi -pätkät tuovat jälkikäteen sen fiiliksen 10 x paremmin.
*piis*



Jees samaa mieltä tässä mut katellaan sit niit kännykameroil otettuja videoita tubesta sitten :) Itselläkin tapana ollut pokkarin kanssa kuvata tapahtumissa ja juurikin videota, tällä kertaa jää pokkarit kotiin kuten viimekin lasereissa.

Mites ois Laserpoint 2008 DVD jossa videopätkää ympäri tapahtumaa, eri esiintyjistä ja lasereista ja yleisestä tunnelmasta jne voisin vaikka sellaisen ostaakkin muistoksi kaappiin niin voi myöhemmin katsella että niin tuolla mä olin plur...
KitSu

Posts: 707

#291 • • KitSu Kitsunegari

Syntse, 16.4.2008 10:08:
---
Samu*, 16.4.2008 00:11:
Samaa tuumin kuin Kibbo.

Viime vuonna oli juuri sopivan väljää, tietysti järjestävä taho voi olla eri mieltä :D

Harmittaa todella tuo kuvauskielto, lähinnä videokuvan vuoksi.. Niitä aina valokuvattavia samoja naamoja, ihmisiä ja dekoja on nähty. Puolestaan ihan perus pokkarikameralla kuvattavat .avi -pätkät tuovat jälkikäteen sen fiiliksen 10 x paremmin.
*piis*

---


Jees samaa mieltä tässä mut katellaan sit niit kännykameroil otettuja videoita tubesta sitten :) Itselläkin tapana ollut pokkarin kanssa kuvata tapahtumissa ja juurikin videota, tällä kertaa jää pokkarit kotiin kuten viimekin lasereissa.

Mites ois Laserpoint 2008 DVD jossa videopätkää ympäri tapahtumaa, eri esiintyjistä ja lasereista ja yleisestä tunnelmasta jne voisin vaikka sellaisen ostaakkin muistoksi kaappiin niin voi myöhemmin katsella että niin tuolla mä olin plur...



tossahan ois kyl jtain ideaa!!oisha se hemmetin hienoo vuosien päästkäki kattoo dvdllä tota tapahtumaa ja kohokohtia tuosta illasta! :P

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

Kolera

Posts: 4,256

#292 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
eihän siin dvd:s olis ku 1-3h ryhmähaukkomista lattialla, purkan jauhantaa, iiriksettömiä silmiä ja vilkkuvalot taustalla. Vähän niinku pac-mania pelais

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#293 • • gnomex Guest
Kohta onkin jo lauantaina *jiihaa* Taidan viettää koko illan Säteen huoneessa *polkpolk* *pahis*
Tommy Court

Posts: 851

#294 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS
Jaahas.. Lippu hommattu, vaatteet ostettu ja yöpaikka tiedossa kaverin kämpiltä, ei muutakun hesaa kohti lauantaina hyvissä ajoin ja illalla tänne pistään jalalla koreeks *jiihaa* Nährään!
Wegez

Posts: 2,141

#295 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Syntse,
Mites ois Laserpoint 2008 DVD jossa videopätkää ympäri tapahtumaa, eri esiintyjistä ja lasereista ja yleisestä tunnelmasta jne voisin vaikka sellaisen ostaakkin muistoksi kaappiin niin voi myöhemmin katsella että niin tuolla mä olin plur...



Joo, tota oon kylä mieki oottanu moooonta vuotta, et noista isoista tapahtumista tulis sellainen! *joo* Kylä siitä vois sen parikybääki maksaa ihan mielellään! *hymy*

--
...we´re all made of stars...

illusion

Posts: 1,061

#296 • • illusion team-sauna :D

Wegez, 16.4.2008 21:52:
---
Syntse,
Mites ois Laserpoint 2008 DVD jossa videopätkää ympäri tapahtumaa, eri esiintyjistä ja lasereista ja yleisestä tunnelmasta jne voisin vaikka sellaisen ostaakkin muistoksi kaappiin niin voi myöhemmin katsella että niin tuolla mä olin plur...

---


Joo, tota oon kylä mieki oottanu moooonta vuotta, et noista isoista tapahtumista tulis sellainen! *joo* Kylä siitä vois sen parikybääki maksaa ihan mielellään! *hymy*



Onneks on se Efon tekemä Laserpoint video, sieltä Vanhalta YO;lta tallessa*hihu**hihu*
DnB-Soldier

Posts: 188

#297 • • DnB-Soldier
i will explo€ d'n'b arena !!! (: :)

--
Time to Drum n Bass!!!

anzku83

Posts: 29

#299 • • anzku83
Jouduitteko viime vuonna jonottamaan pitkäänkin sisälle ja moneltako menitte Kaapelille? Aattelin että oisko saapuminen klo.21.30 liian myöhäistä? *ding*

--
Daze into da lazers!

deena

Posts: 276

#300 • • deena tenukeppi
Ajeleeko kukaan Hämeenlinnan suunnilta tonne, jos vaik pääsis kyytiin.....? *hymy*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.