Aero 21.9.2007 @

56 posts, 3 pages, 13,485 views

Duracell

Posts: 173

#41 • • Duracell Öhkömökö...
*jiihaa* *sydän* *jiihaa* eiköhän tossa ole lyhennetty versio koko illasta *hihu*
Musiikki uppos tähän neitoon ihan kympillä! *joo* Kiitos Sand3:lle ihanasta seurasta *tanssittel*
trustus

Posts: 178

#42 • • trustus
meni lujaa ohi..mut kai oli hauskaa*iloinen*
Marjo

Posts: 1,796

#43 • • Marjo pupuTupuna
Aerot ei vaan petä koskaan, ja ei muuten petä kuoharikaan. *blush* Halpa kuohari pitäis kieltää lailla. *nauru*

Kiitokset jälleen onnistuneista kemuista ja kiitokset kavereille! Seuraavalla lennolla taas nähdään! *hihu*
Avatar
#44 • • Dorka Guest
Dodi nyt on kuvia *hymy*
Hanz

Posts: 929

#45 • • Hanz Team Lasse
Aerot oli kyllä taas aivan mahtavat
inneah

Posts: 704

#46 • • inneah ...Trust no one...
Ekat Aerot meikäläiselle, eikä ollu pettymys!

Olin myös ekaa kertaa Hesarilla uudistuksen jälkeen ja viihtysämpi se nyt on *joo*
Oikein lämmin tunnelma oli ja hymyileviä ihmisiä, kapteenitkin oli kaikki oikein komeina *tirsk*

Musiikki oli mukavan letkeetä ja kyllä hien sai pintaan *hikoil**tanssittel*

Kaikinpuolin onnistunut ilta :)

--
nahkalakanat

Marjo

Posts: 1,796

#48 • • Marjo pupuTupuna
Ai niin baaritiskillä käyty pieni keskustelu tuntemattoman naishenkilön kanssa hauskuuttti jälkeen päin iltaani, kunhan selvisin hämmennyksestä:

Keskustelu meni suunnilleen näin:

X päivittelee vittuuntuneesti: "mitkä hemmetin jetset-bileet tääl on tänään!?"
mä: Ai....Miten niin?
X äkäisenä: "Koko talo täynnä jotain saamarin porvareita!"
mä hämmentyneenä: Ai jaa...
X poistuu paikalta vihaisen oloisena.

NIIN! Et mitä saamarin porvareita siellä bileissä oikein oli!! Pysykää kotonanne! *grr* *nauru*
embelino

Posts: 239

#50 • • embelino

pupuTupuna, 22.9.2007 17:00:
Ai niin baaritiskillä käyty pieni keskustelu tuntemattoman naishenkilön kanssa hauskuuttti jälkeen päin iltaani, kunhan selvisin hämmennyksestä:

Keskustelu meni suunnilleen näin:

X päivittelee vittuuntuneesti: "mitkä hemmetin jetset-bileet tääl on tänään!?"
mä: Ai....Miten niin?
X äkäisenä: "Koko talo täynnä jotain saamarin porvareita!"
mä hämmentyneenä: Ai jaa...
X poistuu paikalta vihaisen oloisena.

NIIN! Et mitä saamarin porvareita siellä bileissä oikein oli!! Pysykää kotonanne! *grr* *nauru*


Hih-hihii!!! Jetset-bileet!! *tirsk*
Jago

Posts: 4,039

#51 • • Jago un-trained monkee
Musa oli genreltään vähän erilaista kun aikasemmin. Ei enää sellasta minkä voisi tunnistaa "aeromusaksi", vaan sellaseksi jota soitetaan vähän kaikkialla. Eli ei kyllä iskenyt mulle.
Ei siis tullut tanssittua tälläkertaa, mikä tietty jäi harmittamaan, kun nää on aina ollut bileet jonne on ollut mahtavaa tulla, kun tiettää saavansa kadottaa ittensä tanssilattialle.

Paikalle saavuin aikasemmin kun mitä oli tarkoitus, eli joskus 10 jälkeen jo. Onneksi illan pelasti lukuisat tutut, joiden kanssa tuli juteltua koko ilta. Yllätyin siitä määrästä, kun en edes kerennyt jutella kaikkien kanssa. Loppuenlopuksi ilta päätyi siis olemaan vanhaa tuttua aero-laatua, mutta olisi voinut olla reilusti upeampikin, jos musa olisi ollut sitä myös

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Tiia

Posts: 352

#52 • • Tiia
Tääl oli sika kivaa! *joo**jiihaa*
Mikcore

Posts: 914

#53 • • Edited Mikcore Eternity has passed
Mä hukkaisin yhden tytön kun
en tajunnu pyytää sen yhteystietoja :T

Pitkä ja vaalea, Anna nimeltään.



*blush*
tir

Posts: 951

#54 • • tir
juu paikka oli laitettu hienoksi (niitä ilmapalloja vaan siivoiltiin sitten pitkälle la iltaan kun poksahtelivat yksi kerrallaan.. hirmu hienoja olivat kyllä) ja harmittaa kun ei hirveästi ehtinyt nauttimaan pääareenan visuaaleista tai musiikista. ylhäälläkin oli kyllä jees pileet *joo*

kiitos topista *hih*
AdonisHercules

Posts: 596

#55 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Aeroissa on se huono puoli, että ne illat menee aina niin nopeasti ohi kun aika menee loistavan musiikin tahdissa ja tuttujen kanssa härvätessä *nauru*
Jujulle taas parhaan setin tunnustuspalkinto *aplodit*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Jammailija

Posts: 3,224

#56 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Maailmantähtiä tai ei, niin JuJu hoitaa homman kotiin taatun laadukkaasti joka kerta*super*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...