"I am the reason this city never sleeps" sunday morning 23.9.2007 @ Den Kungliga Klubben MARCO BAILE

10 posts, 1 page, 2,250 views

RENEGADE

Posts: 684

#1 • • Edited RENEGADE
THIS IS NOT A PARTY
THIS IS AN AFTERPARTY

2309ap400net.jpg

I know what you did whole summer....
You tried to survive without these
grazy underground afterparties!

Now we're BACK and we mean business

Renegade presents Marco Bailey afterparty!
At Den Kungliga Klubben | Mannerheimintie 6, 3th floor
Sunday morning 23.09.2007 | 05:00 - 13:00

line up:

05:00 MARCO BAILEY (BE) with special afterhour set
07:30 NESS
10:00 MR A
12:30...or later...depends on orbit of the moon

newbaileyspook.jpg

Kungliga Klubben is returning to clubmap and our infamous undergound afterparties are waking up from long summer holidays and are ready to shake this city.
THE line up promises nothing but the dopest morning beats & grooves. Hypnotic not robotic

Before the afterparty, check this out:

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=12487

aaa.jpg

So after Rose Garden's Renegade techno Grand opening party, the only way is...
RENEGADE

Posts: 684

#2 • • RENEGADE
05:00 Marco Bailey
07:30 Ness
10:00 Mr A
kokosbollar

Posts: 334

#4 • • kokosbollar franks and beans!
That's wassup! Marco Bailey is HOT!!!

BTW, mun kaveri puristi sitä nänneistä (and he liked it!) *nauru*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

120mg

Posts: 6

#5 • • 120mg
You are not too shabby yourself ;P
Mar6

Posts: 2,178

#6 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Todella hyvää aamusaundia sen mitä itse kuunteli.. Ei olekaan tullut oltua aamuissa hemmetin pitkään aikaan.
Fiiliksiä ehkä vähän rajoitti joku joka tuntemattomana päätti käydä kimppuun ja potkaista sekä finkun säestyksellä huutaa että painu vittuun.. Olin vissii väärässä paikassa kun ekaa kertaa "bileuran" aikana noin pahasti plurritellaan *eiei*

--
-Where there is house there is a home-

kokosbollar

Posts: 334

#7 • • kokosbollar franks and beans!

120mg, 23.9.2007 08:40:
You are not too shabby yourself ;P



Cheers *nauru*
--

Tuohon edelliseen kommentoiden: kuulostaa kieltämättä aika nihkeeltä meiningiltä jos siellä joku kävi väkivaltaseksi *dissaa* ei oo reilua pitää toista ihmistä nyrkkeilysäkkinä. Aina noita urpoja kuitenkin jostain sikiää, ei kai sille voi mitään (ainakin siihen asti kunnes jossain hamassa tulevaisuudessa pokeilla on käytössään kääliötutkat)! *nauru*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

dj upi

Posts: 1,835

#8 • • dj upi
Oli kyl aika hauskaa soundia ja keskimäärin hyvä menokin. Eka kerta kun olen suomessa aamuissa ja yllätyin positiivisesti. Aamun kruunasi pikajamit Stompin esityksen päässolistien kanssa. :)
mr.a

Posts: 2,098

#9 • • mr.a
Jesjes jotenkin tuntui ettei toi keskimääräistä ´minimalistisempi´soundi tuntunut purevan yhtähyvin kuin sit lopussa soittamani progempi osasto. toi ei niin iso soundi kun vaatii todella napakan äänentoiston osakseen.
osasyynä vois osoittaa sormella Kunkun pikkuhuoneen aivan järkyttävän huonoa soundia (josta puolet oli ihme piuhahelvetin takia täysin pimeenä kun tulin mestoille ysin aikohin), osasyynä ilmastoinnin puutetta, cdj:n puutetta (joka kyllä fiksaantui aika nopsaan) jne.

toivottavasti jatkossa aamubileet siirtyvät pääsaliin, soundi on kohdillaan ja markolla ei oo enää porttaria kunkkuun*nauru**känni*

rant.mode.over.

cheers

ana.
AdonisHercules

Posts: 596

#10 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Oli kyllä loistava lopetus viikonlopulle. Turistien paljous kyllä vähän ihmetytti, mutta ei se menoa haitannut sen pahemmin *hihu*
Mr.A setti ja varsinki sen viimeinen tunti toimi allekirjoittanelle erittäin hyvin ja tanssilattialla tulikin vietettyä sitten loppuaika *tanssittel*
Kiitos mun chat-siskolle loistavasta seurasta *lmao*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.