Luotettavat kauppakumppanit -keskustelun sivuraiteet

7 posts, 1 page, 1,616 views

typo

Posts: 685

#1 • • typo Testaaja
Tässäpä tämmöinen, ettei ihan katoaisi tuo luotettavat kauppakumppanit threadin tarkoitus. Ei oo kiva lukee sivutolkulla täysin asiaan liittymätöntä oikeuskäsitysschaibaa ja olla löytämättä niitä referenssejä, mitä varten ko. thread on olemassa.

Plx. Siirretään se "poliisi ei voi mitään" "voipas ja sitäpaitsi niin voi mun mutsikin" -tyyppinen argumentointi tänne ja pidetään alkuperäinen keskustelu keskittyneenä olennaiseen.

Itse voitin yhden ns. toivottoman tapauksen (kolari, minä peräänajajana), kun vanha patu hermostui mun kaistanvaihdosta, teki "mielenosoituksellisen" (hänen omin sanoin) ohituksen, löi liinat kiinni välittömästi, kun oli palannut takaisin kaistalle mun eteen ja sitten pösön moottorilla tutkittiin, mitä Volvon peräkontti on mahtanut syödä aamupalaksi. Tapauksen käsittely kesti lähes päivälleen 2 vuotta, mutta lopulta kaikki kolme astetta (vakuutusyhtiö, vakuutuslautakunta, poliisi) totesivat mut syyttömäksi ja vastapuolen syylliseksi.

.pi.

--
.psychedelicious.

Avatar
#2 • • 3:15 Guest
Tää oli vkn. paras teko!! Pisti jo turhasti vituttamaan toi "stefun itkulista".*stop**eiei**dissaa*
domi

Posts: 7,069

#3 • • domi Työn sankari.

SoundaHolic, 21.8.2007 11:06:
Tää oli vkn. paras teko!! Pisti jo turhasti vituttamaan toi "stefun itkulista".*stop**eiei**dissaa*


Mua alkoi vituttamaan se, ettei threadissa huomioida nopeiden ( yli 10 tekstiviestiä päivässä lähettävien ) VIP-selektiota :(
Avatar
#4 • • 3:15 Guest

domi, 21.8.2007 11:07:
---
SoundaHolic, 21.8.2007 11:06:
Tää oli vkn. paras teko!! Pisti jo turhasti vituttamaan toi "stefun itkulista".*stop**eiei**dissaa*

---

Mua alkoi vituttamaan se, ettei threadissa huomioida nopeiden ( yli 10 tekstiviestiä päivässä lähettävien ) VIP-selektiota :(


Ja sama SUOMEKS!?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

SoundaHolic, 21.8.2007 11:06:
Tää oli vkn. paras teko!! Pisti jo turhasti vituttamaan toi "stefun itkulista".*stop**eiei**dissaa*



Ai *ding* Mä kun luulin etten ole kirjoittanut sinne neljään päivään...

Taidat nähdä nyt unta...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?