Jussi Soro - Classics (2001)

54 posts, 3 pages, 12,046 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#21 • • Jussi Soro choon!

drS, 21.8.2007 19:17:
kylhän tässä fiilistä oli, ja iso osa siitä tulee nimenomaan noista vaihdoista, rakenteesta ja beepeeämmistä *sydän*


Joo ei noita vaihtoja loppujen lopuks ihan kauheesti joudu ees nykypäivänä häpeen, mut tästä tulee vaan jotenkin se fiilis mieleen mikä sillon joskus dj-uran alkutaipaleella oli... Koitin tossa jossain vaiheessa vuosi sitten valkata tollasta perus CD:lle mahtuvaa klasarimiksausta kasaan, mut ei siitä tullu mitään... Vois pistää sen sitten 10 vuoden päästä jakoon, ja kattoo josko se maistuis silloin ;P
Hitchhiker

Posts: 1,754

#22 • • Hitchhiker
Nostaapas hymyn leveänä korville saakka, ei muistunutkaan mieleen kummonen setti tämä olikaan *hihu*. Tiukkaa menoa ja ei tunnu ollenkaan niin vanhalta, kuin tämä onkaan.
plateau

Posts: 21

#23 • • plateau plateau
Kyllä se aika kultaa ja nostalgia sivelee yhtä lailla biisien kuin miksausten puolesta. Loistavaa settiä :D

Lataukseen, iPodiin ja duunmatkojen ratoksi lähtee. Kitoos!

--
A witty saying prooves nothing.

MiMoSa

Posts: 1,664

#24 • • MiMoSa
Tätä oon tässä nyt jo jonkun aikaa töissä ehtiny kuuntelemaan mut heti kotona lataan tän kyl omalle koneelle!*joo**tanssittel*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

jeesboks

Posts: 4,064

#25 • • jeesboks p u p u
Varsin mehävä setti. Fiilis *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#26 • • Edited [Nuclear] el aprendiz
Kyl, kyl ja viel kerran kyl. *sydän* Tää on musiikkia, nykykiksu pelkkää paskaa, piste. :D

edit: vika biisi aiheuttaa kyl sellaset kylmät väreet et meinaa kyl itku tulla. :)

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

TonySt

Posts: 4,166

#27 • • TonySt mediamoguli

[Nuclear], 23.8.2007 23:53:

edit: vika biisi aiheuttaa kyl sellaset kylmät väreet et meinaa kyl itku tulla. :)



*joo*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

thomas

Posts: 5,618

#30 • • thomas
täysin kyl oon samaa mieltä noiden muidenkin kans. siks varmaan ei tuu enää soitettua niin paljon nykytrancea. jotenkin on vaan hohto menny siitäkin hommasta.
Sphyxia

Posts: 3,308

#31 • • Sphyxia Maracujá!

akiapina, 21.8.2007 11:40:
11. Blockster - Grooveline (Matt Darey Mix)



Suurkiitokset tuosta id:stä! Taisi olla vuonna 1999, kun ko. biisi tarttui c-kasettiin, mutta nimettömänä. Vihdoin, kahdeksan vuoden jälkeen, mysteeri on ratkennut. *jiihaa*

Kiitos kuuluu tietysti myös Jussille itse miksauksesta. Tuli melkein tippa silmään, ei itse biiseistä vaan siitä, kun biisit herättivät vanhat muistot taas eloon: missä oli ja mitä teki kun kuuli Arminin Communicationin ensimmäisen kerran yms. *hihu*
akiapina

Posts: 2,729

#32 • • akiapina apinaki

Sphyxia, 24.8.2007 22:04:
---
akiapina, 21.8.2007 11:40:
11. Blockster - Grooveline (Matt Darey Mix)

---


Suurkiitokset tuosta id:stä!



Joo piti itsekin kirjottaa et toi oli tän setin ehdoton kohokohta, en melkein muistanut koko biisin olemassaoloa. Ton biisin fiilikseen kyllä tiivistyy mun mielikuva vuodesta 1999, trance ja ibiza *sydän*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#33 • • [Nuclear] el aprendiz
OT!

Ois kyl mukavaa jos joku jaksais järkkää jotkut "Trance Classics" tms. bileet niin pääsis fiilistelee oikein urakalla. :)

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

calvin

Posts: 513

#34 • • calvin
Pannaas kuunteluun.
plink

Posts: 1,405

#35 • • plink team paska
olipahan legendaarisia renkutuksia:) paria lukuunottamatta kaikki olleet aikoinaan ihan lempiraitoja. carte blanche ehkä paras mahdollinen lopetus, ihanaa <3

paras viisu: chakra - love shines through
huonoin: planet perfecto - a bullet in my gun

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Tapi

Posts: 1,437

#36 • • Tapi Dreamstate

akiapina, 25.8.2007 03:09:
Ton biisin fiilikseen kyllä tiivistyy mun mielikuva vuodesta 1999, trance ja ibiza *sydän*


Mä ite en ihan hirveesti diggaa tuon ajan voimakiksusta, jonka tuottamisessa Matt Darey on kyl varmaan ykkönen.

Mun mielestä parhaiten aikaansa kuvaava biisi on Langen remiksi Lost Witnessin Happiness Happeningistä. Imo biisi on kädet ilmaan-kiksuksi poikkeuksellisen tyylikäs, synaliidissä on voimaa ja taustamelodioissa Tilt-tyylistä tunnelmaa.

Niin ja ne vokaalit:

Everything will be perfect
Tonight and forever
Light shine off, light shine on
Making our faces many colours
Everyone is moving
Like waves make an ocean on and on
Everybody's singing
Yes! This is happiness is happening!


Ai, ai! *plur*
akiapina

Posts: 2,729

#37 • • akiapina apinaki

Tapi, 28.8.2007 11:57:
---
akiapina, 25.8.2007 03:09:
Ton biisin fiilikseen kyllä tiivistyy mun mielikuva vuodesta 1999, trance ja ibiza *sydän*

---

Mä ite en ihan hirveesti diggaa tuon ajan voimakiksusta, jonka tuottamisessa Matt Darey on kyl varmaan ykkönen.

Mun mielestä parhaiten aikaansa kuvaava biisi on Langen remiksi Lost Witnessin Happiness Happeningistä. Imo biisi on kädet ilmaan-kiksuksi poikkeuksellisen tyylikäs, synaliidissä on voimaa ja taustamelodioissa Tilt-tyylistä tunnelmaa.

Niin ja ne vokaalit:

Everything will be perfect
Tonight and forever
Light shine off, light shine on
Making our faces many colours
Everyone is moving
Like waves make an ocean on and on
Everybody's singing
Yes! This is happiness is happening!


Ai, ai! *plur*



Lange on Matt Dareyn ohella toinen tuottaja johon toi ysiysisoundi ainakin mulle tiivistyy vaikka vähän erityylistä kiksua ovatkin..muita artisteja voisivat olla esim. Pulser ja Mea Culpa. Ja tosiaan noi vokaalit..etenkin toi "Light shine off, light shine on"-kohta <3

ps. ois kyllä mukavaa kuulla tällainen ~140+ bpm vanha kiksusetti bileissäkin, esim. Turussa *pepsodent*
Caro²

Posts: 5,301

#38 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

[Nuclear], 25.8.2007 14:50:
OT!

Ois kyl mukavaa jos joku jaksais järkkää jotkut "Trance Classics" tms. bileet niin pääsis fiilistelee oikein urakalla. :)


Ne olis semmoset, johon vois jo "vaivautua" itekin paikalle *hihu*

Ps. Laitoinpa tän imuun, tuolla näytti olevan jopa kourallinen omiakin suosikkeja *ding*
drS

Posts: 1,939

#39 • • drS

Tapi, 28.8.2007 11:57:
Mä ite en ihan hirveesti diggaa tuon ajan voimakiksusta, jonka tuottamisessa Matt Darey on kyl varmaan ykkönen.



iso osa dareykiksusta oli aika kuraa, mut ton blockster-remixin lisäks esim lost triben versio tiltin invisiblestä oli niinku *sydän**hikoil**jiihaa**piis*
Avatar
#40 • • Edited astaroth Guest
on se vaan niin että nykykiksu ain't got shit on these

edit: oh, the cheese!