16.2.2008 FERTILITY FRIENDMEETING 5 @ Vernissa 16.2.2008 @

29 posts, 2 pages, 7,324 views

subu

Posts: 1,174

#21 • • subu Suski
Loisto bileet jälleen! Kiitos..*aplodit*
tomii

Posts: 3,594

#22 • • tomii kallion herttua
Fägiksiltä pitkästä aikaa parasta antia, ihan törkeen kova setti! Sai kyl tuulettaa huolella. Harmi vaan, että se baaritiski meni kiinni jo kahdelta. Kivat dekot kans.

--
reivaan kunnes kuolen

Ios

Posts: 93

#23 • • Ios
Hienot puitteet ja aivan loistavaa soundia. Hyvä vaan etten saanut juotua liikaa viinaa, ei tullut krapulaa *nauru*
tomii

Posts: 3,594

#24 • • tomii kallion herttua

Ios, 17.2.2008 14:42:
Hienot puitteet ja aivan loistavaa soundia. Hyvä vaan etten saanut juotua liikaa viinaa, ei tullut krapulaa *nauru*



Ja ei mennyt rahaa ihan katastrofaalisesti :D

--
reivaan kunnes kuolen

provision

Posts: 178

#25 • • provision
Hieno Venue.
Turistille kivat dekot.
Jees!
Avatar
#26 • • Edited ikj Guest
muses rapt. - spiritual healing :))

kivaa oli, tanssilattialla viihty varsin hyvin & ihmiset oli mukavia :) good vibes.
& mullet mohawkilta tuli ehdottomasti illan parasta <3
ninscu

Posts: 635

#27 • • ninscu candydelic

idi, 17.2.2008 16:50:
muses rapt. - spiritual healing :))



nooooou ja tietty mä missasin :(( kuka soitti?


Oli ihan superihanaa *sydän*
Paikka oli dekotettu ah niin hienosti ja runsaasti :)
Harmi vaan ku bileet tuntu loppuvan ku seinään, mut onneks pääs sit vielä yläkertaan jatkaan mut sit neki loppu ku seinään :( Ois selkeesti pitäny olla jo kasilta paikanpäällä, mut lähtö pääs vähä viivästyy.. mut meininki oli kyl aivan mahtava.
Kiitos!

--
.. grooving with the eternal now ..

eemi

Posts: 186

#28 • • eemi
Mikähän oli kun mulle ei oikein maistunut nämä kemut? Äänentoistoa voisin syyttää ja ehkä valoja ja ja yläkerta oli mahottoman epämukavan oloinen chilli, ei siellä viihtynyt, mutta mahdollisesti syytän eniten sitä, ettei vaan ollut nyt bilefiilis? Vai onko tämäkin vain suomalaisten kohteliasta palautteen antamista, kun ei tykkää?=) En malttanut edes etsiä lineuppeja eikä silmiin moisia sattunut niin jäi arvailun varaan kuka milloinkin soitti. Yhden jälkeen luovutin jo. Kuulinkohan mä edes sitä Squaremeatia? Uusi tuttavuus, olisin ainakin halunnut. Kyllä mä sanon että kovin oli kallis hinta bileistä, joissa ei viihtynyt. Well, live and learn.
-dh-

Posts: 5

#29 • • -dh-
hyvä vaan et laitettiin kahelta viinat pois. ihan tarpeeks oli jo alkomaholia liikkel. hauskaa oli