noista pelaajavalinnoista sen verran etten tajua miksi siitä pudotettiin sellaiset nimet kuin Juha Lind ja Ville Nieminen!!!
siis APUA!! Lintukin sellainen pelaaja jolta ei voima ja tahto lopu. Pelaa aina loppuun asti tilanteet! ja sitten Ville Nieminen jäbä jolla on viimeistelytaito hallussa...voivoi mikä moka oli tiputtaa moiset nimet listoilta.Sitten sinne otetaan jtn pirjetää ja muuta schaissee..voi herran isä! ja KIPRUSOFF! voi luoja! onneksi ONNEKSI Hannu Virta ei sentään ole enää kehissä..mikä loistava säätäjä pakkipari oli kyseessä.
No mut kisafiilis on korkeella! Joukkueesta löytyy perhetuttujakin *heiii* se on aina kiva lisä kun kannustaa!
No huomenna olisi tavoitteena lähtä suvun miesten mukaan(APUA) kattomaan suomi-itävaltaa kisatelttaan. Saa nähä mitä siitäkin tulee.
Kisoi on kyl tullut seurattua jo siitä lähtien kun synnyin. Lähes joka vkonloppu tuli vietettyä aikaa jäähallissa et tää on kai veressä (veljeni siis pelasi jääkiekkoa siksi tuo reissaaminen)
ja vähänkö hitottaa ku vappun tulee se matsi niin oon autossa matkalla TURKUUN!!! just sinne :( mutta kukaan autosta ei anna mun kuunnella ees radioo koska o tollaisia tyhmii jotka ei tajuu mitään
No kai sen tuloksen näkee TURUN katukuvassa kun sinne päästään
ois kiva jos suomi voittaisi!! ois mulle kiva synttärilahja
Missä oli listasta Slovakia??? Sanokaa mun sanoneen, Slovakia tulee ja pesee koko porukan... Löytyy Bondra, Svehla, Stumpel, Demitra, Satan, Palffy... Luulenpa, että tällä porukalla viedään taas kultaa!!
Tajusin vasta eilen että näähän pelataan Suomessa
Ja nytkin tajusin vasta saadessani kouraan vapaalipun
Saksa-Ukraina -matsiin Vois harkita vakavasti
jos lähtis elämänsä toiseen lätkämatsiin - edellinen kerta
6-vuotiaana
mä kuulin vasta tänään et nää on suomess! et sillee....
tietysti toivon että Suomi voittaa,mut kyl noi Tsekin kaverit on siinä kunnossa fyysisesti että henkisestikin että turpaan voi tulla...Kunhan länsinaapuri ei voita*joo*
huomennahan on toinen suomen matsi.
mulla on hyvät kutinat takaraivossa tästä vuodesta*joo*
on suomella nyt kohtuu kokoonpanoki, joo on.
kunhan selänne ja koivu jatkais samaan mallin sen ykkösketjun
viemistä.
ois kyl siistii mennä kattoon matsei, mutku liput on opiskelijalle
liian kalliita, pitää mun syödä ja golfaakki*nauru*
mä oon vähän varautunu suomen mestaruuden puolesta.. koska ei kotikisoissa kuiteskaan niin helppoo oo kultaa saada.. ja toivotaan et selänne ja koivu alkais hioutua paremmin yhteen myös tasa viisikoilla.. mut jenkit on kyl tosi vaisuja.. ei ees pääse jatkoon...*nauraa**nauraa*
Voisin kuvitella et snadisti hävettää. Tulee mieleen ne yhet kisat mis jenkit pist kisakylän remppaan ku kännissä rähisivät. Olikohan lillehammerin kisat ????