choon! - evolution | Simon Patterson (Dogzilla, UK) | 15.9.2007 | klubi, turku

70 posts, 4 pages, 14,950 views

AleksiT

Posts: 96

#41 • • AleksiT
Todella kivat kekkerit! Hienoa nähdä Turun omia poikiakin soittimien takana. Kiitos Mick Elsalle!! *aplodit*
Kaikkea sitä näkee, kun vanhaksi elää: syötävä alkudrinkki!!??!!!
*täh*

--
Tee asiat yksinkertaisesti, mutta ei sen yksinkertaisemmin.

Bio

Posts: 4,429

#42 • • Bio The Bullies / Pinky
Olinks mä täällä?

Tuliks bulldozer biisi? Jossain vaiheeessa tuli pari sanaa vaihdettua patterssonin kanssa ja tuli juttua just siitä biisistä..
Mutjoo, kiitos jälleen choon-pojille kemuista!
laite

Posts: 2,994

#43 • • laite MastahWankah

Bio, 16.9.2007 13:27:
Olinks mä täällä?


Et.
Mut mä olin ja jopa reivasin! Tätä ei tapahdu usein, eli hyvät bileet!
Kuvat oottelee jo hyväksyntää, 49 julkaisukelpoista näytti löytyvän muistikortilta.

pieni_1934_36794.jpg
akiapina

Posts: 2,729

#44 • • akiapina apinaki

laite, 16.9.2007 13:30:
Mut mä olin ja jopa reivasin!



Heaven Scent ja kiksusormi <3

Mut joo, olipahan ihan hiton kivaa olla Turussa pitkästä aikaa. Tuttuja oli paljon paikalla ja bileet oli tosi laadukkaasti järkätty dekoista lähtien kuten aina. Harmi että tuli missattua Mick Elsa, illan tunet mulle olivat Jussin soittamat Timewriter & Terry Lee Brown jr. - Is This Life ja aina niin ihku Odessi - Moments of Space <3
KeijoK

Posts: 1,495

#45 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale


Mut mä olin ja jopa reivasin! Tätä ei tapahdu usein, eli hyvät bileet!
Kuvat oottelee jo hyväksyntää, 49 julkaisukelpoista näytti löytyvän muistikortilta.



48!!!! Yksi ei mene mistään sensuurista läpi!!! Sä ja sun kamerasi!!!! *nauru*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

laite

Posts: 2,994

#46 • • laite MastahWankah

Keke, 16.9.2007 13:42:
---

Mut mä olin ja jopa reivasin! Tätä ei tapahdu usein, eli hyvät bileet!
Kuvat oottelee jo hyväksyntää, 49 julkaisukelpoista näytti löytyvän muistikortilta.

---


48!!!! Yksi ei mene mistään sensuurista läpi!!! Sä ja sun kamerasi!!!! *nauru*


:D
NÄiTÄ EI SENSUROIDA!
lank

Posts: 2,164

#47 • • Edited lank www.djlank.com
Ihan normilta choon meiningiltä vaikutti, mukavia ihmisiä paljon paikalla - illan päästaralla soittotekniikka oli kodallaan, tosin biisit eivät itseen juurikaan tehneet vaikutusta, mut oonkin vanha enkä ymmärrä ihan kaikkea enää ;)
OCS

Posts: 1,828

#48 • • Edited OCS
Ääni, valot, dekot ja paikka toimi taas loistavasti. Koko illan musiikkitarjonta maistui meikäläiselle. Propsit lisäksi Mickin loppusetin klasareille ja Jussille Gareth Emery pres. Runaway - Outrageous ja Meck - Feels like home (Marco V Dub) soittamisesta :)
Ulkomaanvahvistus vakuutti kyllä esiintymistavallaan. Simon oli täysillä mukana ja nautti selkeästi soittamisesta.

Mikään ei auta darraan yhtä hyvin kuin pannullinen kahvia.

Kiitän.

Kuvia löytyy osoitteesta: http://www.pltnm.org/phpbb/album_cat.php?cat_id=322
choon!

Posts: 270

#49 • • choon!
Choon kiittää jälleen kaikkia ihmisiä hyvistä bileistä!

Patterson oli huipputyyppi ja veti aika mielettömän keikan, harvoin näkee vastaavaa fiilistä dj-kopissa. Mick Elsan setti oli myös todella maukas, harmi että porukka tuli totuttuakin myöhemmin bileisiin.

Erityiskiitokset Doralle todella hienoista dekoista, Tanjalle ja Linellalle hyytelöpaukuista, Hanskille vartalomaalauksista, Maijalle ja Jonnelle malleina olemisesta, sekä aina yhtä tehokkaalle roudariryhmälle ja visuaalitaiteilijoille hienosta illasta!

20.10 jatketaan Abbott & Chambersin ja Genkin tahdissa, tervetuloa viihtymään silloinkin kanssamme!

--
#1 club in Turku

Josba

Posts: 322

#50 • • Josba Anjunadiggari
Erinomaiset bileet, kiitokset! =)

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

Homegrove

Posts: 2,102

#51 • • Homegrove Further
Oli kivaa sen aikaa mitä piipahdettiin, päästara soitti silloin ja oli ihan jeppis-kiksua.

Ihmiset oli kivoja ja känni kamala, yhdellä synttärisankarilla oli varmaan kyllä melkoinen aamu tänään. :D

--
Forward thinking house music

Raver

Posts: 91

#52 • • Raver xD
oli kyllä kivaa täällä. erityisesti jäi mielee et valot oli tosi hienot vaik niinhän ne tuppaa chooneis aina olemaan. :) oli aikamoinen moka vetää sellanen minttuhyytelö shotti kerral suuhun. :D meinas tulla huono olo. ens kertaan. jeij! *aplodit*

--
äksdee

tupilo

Posts: 10

#54 • • tupilo
kyllä nyt harmittaa, etten lähtenyt liikenteeseen =( mjut hyvä, että paikalla olleilla oli kivaa, toivottavasti biletitte munkin puolesta!
Progression

Posts: 2,691

#55 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com
*piis* A superb night!

Simon was such a quality guy. Really down to earth and so chilled. It was a pleasure to see him play and to have time to chat. His set was blinding and everyone felt so special to hear "Without You" rack it out at full volume as his last track of the night. Couldn't have put it any better :D *plur*

Mick Elsa and Jussi both span great sets. So many top tunes. DJ Shah & Forbes both always take my breath away and it was good to hear their tunes spun!

Here's to one hell of a party! *känni* So many good vibes... Just wish my hangover wasn't so bad! I blame the filthy Kebab house (Memory Times ;) after the event!

See you people next time...

Progression :)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#56 • • Jussi Soro choon!

Progression, 16.9.2007 21:03:
filthy Kebab house (Memory Times ;)


Sadly we couldn't eat in at al-amir, that would've been the filthiest kebab in Turku. Thank you mate for hosting and driving, i owe you one.
Progression

Posts: 2,691

#57 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com

JussiS, 16.9.2007 21:20:
---
Progression, 16.9.2007 21:03:
filthy Kebab house (Memory Times ;)
---


Sadly we couldn't eat in at al-amir, that would've been the filthiest kebab in Turku.



... Al-Amir is preferencial... Due to it's sheer dirtyness! Filth is it's name... Dishing out dirt is its game!
... But Simon was at least given an insight into another one of Turku's leading filthy kebab joints! :)
He didn't go home empty handed.


Thank you mate for hosting and driving, i owe you one.



Will catch u next weekend... and chat this week... Nice one!

Mick Elsa

Posts: 375

#58 • • Mick Elsa Macarize Records
Pitkästä aikaa taas Turussa bileissä ja oli kyllä erityisen kivaa! *jiihaa* Meininki oli hyvä ja paljon tuttuja oli paikalla. Bileet oli hoidettu Choonimaisella laadulla. Ääni, valot, visualisointi, decot yms. kaikki oli viimeisen päälle kunnossa. Musiikki uppos mulle myös erittäin hyvin. Jussi soitti maistuvaa tavaraa ja Simon pysytteli lähes kokonaan pois teknolinjalta ja soitti hyvää trancea. Iso kiitos Jussille ja koko choon-porukalle! *joo* Niin ja kiitti kaikille palautteesta. Mukavaa jos maistui.
Yallu

Posts: 1,910

#60 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Bio, 16.9.2007 13:27:
Olinks mä täällä?

Tuliks bulldozer biisi? Jossain vaiheeessa tuli pari sanaa vaihdettua patterssonin kanssa ja tuli juttua just siitä biisistä..
Mutjoo, kiitos jälleen choon-pojille kemuista!


Olit.
Musa oli hyvää, ja sulla oli hauskaa. Näit paljon tuttuja ja Vaihdoit muutaman sanan Patterssonin kanssa. Kiität järjestäjiä hyvistä pippaloista. *nauru*


Ja samat sanat omasta puolestani.*aplodit*