O: dj-mikseri (myös vahvistin olisi tarpeen ja ehkä kajarit samoin)

24 posts, 2 pages, 6,558 views

kaffeboi

Posts: 16

#1 • • Edited kaffeboi
(1) Elikkäs hakusessa ois kaks- tai kolmikanavainen (battle)mikseri. Hinta sais olla maksimissaan siinä pikkasen päälle 200e. Halvempiakin saa toki tarjota, mutta en ihan mitään lelua viitis ostaa. Mikseri sais olla kondiksessa siten, ettei mitään suurempia ongelmia sen kanssa sitten syntyisi: ite en millää jaksais korjailla sellasta (tai siis viedä korjaukseen). Mikserin merkillä ei kaiketi niinkään ole väliä, jotai stantonii ja vestaxii mulla nyt lähinnä on mielessä, mut eipä tuo nyt iha niin tarkkaa ole. MIKSERI OSTETTU!

(2) Toiseksi etsin vahvistinta. Muita kriteereitä en oikeastaan sille aseta, kuin että se toimii ja että siinä on ne perusjutut mitä noissa nyt aina on. Hinta ei sais olla kovin korviahuumaava; ehkäpä joku vähän päälle 50e oon viel valmis maksamaan. Iälläkään ei oikeastaan ole kummempaa väliä, mutta hintaan se toki vaikuttaa. (3) Vahvistimen kanssa voin ostaa myös kajarit, jos sellaset sattuu löytymään. Tästä voinee hieman keskustella.

Mikseri (tai vahvistin [ja/tai skobet]) saisi sijaita pk-seudulla, jotta voin tulla noutamaan/kokeilemaan sen. Pikkasen pidemmältäkin voi tarjota, jos tuntuu, että ois juuri sopiva tuote myynnissä.
Occu

Posts: 2,528

#2 • • Occu

kaffeboi, 1.8.2007 15:24:
(1) Elikkäs hakusessa ois kaks- tai kolmikanavainen (battle)mikseri. Hinta sais olla maksimissaan siinä pikkasen päälle 200e. Halvempiakin saa toki tarjota, mutta en ihan mitään lelua viitis ostaa. Mikseri sais olla kondiksessa siten, ettei mitään suurempia ongelmia sen kanssa sitten syntyisi: ite en millää jaksais korjailla sellasta (tai siis viedä korjaukseen). Mikserin merkillä ei kaiketi niinkään ole väliä, jotai stantonii ja vestaxii mulla nyt lähinnä on mielessä, mut eipä tuo nyt iha niin tarkkaa ole.



Vestax VMC-002

tuo on hyvä perusmikseri minkä saisit alle 200e

--
..::MOI::..

tumpsi

Posts: 2,553

#3 • • tumpsi rekisteröitymätön

Occu, 1.8.2007 16:07:
---
kaffeboi, 1.8.2007 15:24:
(1) Elikkäs hakusessa ois kaks- tai kolmikanavainen (battle)mikseri. Hinta sais olla maksimissaan siinä pikkasen päälle 200e. Halvempiakin saa toki tarjota, mutta en ihan mitään lelua viitis ostaa. Mikseri sais olla kondiksessa siten, ettei mitään suurempia ongelmia sen kanssa sitten syntyisi: ite en millää jaksais korjailla sellasta (tai siis viedä korjaukseen). Mikserin merkillä ei kaiketi niinkään ole väliä, jotai stantonii ja vestaxii mulla nyt lähinnä on mielessä, mut eipä tuo nyt iha niin tarkkaa ole.


---


Vestax VMC-002

tuo on hyvä perusmikseri minkä saisit alle 200e


ton isoveli, vmc-004 on kyl farmost paskin mikseri jota on tullu räplättyä 2000-luvulla.
täysin laadutonta kuraa. ajaa ohi jopa osasta numarkkeja ja b-merkkisiä.
Occu

Posts: 2,528

#4 • • Occu

tumpsi, 1.8.2007 16:12:

ton isoveli, vmc-004 on kyl farmost paskin mikseri jota on tullu räplättyä 2000-luvulla.
täysin laadutonta kuraa. ajaa ohi jopa osasta numarkkeja ja b-merkkisiä.



böh!

itselläni on tuo kyseinen vmc-004 ja olen siihen ollut ihan tyytyväinen.
en ainakaan itse vaadi kummoisia ominaisuuksia kotisoitossa mikseriltä.

--
..::MOI::..

kaffeboi

Posts: 16

#5 • • Edited kaffeboi

Occu, 1.8.2007 16:14:
---
tumpsi, 1.8.2007 16:12:

ton isoveli, vmc-004 on kyl farmost paskin mikseri jota on tullu räplättyä 2000-luvulla.
täysin laadutonta kuraa. ajaa ohi jopa osasta numarkkeja ja b-merkkisiä.

---


böh!

itselläni on tuo kyseinen vmc-004 ja olen siihen ollut ihan tyytyväinen.
en ainakaan itse vaadi kummoisia ominaisuuksia kotisoitossa mikseriltä.



Joo mä yhdyn tähän. En vaadi mikseriltä kummempia, kuha vaa nyt ois luotettava ja noi perusjutut löytyy. Toi Occun näyttämä Vestaxi ois varmaa iha sopiva mulle, mut mul oli vaa ideana, et ostaisin polkastun toho samaan hintaan, niin saisin viel vähän laadukkaamman. Mut siis oliks Occulla myynnissä tollane Vestaxi vai muuten vaa mainostit?
tumpsi

Posts: 2,553

#6 • • tumpsi rekisteröitymätön

Occu, 1.8.2007 16:14:
---
tumpsi, 1.8.2007 16:12:

ton isoveli, vmc-004 on kyl farmost paskin mikseri jota on tullu räplättyä 2000-luvulla.
täysin laadutonta kuraa. ajaa ohi jopa osasta numarkkeja ja b-merkkisiä.

---


böh!

itselläni on tuo kyseinen vmc-004 ja olen siihen ollut ihan tyytyväinen.
en ainakaan itse vaadi kummoisia ominaisuuksia kotisoitossa mikseriltä.


äänenlaatu on jotain niin uskomattoman käsittämätöntä että sen kyllä kuulee ihan kuka tahansa.
jokainen potikka/liuku aiheuttaa sellasen tajuttoman rahinan.
ja muutama pieni epäloogisuus kontrolleissa vielä lisänä.
Macio

Posts: 291

#7 • • Edited Macio aka. Ventoline
Mul ois hyväkuntoinen PIONEERIN DJM 300 tarjolla tohon 200 hintaan.
Jäänyt käyttämättömäksi isomman tieltä.

Jos kiinnostaa niin voin laittaa kuvaa esim.s-postiisi...

--
-
Kauneus on kuulijan korvissa.
-

dj tp

Posts: 36

#8 • • dj tp
ite kyllä suosittelisin, että jättää ton pahvilaatikko mixeri vaiheen kokonaan väliin, koska vähän kalliimmat maksaa ittensä melko nopeesti takasin, ku niitä ei tarvii olla aina huoltoon toimittamassa ja pahvilaatikko-malleja ei oikee saa myytyä eteenpäin kun melko todennäköisesti kuitenkin myöhemmin herää kiinnostus laadukkaampia mixereitä kohtaan...

multa vapautu just käytöstä stantonin smx-501, joka on toista mikkikanavaa lukuunottamatta täysin toimiva... TAKUUTAKIN ON MUUTEN VIELÄ ENSVUODEN ALKUUN VOIMASSA!!

tuolta saa speksit http://www.stantondj.com/v2/prod_smx501.asp ja voin pistää kuvia sun muuta lisäks jos kiinnostaa..

Kokeilemaan sopii tulla tietenkin!

n.300e siitä kuitenkin haluisin..


ps. on tossa muuten yhet ylimääräset kajaritki pölyäkeräämässä..
Dirt

Posts: 105

#9 • • Dirt Chiken hunting

tumpsi
äänenlaatu on jotain niin uskomattoman käsittämätöntä että sen kyllä kuulee ihan kuka tahansa.
jokainen potikka/liuku aiheuttaa sellasen tajuttoman rahinan.
ja muutama pieni epäloogisuus kontrolleissa vielä lisänä.



tjaa-a. ite oon ollut kyllä ihan tyytyväinen käyttäjä, enkä kyl todellakaan allekirjoita noita väitteitä, joskin mikään state of da art -tuote ei ookkaan.

mainoksena: multa on kyl omani vapautumassa, mut tosiaan, apparaatti on nelikanavainen enkä kyl ite oikeen koe tota minään bätlemixerinä.
tumpsi

Posts: 2,553

#10 • • tumpsi rekisteröitymätön

Dirt, 1.8.2007 22:46:
---
tumpsi
äänenlaatu on jotain niin uskomattoman käsittämätöntä että sen kyllä kuulee ihan kuka tahansa.
jokainen potikka/liuku aiheuttaa sellasen tajuttoman rahinan.
ja muutama pieni epäloogisuus kontrolleissa vielä lisänä.

---


tjaa-a. ite oon ollut kyllä ihan tyytyväinen käyttäjä, enkä kyl todellakaan allekirjoita noita väitteitä, joskin mikään state of da art -tuote ei ookkaan.

mainoksena: multa on kyl omani vapautumassa, mut tosiaan, apparaatti on nelikanavainen enkä kyl ite oikeen koe tota minään bätlemixerinä.


meillä oli mokoma vuoden päivät 12 hengen soittokämpällä, joten käyttö oli aika kovaa.
imo tuo laite on valovuosien päässä kalliimmista vestaxeista, joista ei oo kyl pahaa sanottavaa.
kaffeboi

Posts: 16

#11 • • kaffeboi
hmm, viel sais tarjouksia tulla. Tarjottu stanton on ehkäpä vähän liian tyyris mun makuun. Pioneeri taas sijaitsee hieman liian kaukana. Vestaxi ei meikäläisen silmään kovin bätlemixeriltä näytä.

Muuten kun tää näyttää jo pikkasen keskustelupalstaksi menevän, niin voisin kysyä, että mitä mieltä täällä ollaan stantonin sa 5:sta? Sen ex-hinta on ollu meinaan melkonen, ja nyt saisin sen sitte paril satasel.
Dirt

Posts: 105

#12 • • Dirt Chiken hunting

kaffeboi, 2.8.2007 14:29:
Muuten kun tää näyttää jo pikkasen keskustelupalstaksi menevän, niin voisin kysyä, että mitä mieltä täällä ollaan stantonin sa 5:sta? Sen ex-hinta on ollu meinaan melkonen, ja nyt saisin sen sitte paril satasel.



mun eka mixeri aikanaan oli just jokin Stantonin kakskanavainen battlevehje. äänenlaatu oli aika kuraa, mut siin olikin vain low- ja high-säädöt sekä ihan luokattoman paska gain. batletarkoitukseen liut oli varmaan helvetin hyvät. mut tosiaan, itse puhun laitteesta joka ostettiin varmaan vielä markka-aikana, joten eiköhän stantonin pojat oo osannut jotain tehdä tuotekehityksen osalta.

mut jos sua kuiteskii käy kiinnostaan toi Vestax 004 niin laita vaikka meilii.
dj tp

Posts: 36

#13 • • dj tp

kaffeboi, 2.8.2007 14:29:
Tarjottu stanton on ehkäpä vähän liian tyyris mun makuun.



voidaan tietysti koittaa hieroo joku hieno melkoisen edullinen paketti hinta tolle mixerille ja näille kajareille!
laite

Posts: 2,994

#14 • • laite MastahWankah

tumpsi, 1.8.2007 19:51:
---
Occu, 1.8.2007 16:14:
---
tumpsi, 1.8.2007 16:12:

ton isoveli, vmc-004 on kyl farmost paskin mikseri jota on tullu räplättyä 2000-luvulla.
täysin laadutonta kuraa. ajaa ohi jopa osasta numarkkeja ja b-merkkisiä.

---


böh!

itselläni on tuo kyseinen vmc-004 ja olen siihen ollut ihan tyytyväinen.
en ainakaan itse vaadi kummoisia ominaisuuksia kotisoitossa mikseriltä.

---

äänenlaatu on jotain niin uskomattoman käsittämätöntä että sen kyllä kuulee ihan kuka tahansa.
jokainen potikka/liuku aiheuttaa sellasen tajuttoman rahinan.
ja muutama pieni epäloogisuus kontrolleissa vielä lisänä.


Mulla oli toi Vestaxin 002 XL käytössä ja ainakin XLR-outeista tuli hyvin ääni pihalle. Ihan jees mikseri, mutta vaihtui just Pioneerin viissataseen ja siitä kuussataseen. Nyt olis tollanen pikkuvikainen DJM-500 kaupan (kaks kanavaliukuu ja crossi pitäis vaihtaa) jos joku tollasta kaipaa.
tumpsi

Posts: 2,553

#15 • • tumpsi rekisteröitymätön

laite, 3.8.2007 13:03:
---
tumpsi, 1.8.2007 19:51:
---
Occu, 1.8.2007 16:14:
---
tumpsi, 1.8.2007 16:12:

ton isoveli, vmc-004 on kyl farmost paskin mikseri jota on tullu räplättyä 2000-luvulla.
täysin laadutonta kuraa. ajaa ohi jopa osasta numarkkeja ja b-merkkisiä.

---


böh!

itselläni on tuo kyseinen vmc-004 ja olen siihen ollut ihan tyytyväinen.
en ainakaan itse vaadi kummoisia ominaisuuksia kotisoitossa mikseriltä.

---

äänenlaatu on jotain niin uskomattoman käsittämätöntä että sen kyllä kuulee ihan kuka tahansa.
jokainen potikka/liuku aiheuttaa sellasen tajuttoman rahinan.
ja muutama pieni epäloogisuus kontrolleissa vielä lisänä.

---

Mulla oli toi Vestaxin 002 XL käytössä ja ainakin XLR-outeista tuli hyvin ääni pihalle. Ihan jees mikseri, mutta vaihtui just Pioneerin viissataseen ja siitä kuussataseen. Nyt olis tollanen pikkuvikainen DJM-500 kaupan (kaks kanavaliukuu ja crossi pitäis vaihtaa) jos joku tollasta kaipaa.


vmc ei tunne käsitettä xlr.
laite

Posts: 2,994

#16 • • laite MastahWankah

tumpsi, 3.8.2007 13:14:
---
laite, 3.8.2007 13:03:
---
tumpsi, 1.8.2007 19:51:
---
Occu, 1.8.2007 16:14:
---
tumpsi, 1.8.2007 16:12:

ton isoveli, vmc-004 on kyl farmost paskin mikseri jota on tullu räplättyä 2000-luvulla.
täysin laadutonta kuraa. ajaa ohi jopa osasta numarkkeja ja b-merkkisiä.

---


böh!

itselläni on tuo kyseinen vmc-004 ja olen siihen ollut ihan tyytyväinen.
en ainakaan itse vaadi kummoisia ominaisuuksia kotisoitossa mikseriltä.

---

äänenlaatu on jotain niin uskomattoman käsittämätöntä että sen kyllä kuulee ihan kuka tahansa.
jokainen potikka/liuku aiheuttaa sellasen tajuttoman rahinan.
ja muutama pieni epäloogisuus kontrolleissa vielä lisänä.

---

Mulla oli toi Vestaxin 002 XL käytössä ja ainakin XLR-outeista tuli hyvin ääni pihalle. Ihan jees mikseri, mutta vaihtui just Pioneerin viissataseen ja siitä kuussataseen. Nyt olis tollanen pikkuvikainen DJM-500 kaupan (kaks kanavaliukuu ja crossi pitäis vaihtaa) jos joku tollasta kaipaa.

---

vmc ei tunne käsitettä xlr.


Heh, http://www.thomann.de/fi/vestax_vmc002_xl.htm
tumpsi

Posts: 2,553

#17 • • tumpsi rekisteröitymätön

laite, 3.8.2007 13:18:
---
tumpsi, 3.8.2007 13:14:
---
laite, 3.8.2007 13:03:
---
tumpsi, 1.8.2007 19:51:
---
Occu, 1.8.2007 16:14:
---
tumpsi, 1.8.2007 16:12:

ton isoveli, vmc-004 on kyl farmost paskin mikseri jota on tullu räplättyä 2000-luvulla.
täysin laadutonta kuraa. ajaa ohi jopa osasta numarkkeja ja b-merkkisiä.

---


böh!

itselläni on tuo kyseinen vmc-004 ja olen siihen ollut ihan tyytyväinen.
en ainakaan itse vaadi kummoisia ominaisuuksia kotisoitossa mikseriltä.

---

äänenlaatu on jotain niin uskomattoman käsittämätöntä että sen kyllä kuulee ihan kuka tahansa.
jokainen potikka/liuku aiheuttaa sellasen tajuttoman rahinan.
ja muutama pieni epäloogisuus kontrolleissa vielä lisänä.

---

Mulla oli toi Vestaxin 002 XL käytössä ja ainakin XLR-outeista tuli hyvin ääni pihalle. Ihan jees mikseri, mutta vaihtui just Pioneerin viissataseen ja siitä kuussataseen. Nyt olis tollanen pikkuvikainen DJM-500 kaupan (kaks kanavaliukuu ja crossi pitäis vaihtaa) jos joku tollasta kaipaa.

---

vmc ei tunne käsitettä xlr.

---

Heh, http://www.thomann.de/fi/vestax_vmc002_xl.htm


salaa uskoin sun ymmärtävän että puhuin juurikin tuosta 004-mallista, niinkuin aiemminkin.
heh.
laite

Posts: 2,994

#18 • • laite MastahWankah

tumpsi, 3.8.2007 13:33:
salaa uskoin sun ymmärtävän että puhuin juurikin tuosta 004-mallista, niinkuin aiemminkin.
heh.


Kyl tossa VMC-004 XL:ssä näyttäis olevan XLR:t myös? Toisaalta noi on varmaan uudempia versioita (?)..
Occu

Posts: 2,528

#19 • • Occu

laite, 3.8.2007 13:40:


Kyl tossa VMC-004 XL:ssä näyttäis olevan XLR:t myös? Toisaalta noi on varmaan uudempia versioita (?)..



no voi kusi ja paska.

silloin kun ostin itse tuon vmc-004 niin ei ollut tietoakaan nosita xl malleista.

niissä ei ole mitään muuta eroa kuin että niissä on xlr lähdöt, hintakin on sama.

mitenköhän voisin keplutella ton vanhan mikserin takas thomannille ja että saisin
sieltä takaisin tuollaisen xl mallin sekoittimen :)

--
..::MOI::..

kaffeboi

Posts: 16

#20 • • kaffeboi

dj tp, 3.8.2007 12:59:
---


---


voidaan tietysti koittaa hieroo joku hieno melkoisen edullinen paketti hinta tolle mixerille ja näille kajareille!



Pikkasen vierastan noita "klubiominaisuuksia" tossa stantonin hybridissä: en sellasilla ominaisuuksilla tee mitään. Mutta kattellaan nyt vielä.

Toi DJM500 ei sit taas oo ollenkaa se mun hakema juttu.