Tykkäätkö alastomuudesta?

95 posts, 5 pages, 33,641 views

Howdy

#81 • • Howdy Oldie

Damien, 29.8.2007 16:48:
Ajoin eilen munasilleni duunista kotiin, ei maksanut vapaus paljoa, pari minuuttia riisumista autossa.

Sul on mielenkiintoisia harrastuksia ystävä kallis ...

--
Käpy vailla vertaa

#83 • • Muussika Guest
Yleensä juu.

Mut pakko sanoa, et alastomuutta viehättävämpää on viehättävä vaatetus. Jos mun pitäis valita, että katselenko mielummin esim. viehkosti pukeutuneita vaiko täysin alastomia naisia, niin mielummin katselisin viehkosti pukeutuneita. Mulla tosin onkin fiksaatio kaikenmaailman sukkanauhoihin ja korsetteihin sun muihin, mut pin-up neidit on vaan niin *slurps*
kid bionic

#84 • • kid bionic

Vampyrella, 29.8.2007 23:12:
Yleensä juu.

Mut pakko sanoa, et alastomuutta viehättävämpää on viehättävä vaatetus. Jos mun pitäis valita, että katselenko mielummin esim. viehkosti pukeutuneita vaiko täysin alastomia naisia, niin mielummin katselisin viehkosti pukeutuneita. Mulla tosin onkin fiksaatio kaikenmaailman sukkanauhoihin ja korsetteihin sun muihin, mut pin-up neidit on vaan niin *slurps*

Pakko komppaa edellistä kirjoittajaa... Pelkkä alastomuus on aika tylsää. Vähän tyhmästi vertausta käyttäen sanoisin et on kakkukin kivempi koristeltuna vaikkei varsinaisesti makuun vaikuta.

Eli kyllä nainen mun mielenkiinnon saa paljon paremmin pukeutumalla sopivasti *kuolaa*
Mut mä nyt oonkin tällänen pervo...
ezzy

#86 • • ezzy Droid-pappa

Yleensä juu.

Agreed. Kyl pitää olla jotain mielikuvituksellekin.
Apo

#87 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Kysely vaatii galluppia.

Tykkäätkö alastomuudesta

[x] Kyllä 99%
[ ] Ei 1%
bite-

#88 • • bite-
Mhikä jhottei! <3
sune

#89 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

sts, 30.8.2007 00:58:
Riippuu paljoti kenen.

Totta. *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

sadesola

#90 • • sadesola Kettu mikä kettu
K Y L L Ä.

Varsinkin tässä yhteydessä:

Entisen seurustelukumppanini polttareissa
oli STRIPPARITRIO!

*jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

Perinteet ja kaikenlaiset kliseet kunniaan!

--
KABOOM!

Homegrove

#91 • • Homegrove Further
Mä en viihdy alasti. Liika vapaus ahdistaa kun jutut pääsee liikkumaan vapaasti.

My boys need a house!

--
Forward thinking house music

Sand3

#92 • • Sand3 satuolento
Sen jälkeen kun muutti omaan kämppää niin on tullut totuteltua lähes alasti nukkumiseen ja olemiseen. Ja on se ihan kivaa, nykyään t-paidan päälle laittaminen yötä vasten nostaa karvat pystyyn, mut kohteliaisuus syistä teen sen kyllä.

Niin totta *joo* sit kun itselle viel sais hankittua tällaisia vaatteita *hihu*

sts, 30.8.2007 00:58:
Riippuu paljoti kenen.

tämä totta. en haluaisi ehkä nähdä isääni alasti, vaikka joo joo, ollaan käyty saunassa joskus vuonna nakki ja kypärä yhdessä.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Valandir

#94 • • Valandir Anjunabeats -friikki
Kotona kyllä pystyy ilman huonoa omatuntoa liikuskelemaan nakupellenä, muttei nyt ihan nudistirannalle ainakaan itselläni riittäisi pokka. Tai noh, sekin nyt vähän tietenkin riippuu, mutta tuskinpa. En ole kuitenkaan mikään adonis, joten se siitä nudistirannasta sitten..
vanhus

#95 • • vanhus
kyllähän sitä kattelis mielellään kun joku söpö naikkonen tos vähis pukeis pyöris *joo*