Tykkäätkö alastomuudesta?

95 posts, 5 pages, 33,690 views

tbo

#41 • • tbo budhisattva
we're all naked under our clothes.

maailmassa on ~6 miljardia tissiä ja ~3 miljardia tuheroa/slaikkaria, eikä kovin paljoa pienempää uutisaihetta oikeasti ole olemassa (no, ehkä kriisi Lähi-Idässä). Tästä syystä en näe suurempaa syytä ottaa asiasta pulttia missään muodossa.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Lauruska

#43 • • Lauruska nihkee
En kovinkaan välitä pitää sisällä vaatteita, varsinkaan housuja. Mutta paita on kiva. Ja tietty vaatteita on ihan kohteliasta pitää ainakin silloin kun on kylässä ihmisiä *pepsodent*

Alastomuus on itselle luonnollista, enkä ainakaan ole vetämässä verhoja ikkunan eteen ennen suihkureissua.
larzizi

#45 • • larzizi
Pidän. Alastomuus on luonnollinen asia. Tosin kaikki muut eivät ajattele aina ihan niin avoimesti, joten voisin kyllä koittaa jatkossa välttää näitä kotibileissä alasti juoksenteluja (nimim. ei enää koskaan pullon pyöritystä).

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

vivesteri

#46 • • vivesteri karmea mörkö

lostgone, 30.7.2007 23:58:
Meidän lihavien kannattaa pukeutua mieluummin kaapuihin.*justjoo*

Täysin samaa mieltä:D siksi pidänkin vaatteet päällä, ja saunaankin menen pyyhe päällä muiden ihmisten silmiä suojatakseni *nauru*
#47 • • opmdevil Guest
Alastomuus on ihan kivaa ja joskus on jopa kiva katsella alastomia ja joskus on jopa mieleni tehnyt mieli koskea alastonta ihmistä.

Lihavat ja vanhat ihmiset sen sijaan eivät ole yleensä kovin mielenkiintoisia alastomina ja pitäisi olla laki, että tällaiset ihmiset eivät saa olla enemmän kuin 40% alasti julkisilla paikoilla kuten uimarannoilla.
katjastina

#48 • • katjastina magnets and miracles
yks parhainta kesämuistoja vuosien takaa käytiin savusaunassa ja maattiin frendien kanssa alasti kalliolla metsän keskellä ukkosmyrskyssä ja sateessa yöllä*sydän*
aaaaaaaa

#50 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Musta on kiva olla kotona alasti jos lämpötila sallii. Nukun lähes aina alasti, iho vasten ihoa on paras tunne maailmassa=)
Suomessa voisin olla yläosattomissa, mulla on nätit rinnat=) mut harva muu on nii en halua yksikseni herättää huomiota, nudistirannat taas ei kiinnosta.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

-Kerttu-

#51 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Stella, 10.8.2007 11:16:

Suomessa voisin olla yläosattomissa, mulla on nätit rinnat=) mut harva muu on nii en halua yksikseni herättää huomiota, nudistirannat taas ei kiinnosta.

Muakin ärsyttää, kun suomessa ei oikein voi/viitsi ottaa yläosattomissa aurinkoo.. Ottaisin ite heti yläosattomissa aukaa, jos se olis edes jollain lailla tapa suomessa..No ulkomailla sitten..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#52 • • x Guest

Musta on kiva olla kotona alasti jos lämpötila sallii. Nukun lähes aina alasti, iho vasten ihoa on paras tunne maailmassa=)

kylla suomessakin lahtee monien muiden ylaosat kun vaan joku ottaa ekana pois, kukaan ei vaan taida tahtoo olla se eka. koittakaa vaikka =)
josbe

#54 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Suomessa voisin olla yläosattomissa, mulla on nätit rinnat=)

Pakko kysyy, että miten määrittelet nätit ja kuinka nätit ne pitää olla yleensä, että voi olla yläosattomissa? *pepsodent*
aaaaaaaa

#55 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras

josbe, 10.8.2007 11:59:
---
Suomessa voisin olla yläosattomissa, mulla on nätit rinnat=)

---

Pakko kysyy, että miten määrittelet nätit ja kuinka nätit ne pitää olla yleensä, että voi olla yläosattomissa? *pepsodent*

Silleen nätit että ei itse tunne oloaan vaivautuneeksi yläosattomissa. En mä muiden tissejä arvostele, jos itse viihtyy niissä niin se on aina kauniin näköistä.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Freja

#56 • • Freja Sihteeri
On kylmi jos on alasti *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avernian

#57 • • Avernian Kerettiläinen
Kuka ei tykkäisi alastomuudesta, kun lämpötila on sopiva? *ding*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

#58 • • Norb Guest
Kotona oon paljon alasti. Siks on sälekaihtimet aina kiinni ja kun kukat ei saa valoa niin ne kuolee *uuh*
Gleba

#59 • • Gleba

Jutu, mutta julkiset paikat on ihan nou nou. Joo, mulla on vähän ongelmia itteni kanssa *justjoo* Ja yleensä mua häiritsee kauheesti jos joutuu jossain olemaan alasti muiden ihmisten nähden (esim uimahallien pukuhuoneet/pesuhuoneet)

second that

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

AleXI

#60 • • AleXI Wormrider
Mä olen aina alasti näiden vaatteiden alla.

--
Home can be anywhere, for it is part of one´s self.

-Zensunni Fire Poetry