Testaa sukupuolesi

182 posts, 10 pages, 62,571 views

*Stardust*

#161 • • *Stardust*

gr, 22.9.2007 04:29:
66% mies ja 44% nainen, noh tää oli aikkas odotettavis *hymy*

*lmao* whoa! jäbä on onnistunu rikkomaan matematiikan perusrakenteita ja porskuttaa eteenpäin 110% tehoilla. Propsit *piis*

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

gr

#162 • • gr Hu-hu

*Stardust*, 22.9.2007 05:15:
---
gr, 22.9.2007 04:29:
66% mies ja 44% nainen, noh tää oli aikkas odotettavis *hymy*

---

*lmao* whoa! jäbä on onnistunu rikkomaan matematiikan perusrakenteita ja porskuttaa eteenpäin 110% tehoilla. Propsit *piis*

hmms oon vissii ollu aika hyvis yöl, mut mielestäni mä suoraan siitä ruudulta noi kirjotin sen kummemin miettimättä *lmao*
Amdi

#163 • • Amdi
74% mies ja 26% nainen

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

^T^

#164 • • Edited ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
I abso-fucking-lutely love this !

Setan testitulos:

Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ ET OLE SUKUPUOLISESTI MITÄÄN JA KUITENKIN KAIKKEA ...
Kuvauksesi:
Olet sukupuolisesti lahjakas ihmelapsi! Feminiinisyytesi ja maskuliinisuutesi ovat absoluuttisessa tasapainossa. Et ole enempää maskuliini kuin feminiini, etkä vähempää maskuliini kuin feminiini. Olet ja et ole sekä mies että nainen. Olet ja et ole androgyyni sukupuolishoppailija sekä sukupuolineutraali sukupuolipihtailija, sukupuolesta vetäytyjä. Muut ihmiset voivat kokea sinut yhtä hyvin naisena, miehenä, androgyyninä kuin neutrinakin.

Olet joko löytänyt sukupuolisen harmonian ja tasapainon tai sitten koet suurta ristivetoa moneen eri suuntaan - ehkäpä olet jopa yhtä aikaa sukupuolisessa ristiriidassa ja tasapainossa. Sinussa on paljon sukupuolisia mahdollisuuksia.

Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: 0

Edit: Tosiaan, hieman kritisoitavaa tuon kuvauksen sisällön suhteen...esim. miten voi olla yhtäaikaa sukupuolisessa ristiriidassa ja tasapainossa vai enkö vain tajua ? Tasapainossa ainakin itse koen olevani. Onko kukaan muu saanut vastaava testitulosta ja jos on niin ois kiva kuulla ajatuksianne plus että oletteko juridisesti/biologisesti miehiä/naisia ja jos haluatte kertoa; mikä on seksuaalinen suuntautumisenne ?
Itse olen juridisesti ja biologisestikin mies ja seksuaaliselta suuntautumiseltani hetero.

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

hanabi

#165 • • hanabi
Naisellisuuspisteesi: 18
Miehekkyyspisteesi: -10

Olet nainen. Sinussa on hyvin paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat selkeästi liittyä naisten ryhmään sekä erottautua vahvasti miesten ryhmästä. Olet valinnut hyvin feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

*tirsk*

ja hesarin testistä 66 % nainen, 34 % mies

olen ilmeisesti naismaisempi kuin luulin O_o no jaa
^T^

#166 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist

emuli, 7.8.2007 02:45:
Hehh.. no jopas *nauru*

Haa, löytyhän täältä toinenkin prodigy...(mulla sama tulos)

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Alyna

#167 • • Alyna

^T^, 1.10.2007 21:11:
---
emuli, 7.8.2007 02:45:
Hehh.. no jopas *nauru*

---

Haa, löytyhän täältä toinenkin prodigy...(mulla sama tulos)

Sweet. Kohtalotoveri :)
Tintti

#168 • • Tintti Pysähdy, hiljenny, tunne ja koe. Elämä on nyt.
Naisellisuuspisteet 2 ja miehekkyyspisteet -30.

"Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi"

Siis täh...? Olen erittäin tasapainoinen ihminen *joo*
jusqu

#169 • • jusqu pilipalipilotti
Hah, on se hyvä että meillä on nettitestit kertomassa meille kumpaa sukupuolta edustat, jos vaikka satut itse unohtamaan sen *hih*

Hesarin testi sanoo: MIÄS 81% - 19% NAEKKONEN

Tää toinen testi oliki sit paljon mielenkiintoisempi, ainakin tulokseltaan *ding*

Olen SUKUPUOLINEUTRAALI, mutta..

"(tulokseesi liittyvä pidempi kuvaus tulisi tähän, jos se vain löytyisi täältä)"

En kai mä nyt noin vaikea tapaus sentään ole? :DD Tässä kuitenkin saamani pisteet:

Naisellisuuspisteesi: -18
Miehekkyyspisteesi: -8

Kiitos näiden testien, voin taas nukkua yöni rauhassa tietäen olevani sukupuolineutraali MIES! *piis*

--
*pupu**piis*

eepero

#170 • • eepero
Olet 83% nainen ja 17% mies.

Aika yllättävää..
GrimsouL

#171 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
eiks se oo kuiteski helpoin tapa testata et kurkistaa joskus tonne alushousujen sisälle ni saa aika varman vastauksen...
Anselmi

#172 • • Anselmi And sell me
14-vuotias tyttö.

--
sen pituinen se

SmILE

#173 • • SmILE Esanssi mössöö
öhöö... 54 %mies ja 46% nainen... Pitää kaivaa sisäinen naiseuteni jostain.

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jinx

#174 • • Jinx Superfeminine
93% nainen. todellinen prinsessa! *plur*

--
Pyllykkä

Uhuu

#175 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
apua... hesarin mukaan 68% miestä ja 32% naista...

setan testin antoi naisellisuuspisteiksi -12 ja miehisyyspisteiksi 8...

tosin eipä tuo niin yllätys ollut...

-rujojakarvainenhuuhkajaurosuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Heli

#176 • • Edited Heli vai kuka se oli
olen nainen.
pisteinä 10, miehekkyyspisteet -2.

hesarin mukaan
60% nainen ja 40% mies

--
ei se väärin ole.

-MUMMO-

#177 • • Edited -MUMMO- TeaM: Flipperi O_o
SUKUPUOLINEUTRAALI *jiihaa*

Ja HS. 50% nainen ja 50% mies *tanssittel*

Aivan oikein *hihu*

--
täkä täkä täkä täkä... tuuttuuuu... tuuuttuuu... flip flip*ding* *vink* *nauru*
*SYDÄN**PIHKASSA* RAHAA KUIN ROSKAA*PIHKASSA**SYDÄN*

LactoPhilus

#179 • • Edited LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
64% mies ja 36% nainen *hymy*

toises testis naispisteitä -8 ja miespisteitä 6
Synchronicity

#180 • • Synchronicity Nunc est bibendum!
51 % mies, 49 % nainen. Ja Setan mukaan androgyyni.

Nyt pitää vaan keksiä joku pehmeä tapa kertoa tuolle paremmalle puoliskolle että se onkin homo. *ding*

--
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.