Pelipala Team tarvitsee muusikoita ja soundien tekijöitä

26 posts, 2 pages, 9,617 views

Kolera

Posts: 4,256

#21 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

SoundaHolic, 7.8.2007 03:43:
---
Kolera, 7.8.2007 03:39:
---
SoundaHolic, 7.8.2007 03:34:

Pieni poika taas haastaa riitaa. Jatkahan itkujas säälitys.*lmao*

---

No yhyy uhkaax taas Y-viesteillä <3 ei tässä mitään muutakuin että miksi ei saisi antaa kritiikkiä asiasta ilman että se sinun puoleltasi tuomittaisin turhanpäiväiseksi itkemiseksi ja valitukseksi?

toivoo pieni mies pienillä munilla blörörölööö

---

Nöf, nöf, nöf!


LOOLOOLOOLOOLOLOLOLOLOLOOOO no kuhan saadaan keskustleuu pysyy pinnalla ni sehän se tärkeintä on tässä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kosmo

Posts: 759

#22 • • Edited kosmo TJH87

Juhgu, 7.8.2007 03:09:
---
Karski, 5.8.2007 22:10:
---
Kaipaisitte selkeästi myös oikolukijaa :D
Otsikon taivutusvirhe korjattu, teksti
saitilla (ja tässä topikissa) vaikuttaa siltä
kuin se olisi käännetty jostain muusta kielestä
koneellisesti.
---


No ei nyt sentään, koneellinen käännös on vielä kamalampaa :)



ehkä, mutta koneellisessa käännöksessä on aina se mahdollisuus että edes alkuperäinen teksti on kirjoitettu jokseenkin johdonmukaisesti, tjeu http://www.pelipala.net/Gun.htm *whaat*

edit: ok nuo on kaikki samaa sarjaa...
RiD

Posts: 2,817

#23 • • RiD Nukemi

SoundaHolic, 7.8.2007 03:16:
Voi vittu mitä valitusta valituksen perään, ei saatana ja säälitys.*dissaa**släp**senkin**toktok**eiei*



Mun mielestä tää keskustelu eio valitusta nähnykkään.

Sen sijaan mä voisin valittaa vähäsen.

VOI VITUN SOUNDHOLIC, VITTU ETTÄ VITUTTAAPI TUO! PIENENÄ KANNETTU SIWAN MUOVIKASSISSA VÄÄRINPÄIN METSÄSSÄ JA UNOHDETTU NOSTAA KANTOJEN KOHDALLA. LELUJA EI OLLUT, VAIN SINISIÄ LEEGOJA, PUOLET NIISTÄKIN PATTERIN VÄLISSÄ JA LOPUT NAULATTU LATTIAAN KIINNI. VIISTOISTA VUOTIAANA PÄÄSTETTIIN ULOS KOMEROSTA JA KALANPÄIDEN SIJASTA ANNETTIIN PUOLIKAS HAPANKORPPU JA KATSELI TÄHTITAIVASTA SIDE SILMILLÄ VIITISEN MINUUTTIA. ELÄMÄ EI OO REILUA, TASAN EI MEE NALLEKARKIT.


jeh!


ps. olin alunperin kirjottamassa jotain järkevää, mutta luovuin ajatuksesta.

--
*super* *possu*

Juhgu

Posts: 7,921

#24 • • Juhgu Virnistelijä

RiD, 7.8.2007 07:48:
---
Sen sijaan mä voisin valittaa vähäsen.

VOI VITUN SOUNDHOLIC, VITTU ETTÄ VITUTTAAPI...



VOI VITTU MITÄ VALITUSTA VALITUKSEN PERÄÄN, EI SAATANA JA SÄÄLITYS!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Samppu

Posts: 6

#26 • • Samppu
Kiitos kommenteista... Aijon varmaan lähiaikoina muokata noita tekstejä jonkinverran, ensin kun saadaan dynaamisuus valmiiksi. Pelejä tehdään, mutta enemmän keskistytään vielä sivuihin. Foorumitkin menee vaihtoon, poistetaan koko phpBB:n romu ja rakennetaan päälle uudet foorumit. Sivulle tarvitaan tietenkin myös sisällön kirjoittajia, eli peliarvosteluita, koodeja jne. Valittakaan vaan
valituksen perään, mua ei kiinnostais pätkän vertaa tommonen helvetinmoinen valittaminen, mun puolesta voitte vaikka jatkaa...

Terveisin Samppu