Kuinka usein haluat seksiä?

318 posts, 16 pages, 106,462 views

alphamagic

#101 • • alphamagic
Päivittäin :)

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

BUTCHER-KK

#102 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
2-3 päivässä *super*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Fyrisch

#103 • • Fyrisch
saa pistää privaa ja heruttaa ;(
#104 • • pia^^ Guest
Usein *hymy*
aaaaaaaa

#105 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Jos lasketaan päiviää niin melkeen joka päivä, ja sit jos katotaan päiväkohtaisesti niin joskus vaan iltaisin ja useimmiten aika liian usein. Liian usein viittaa siihen et ollaan tilapäisessä etäsuhteessa viikot. Eikä se oo kivaa ku koko ajan tekis mieli. Viikonloppuna sit kiinni menetetty nuoruus=)

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

AnssiV

#106 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Jep, joka päivä ja saa heruttaa. *hymy*
meizi m

#107 • • meizi m Jytkemeister supreme
Hypomaniassa koko ajan, muuten 50% ajasta. Mun fanitytöt ei tykkää teknosta :(. Saa heruttaa.

--
...

josbe

#108 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Damien,
...tykkään tarttua pilluu- öh eh pilkkuun kiinni, hellästi mutta varmasti.

Mä taas veikkaan, että sä oot enemmän puuttees kuin alunperin myönsitkään. *iloinen*
kemuttaja

#109 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Liian usein*igor*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

#111 • • Muussika Guest
Eiköhän tää ole sellanen asia, joka elää ja muuttuu elämänvaiheiden mukaan. Tällä hetkellä, kun on nuori, henkisesti & fyysisesti hyvinvoiva lapseton henkilö, niin kyllähän seksuaalisuus korostuu ja sille on myös aikaa, tilaa ja mahdollisuus kukkia. Eihän seksuaalisuus tosin koskaan katoa ihmisestä vanhenemisen myötä, ja pyrin kyllä itse vaikuttamaan omaan viriiliyteeni huolehtimalla omasta hyvinvoinnistani. Uskonpa myös, että monet perheelliset haluaisivat useammin sekstailla, mutta kyllähän ne lapset ja heistä huolehtiminen on etusijalla, eikä aina ole aikaa ja mahdollisuutta peuhata niin paljon kuin haluaisi. Joten parasta ottaa ilo irti vielä ku siihen on mahdollisuus. *hih* Ja sit joskus jos on jälkikasvua, ni kyllä iskän ja äiskän on välillä päästävä rauhassa muhinoimaan ilman, että tarvii pelätä millon pikku-Masa ryntää ovesta sisään. *nauru*
tattistus

#112 • • tattistus Xperience Nights
On se kyllä aika mielialast kii, mut sit ku leikkiin ryhtyy ni sitä ei halua lopettaa... hihihihihi
Burma

#113 • • Burma
kerran vuodessa, joskus jopa kaksi.
frz3n

#114 • • frz3n
Riippuu kuinka usein sitä saa *igor*

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

^Petunia

#115 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Joka päivä..
..tai no siis riippuu päivästä ja mielentilasta.. joskus vähemmän ja joskus enemmän.. sit ku tietää ettei sitä saa niin helposti niin sitä osaa olla haluamatta.. mut taas jos tietää että sitä sais helposti niin sitä haluaa vaikka koko ajan ja jos se on vielä hyvää niin..
No Perkele, Nyt Ainakin!! *nauru*
Needless

#116 • • Needless

^Petunia, 30.7.2007 21:20:
sit ku tietää ettei sitä saa niin helposti niin sitä osaa olla haluamatta.. mut taas jos tietää että sitä sais helposti niin sitä haluaa vaikka koko ajan ja jos se on vielä hyvää niin..

juuri näin. allekirjoitan!
Cloud

#117 • • Cloud Game Freak

Needless, 30.7.2007 21:23:
---
^Petunia, 30.7.2007 21:20:
sit ku tietää ettei sitä saa niin helposti niin sitä osaa olla haluamatta.. mut taas jos tietää että sitä sais helposti niin sitä haluaa vaikka koko ajan ja jos se on vielä hyvää niin..

---

juuri näin. allekirjoitan!

Itse olen enemmänkin toiseen suuntaan. Sitä haluaa mitä ei saa..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Apo

#118 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Tähän rinnalle tietysti gallupit "Kuinka usein saat seksiä" ja "Mikä on saanti / halu suhteesi [ laskettuna kaavalla saannit per viikko / haluamiset per viikko ]".
monoxide

#119 • • monoxide Lipton Cocton
Kyllähän tuota tulee melkein joka päivä ajateltua varsinkin nytten kun on taas ollut todella kuiva kausi käsillä. Tietty se riippuu vähän siitä mistä roikkuu eli aika kausi luonteista toi seksin ajatteleminenkin on mutta tällä hetkellä kutkuttaa kyllä niin pahasti että pitää varmaan tyytyä nyrkki kyllikin kylmään kyytiin *nauru*

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

Samael Mighty

#120 • • Samael Mighty ((( no comments )))
24/7. saa privaa! :P

--
Innocue vivite, numen adest