318 posts, 16 pages, 106,496 views
Damien, 26.7.2007 20:16:
---
josbe, No ikävä kyllä näyttää olevan, jos tuo Timmo oli tosissaan.
Nuori ihminen, ja parka jo noin hakoteillä. (Tai ehkä juuri siksi.)
---
No emmä tiedä, musta se meinas sitä et liian monta kertaa muijat tekee seksistä valtapelilvälineen ja pihtaavat. Sitä se meinas äijien saannilla, et se ei oo koskaan meistä kiinni vaan siitä koska joku naikkonen sattuu sille päälle ja antaa meille säälittäville ukoille.
Lenita, 27.7.2007 09:33:
---
Damien, 26.7.2007 20:16:
---
josbe, No ikävä kyllä näyttää olevan, jos tuo Timmo oli tosissaan.
Nuori ihminen, ja parka jo noin hakoteillä. (Tai ehkä juuri siksi.)
---
No emmä tiedä, musta se meinas sitä et liian monta kertaa muijat tekee seksistä valtapelilvälineen ja pihtaavat. Sitä se meinas äijien saannilla, et se ei oo koskaan meistä kiinni vaan siitä koska joku naikkonen sattuu sille päälle ja antaa meille säälittäville ukoille.
---
Siihen voi muuten miehet vaikuttaa aika paljonkin, että koska se naikkonen sattuu "sille päälle". Ainakin siis seurustelusuhteessa. Ja tällä tarkoitan nyt siis toimintaa, jonka pitäisi edeltää käden työntämistä housuihin. Vai oliko tää just sun mielestä sitä valtapeliä?
ezzy, 26.7.2007 17:01:
Aika harva täysin järjissään oleva mies tosiaan kieltäytyy poskihoidolla aloitetusta käsittelystä, jos tosiaan pitää heti saada. Korjatkaa jos olen pahasti hakoteillä :D
Lyylikki, 26.7.2007 11:08:
Naisena sanoisin, että nuo montako kertaa viikossa vaihtoehdot on vähän hankalia. Kun on viikkoja, että tekee mieli 24/7 ja viikkoja, jolloin koko asia painuu unholaan. Onneksi osaan laskea keskiarvon
Vastaan kysymykseen, että toisinaan ja juuri nyt tuntuu olevan se toisinaan.
Timmo, 26.7.2007 16:23:
---
Norb, 26.7.2007 11:11:
Liian harvoin saan munaa
---
Naisena sun pitäis sanoa, että liian harvoin annat p***ua. ;]
Koska eikös se aina ole ollut niin että miehet saa ja naiset antaa, jos antaa.
Howdy, 26.7.2007 18:40:
Voix naisetki olla puutteessa
Caro², 26.7.2007 18:52:
---
Juhgu, 26.7.2007 17:10:
ronkelit runkkaa! :P
---
Pikemminkin ronkeleiden takia joutuu runkkaamaan...
Damien, 26.7.2007 19:50:
Kö mä lähen aina siitä lähtökohdasta, et itse voi miehenä tulla vaikka pakkasessa seipään nokassa istuen ja se naisen orkkujen lypsäminen on pääasia.
edit:
Seksi on kanssa mulle miehisestä näkökulmasta pitkä trippi, eli matka on tärkeämpi kuin perille pääsy. . .
Norb, 27.7.2007 09:51:
Mulla on myös yks toinen keino korvantakana*tirsk* Niin mut onko kiva "aina" ite tehdä aloitus?
Gnomex, 26.7.2007 19:29:
Mutta kunnon runkkaussessiota ei voita mikään Jallu pöydälle ja Jenna pyörimään!
josbe, 27.7.2007 09:46:
Plus että olen usemmin kuin kerran nähnyt/kuullut naisen haluavan ja miehen pihtaavan. Ja yhä vielä miehet ihmettelevät joka ainoassa seksikeskustelussa, että "Miten ihmettä, eivätkö naiset saakaan aina, kun haluavat?". Outoa.
Zenni, 26.7.2007 21:27:
Frigidi on toinen nimeni!
pupuankka,
Ärh, mua ärsyttää vielä tää heteroseksiin rajoittunut asetelma tässä keskustelussa Kiitos kun sain avautua.
josbe,
Niinpä. Tajusit hani heti, mitä mä ajoin takaa. Aloitin läpällä (vaikkakin hieman ärsyyntyneenä siitä Timmon heitosta), Damien jatkoi jostain syystä orgasmeihin, ja loppujen lopuksi voin vain sanoa, että Lenita on oikeassa. Lenita hiffaa. :D
Plus että olen usemmin kuin kerran nähnyt/kuullut naisen haluavan ja miehen pihtaavan. Ja yhä vielä miehet ihmettelevät joka ainoassa seksikeskustelussa, että "Miten ihmettä, eivätkö naiset saakaan aina, kun haluavat?". Outoa.