Kuinka usein haluat seksiä?

318 posts, 16 pages, 106,550 views

oooo

#201 • • Edited oooo

josbe, 24.8.2007 14:02:

Ja anteeks, mut sun kommenttisi jälkeen mua "vaan niin naurattaa tää":

Toisessa topikissa toit ilmi, että sun mielestä on ala-arvoista sanoa, että sun pää on pensaassa. *whaat* Samoin annoit ymmärtää, ettei sun "herkkyydelle" saa nauraa. *nauru*

Nauran taas. Sori.

Annoin ymmärtää eli siis ymmärsit. Mähän vaan kysyin yleisesti, että mikä sua herkkyydessä naurattaa. En mä sua ole kieltänyt nauramasta. Senku hörötät just niin paljon ku lähtee.

Kyllä ala-arvoista on monikin juttu, enkä koskaan ole väittänyt, etteikö mun jutuista mikään olis ala-arvoista. Kyllä on.

On se ihana, että jollain on aikaa keskittyä mun jokaiseen viestiin noin huolella.

Sen sijaan kukaan ei ehdi panemaan!! Klubbari vie kaiken ajan!

*lmao* *lmao* *lmao*
josbe

#202 • • josbe suomalainen juhlakinkku

satumetsä, 24.8.2007 15:26:
On se ihana, että jollain on aikaa keskittyä mun jokaiseen viestiin noin huolella.

Sen sijaan kukaan ei ehdi panemaan!! Klubbari vie kaiken ajan!

*lmao* *lmao* *lmao*

Mä oon vaan niin helvetin nopee, että ehdin perehtyä yhteen jos toiseenkin juttuun huolella päivän aikana. Harmi vaan, etten ehdi panemaan silloin, kun luen klubbaria. *hmph* Saattaa johtua myös siitä, ettei poikakaverini ole samassa paikassa töissä. HARMI! Kelaa, että ehdin sekä lukea että kirjoittaa KAIKKI nämä todella paljon aikaa vievät asiat ja tehdä vielä työnikin. Ja aikaa jää ylikin! Tasan ei käy onnen lahjat.
oooo

#203 • • oooo

josbe, 24.8.2007 15:41:

Mä oon vaan niin helvetin nopee, että ehdin perehtyä yhteen jos toiseenkin juttuun huolella päivän aikana. Harmi vaan, etten ehdi panemaan silloin, kun luen klubbaria. *hmph* Saattaa johtua myös siitä, ettei poikakaverini ole samassa paikassa töissä. HARMI! Kelaa, että ehdin sekä lukea että kirjoittaa KAIKKI nämä todella paljon aikaa vievät asiat ja tehdä vielä työnikin. Ja aikaa jää ylikin! Tasan ei käy onnen lahjat.

Elä nyt oo noin herkkä! *lmao*
crissy

#205 • • crissy
vähemmän kuin haluaisin...
Admo

#207 • • Admo

sune, 24.8.2007 07:17:
Anteeks,mut mua vaan naurattaa tää. KENELLÄ on aikaa tollaseen?? vai harrastatteko sellasia "yks kaks kolme oho mä tulin-sessioita?"

Anteeksi, mut mua vaan naurattaa tää. Esim. opiskelijoilla (keskimäärin) on ihan hyvin aikaa tollaseen.

Toisekseen, jos panet vaikka 20-30 min kerrallaan (mikä on ihan ok määrä) tulisi neljästä kerrastakin vain pari tuntia. Työssäkäyvällä se voisi vaikka mennä näin: aamulla herätessäx1, töiden jälkeenx1 ja illalla/yölläx2. Ja ennenkuin kitiset ettei tuohon kukaan pysty, niin muistapa kuitenkin se, että eri ihmisillä on erilaiset tarpeet. Ja useinhan on tietty niin, että suhde on alkuun aika jyystöä;D Muistan aikanaan, että neljä kertaa päivässä oli ihan normi, ja hiipui sitten myöhemmin 1-2x.
sune

#208 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Ana-5000, 24.8.2007 13:51:

Työttömällä on aikaa nussia?

meinasin sanoa samaa *nauru*
Mut joo HEI NUSSIKAA vaikka aivonne pellolle jos siltä tuntuu *lmao*

--
ei kovin ihku eikä plur

AnssiV

#209 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
2-5 kertaa päivässä se taitaapi olla... *hymy*
Miika

#210 • • Miika
Ainahan sitä haluta saa! *hellokitty**pihkassa*

[pieni]Jakautumalla lisääntyminen näyttäisi olevan varteenotettava optio.[/pieni]
Snowie

#211 • • Snowie Ihku Hiutale
Nyt maistuis.
mummoankka

#212 • • mummoankka

Admo, 24.8.2007 15:59:
---
sune, 24.8.2007 07:17:
Anteeks,mut mua vaan naurattaa tää. KENELLÄ on aikaa tollaseen?? vai harrastatteko sellasia "yks kaks kolme oho mä tulin-sessioita?"

---

Esim. opiskelijoilla (keskimäärin) on ihan hyvin aikaa tollaseen.

...illalla/yölläx2...

työssä käyvät ihmiset nukkuu yöllä... *nauru* (no joo...ei ainakaan kahdesti yössä...eikä helvetti joka yö) *ding* Joku jo mainitsi; se on eriasia kuin usein haluaa ja kuin usein toteuttaa *lmao*
Cloud

#213 • • Cloud Game Freak

sune, 24.8.2007 17:05:
---
Ana-5000, 24.8.2007 13:51:

Työttömällä on aikaa nussia?

---

meinasin sanoa samaa *nauru*
Mut joo HEI NUSSIKAA vaikka aivonne pellolle jos siltä tuntuu *lmao*

Ongelmahan taitaa vaan olla siinä, että ketä kiinnostaa puuhata sellasen kanssa jota katsoo 24/7. Mua ainakin rupeis vaan vituttaa sen toisen naama jos työttömänä olis hypoteesissa kummatkin ja tuskin sillo hirveesti maistuis toi "nussiminenkaan".

Eli uskoisin ettei työttömätkään sitä tee kuin kaniinit. Melkein uskoisin sanoa, että jos toinen on työtön ja toinen duunissa ja sit se työtön käy sen toisen duunissa aina "piristämässä" päivää pikasella ni siitähän sitä saatais aikaseks ainakin se kerta päivään =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Tarsu

#214 • • Tarsu
luultavasti aivan normaalisti!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Marjo

#215 • • Marjo pupuTupuna
No en tiiä haluanko, mut pitää tolle ukolle aina jouluna ja juhannuksena antaa. Tosin, jos se töppää, niin ei se saa sit sillonkaan. :P
-Kerttu-

#216 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pupuTupuna, 12.9.2007 19:41:
No en tiiä haluanko, mut pitää tolle ukolle aina jouluna ja juhannuksena antaa. Tosin, jos se töppää, niin ei se saa sit sillonkaan. :P

*nauru* Oikein, mies on hyvä pitää kurissa ja nuhteessa! *tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sts

#217 • • sts Sama pyynti aitta!

Asenteellista ja julmaa samaana aikaan :D
vanhus

#218 • • Edited vanhus

hmmm. kestää kös sillä sitten suihkussa pitkään ja vihelteleekös se samalla siel*hymy*
Marjo

#219 • • Marjo pupuTupuna

vanhus, 13.9.2007 23:49:
---

---

hmmm. kestää kös sillä sitten suihkussa pitkään ja vihelteleekös se samalla siel*hymy*

*nauru* haha
Lyylikki

#220 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
See on syksy selkeästi tullut. Huomasin tuossa männä viikolla, että kahteen viikkoon en ollut ajatellut "aktiivisesti" seksiä *hmph* Ei hyvä *hmph*