Kuinka usein haluat seksiä?

318 posts, 16 pages, 106,633 views

Vertigo

#183 • • Vertigo
Melkee jouduin paneen, mut onneks selvisin puhumalla....
sune

#184 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

satumetsä, 23.8.2007 21:20:
---
sune, 18.8.2007 20:26:
---
Amarie, 16.8.2007 18:29:
Mulla se vaihtelee aika paljon, välillä on kuivaa, kerran pari viikossa, mutta nyt kun loppui puoli vuotta sitten puolentoista vuoden suhde, jossa ei ollut ollenkaan seksiä, oon ottanut kaiken irti. Viimeisen puolentoista kuukauden aikana joku 2-4 kertaa päivässä.

---

Eiks vähän ala maistua puulle jos viettää puolet päivästä nussien ? *eiei*

---

Nussiminen maistuu aina puulle. Siis se tunteeton jyystö, mitä mä itse tarkoitan, jos käytän sanaa "nussia".

Mun mielestä seksi ei todellakaan maistu puulle, jos sitä on usein. Paremmaksi vaan menee koko ajan. Sen sijaan se alkaisi vähän maistumaan paskalle, jos seksiä ei olisi.

Seksiin kuuluu mun mielestä paljon muutakin kuin itse yhdyntä, joten eipä se toosa halolla hakatuksi mene. Luonnollisesti monet pitää myös välipäiviä silloin tällöin.

Jokaisella halunsa. Jotkut tosiaan viettävät päivänsä harrastamalla onnellisesti seksiä. Toiset eivät. Joten mun mielestä se on ihan täysin yksilöllistä, että mikä maistuu puulle ja mikä ei.

Se että sä et halua seksiä kolmea kertaa päivässä, ei varmaankaan ole mikään sääntö, jota kaikkien tulee noudattaa.

Mä ainakin otan kaiken ilon irti haluistani. Joskus voi koittaa se päivä, ettei enää haluta, joten miksi en seksiä harrastaisi just niin paljon kun haluan.

Eikä todellakaan maistu puulle, jos vietän päiväni seksiä harrastellen.

Anteeks,mut mua vaan naurattaa tää. KENELLÄ on aikaa tollaseen?? vai harrastatteko sellasia "yks kaks kolme oho mä tulin-sessioita?"
Mun päivät ainaki menee pääosin töissä enkä nussi siellä ketään ja sen jälkeen ku pääsen töistä ei tod olis aikaa viittä kertaa "rakastella ah niin onnellisesti".

--
ei kovin ihku eikä plur

-Kerttu-

#185 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Klubbari tuntuu olevan täynnä nymfoja?! *ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

#186 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Super-Kerttu, 24.8.2007 07:26:

Jep, mitenhän mahtaa olla oikeesti.. VETÄKÄÄ LISÄÄ LAKKAA NI PANETTAA 24/7 *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Cloud

#187 • • Edited Cloud Game Freak

Mark, 24.8.2007 08:29:
---
Super-Kerttu, 24.8.2007 07:26:

---

Jep, mitenhän mahtaa olla oikeesti.. VETÄKÄÄ LISÄÄ LAKKAA NI PANETTAA 24/7 *igor*

-M

Tai sitten jotkut oikeasti ovat viriilimpiä kuin toiset, mistä sitäkin oikeasti tietää. Pitää vain ussoo mitä ihmiset täällä sanoo. Tai sit ei mut hei se onkin ihan jokkasen oma asia. =P

Ääh mä voin ihan rehellisesti sanoo, että itse haluan seksiä just niin vähän. Jos sitä saa niin mikäs siinä. JOs siiinä on vaihteluu niin mikäs siinä. Mut jatkuvaa saman henkilönkanssa.. nääh. Vonkausta nääh..

Mut toisaalta kyllä mäkin voisin kierrellä ja kaarrella 3kertaa päiväs ainakin hetken ajan jos paikka ja partneri olis aina eri. Mut sit sehän oliskin tieteellistä tutkimusta eri naisten ja eri rotujen erilaisuudesta ja mieltymyksistä ja mähän olen kuitenkin lopulta tiedemies XD

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Mark

#188 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Cloud, 24.8.2007 08:37:
-klip-

Eikö nyt edes perjantaina jakseta olla huumorimielellä liikkeellä.. Nojoo, ihan sama mutta oma skeptisyyteni pohjautuu siihen että tää nyt on hieman tällast galtsuherutusta vastaavaa, "uuh en ikinä saa tarpeeks, EN IKINÄ" teinimenoo *justjoo* POHJA SE ON KAIKKIEN KAIVOSSA!

Hyvä jos maistuu *piis* Väkiluku kasvuun, pääministeri tykkää.

-M

--

-Kerttu-

#189 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mark, 24.8.2007 08:41:
---
-klip-

---

Eikö nyt edes perjantaina jakseta olla huumorimielellä liikkeellä.. Nojoo, ihan sama mutta oma skeptisyyteni pohjautuu siihen että tää nyt on hieman tällast galtsuherutusta vastaavaa, "uuh en ikinä saa tarpeeks, EN IKINÄ" teinimenoo *justjoo* POHJA SE ON KAIKKIEN KAIVOSSA!

-M

Jep, just tätä mäkin tarkotin. Tuntuu, et jotkut hiukan liiottelee ollakseen IN ja HOT! Mut varmaan täällä osa puhuu ihan tottakin. Seksihän on iloinen asia!

--

Cloud

#190 • • Cloud Game Freak

Mark, 24.8.2007 08:41:
---
-klip-

---

-M

Mähän olen aina iloisella tuulella. Eihän siihen perjantai liity millään. =O)
Mutta juu, itse en jaksa ajatella tuota galtsu herutteluna ehkä siksi etten käy siellä koskaan muutenkaan niin mistä minä mitään tiedän =P.

Mutta joo samaa mieltä hyvä jos jollekin maistuu vaikka on se aika niljakasta touhuu *sars* XD

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Diverse System

#191 • • Diverse System Ithaqua
kyllä sitä useamman kerran päivässä tekee mieli.
sit vapaapäivinä sitä voi harrastellakin niin useasti ku jaksaa.

--
Booze is the answer. I dont remember the question

oooo

#192 • • oooo

sune, 24.8.2007 07:17:
Anteeks,mut mua vaan naurattaa tää. KENELLÄ on aikaa tollaseen?? vai harrastatteko sellasia "yks kaks kolme oho mä tulin-sessioita?"
Mun päivät ainaki menee pääosin töissä enkä nussi siellä ketään ja sen jälkeen ku pääsen töistä ei tod olis aikaa viittä kertaa "rakastella ah niin onnellisesti".

Anteeksi mutta mua vaan niin naurattaa tää: MUN SEKSIN MÄÄRÄ ON SE OIKEA. *lmao*

Sun päivät menee töissä ja sulla ei ole aikaa.
Ihan ku jokaisella ihmisellä pitäisi olla samat merkinnät, mitkä sulla on sun kalenterissasi.
Juu hyvin monella on aikaa seksiin. Huoria eivätkä hevosia ole. Sotunko haluat?

Luulis sun ikäisen ihmisen ymmärtävän, että jokainen tavallaan.
Enkä mä tiedä kuka täällä on sanonut, että ihan joka päivä sen neljä kertaa seksiä harrastaa. Myös mun lisäksi se toinen kirjoittaja sanoi, että on välipäiviä ja määrä vaihtelee.

Toiset viettää lauantain hiekkalaatikolla ja toiset sängyssä. Jotkut menee töihin ja jotkut baariin.

Kyllä mua vituttais kun pitäis oikein kalenterista etsiä, että millos se meidän rutiinijyystö taas olikaan *lmao*
josbe

#193 • • josbe suomalainen juhlakinkku

**JenKKis**, 23.8.2007 23:53:
edelleen: Kellä voi olla aikaa neljästi päivässä? *lmao* kutsukoonkin ketä sitä millä nimellä tahtoo...
ei ymmärrä tavallinen kuolevainen *nauru*

Komppaan. Kun tätä topikkia lukee, voi vaan ihmetellä todellisuutta, jossa todella monen päivä menee duunissa, eikä sängyssä. Samoin pitää ihmetellä tutkimuksia, joiden mukaan suurin osa meistä on vain tavallisia kuolevaisia, joilla ei riitä aikaa eikä halua harrastaa seksiä monta kertaa päivässä, niin ihanaa kuin se onkin. *vink**nauru*
josbe

#194 • • josbe suomalainen juhlakinkku

mayah, 24.8.2007 09:01:
Eiks se nyt oo aika eri asia, et kuinka usein haluaa ja kuinka usein sitä tekee? Siis jos joku sanoo haluavansa 6 kertaa päivässä, niin eihän se sitä tarkota, että se tekis sitä 6 kertaa päivässä?

No mutku NE myöskin sanoo tekevänsä SITÄ. *kade*
-Kerttu-

#195 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

josbe, 24.8.2007 12:59:
---
**JenKKis**, 23.8.2007 23:53:
edelleen: Kellä voi olla aikaa neljästi päivässä? *lmao* kutsukoonkin ketä sitä millä nimellä tahtoo...
ei ymmärrä tavallinen kuolevainen *nauru*

---

Komppaan. Kun tätä topikkia lukee, voi vaan ihmetellä todellisuutta, jossa todella monen päivä menee duunissa, eikä sängyssä. Samoin pitää ihmetellä tutkimuksia, joiden mukaan suurin osa meistä on vain tavallisia kuolevaisia, joilla ei riitä aikaa eikä halua harrastaa seksiä monta kertaa päivässä, niin ihanaa kuin se onkin. *vink**nauru*

Me ollaan kato vaan niin vanhoja jo..*nauru* Ei me vanhat jakseta, ollaan vaan kateellisia! *nauru**vink*

--

Aziz Combat Fighter

#196 • • Aziz Combat Fighter

satumetsä, 24.8.2007 11:57:
---
sune, 24.8.2007 07:17:

---

Anteeksi mutta mua vaan niin naurattaa tää: MUN SEKSIN MÄÄRÄ ON SE OIKEA. *lmao*

Sun päivät menee töissä ja sulla ei ole aikaa.
Ihan ku jokaisella ihmisellä pitäisi olla samat merkinnät, mitkä sulla on sun kalenterissasi.
Juu hyvin monella on aikaa seksiin. Huoria eivätkä hevosia ole. Sotunko haluat?

Luulis sun ikäisen ihmisen ymmärtävän, että jokainen tavallaan.
Enkä mä tiedä kuka täällä on sanonut, että ihan joka päivä sen neljä kertaa seksiä harrastaa. Myös mun lisäksi se toinen kirjoittaja sanoi, että on välipäiviä ja määrä vaihtelee.

Toiset viettää lauantain hiekkalaatikolla ja toiset sängyssä. Jotkut menee töihin ja jotkut baariin.

Kyllä mua vituttais kun pitäis oikein kalenterista etsiä, että millos se meidän rutiinijyystö taas olikaan *lmao*

Työttömällä on aikaa nussia?
Mark

#197 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

josbe, 24.8.2007 12:59:

No jos ne halut on nii saatanalliset, ehkä jotkut nussiiki sit töissä (onhan se kivempaa ku työnteko ja aikaaki riittää *iloinen*)

-M

--

nethr

#198 • • nethr !!

Ana-5000, 24.8.2007 13:51:

Uskoisin näin, ja toki myös opiskelijoilla... (sekä eläkeläisillä) *hymy*

--
xD

josbe

#199 • • josbe suomalainen juhlakinkku

satumetsä, 24.8.2007 11:57:
Anteeksi mutta mua vaan niin naurattaa tää...

Ja anteeks, mut sun kommenttisi jälkeen mua "vaan niin naurattaa tää":

Toisessa topikissa toit ilmi, että sun mielestä on ala-arvoista sanoa, että sun pää on pensaassa. *whaat* Samoin annoit ymmärtää, ettei sun "herkkyydelle" saa nauraa. *nauru*

Nauran taas. Sori.
anniharha

#200 • • anniharha

nethr, 24.8.2007 13:56:
---
Ana-5000, 24.8.2007 13:51:

---

Uskoisin näin, ja toki myös opiskelijoilla... (sekä eläkeläisillä) *hymy*

Pah, mitää ole. Paitsi eläkeläisillä ehkä. Mun mummolla ei, tai niin se väittää.

--
and though my words could save the world they never come out right