Renegade & Secret Garden NYE08 afterparty 1.1.2008 @ Den Kungliga Klubben. Orkidea, Mr A, Ness..

63 posts, 4 pages, 12,733 views

mrhotcakes

#41 • • Edited mrhotcakes Ex-clubber
"Pientä" kuittia täältäkin jonotuksen järjestelyistä. *grr* Tulin jonoon 5.00. Ovet näytettiin avaavan noin 5.10. Mitään köyttä ei ollut joka olisi rajannut jonoa. Huom. yksikkömuoto. Missä oli erillinen jono ennakkolipun ostaneille? Ei että itselläni olisi ollut, mutta vitutti pelkästään katsoa niitä joilla sellanen oli jotka joutuivat tunkemaan väkijoukon läpi (ja riskeeraamaan murtuneen nenän) päästäkseen sisään. *hmph*

Pääsin itse sisään 7.17. Seisoin siis jonossa kaksi tuntia ja seitsemäntoista minuuttia. 2h 17min. Tällanen peli ei vetele missään, mutta etenkään joissain aamuissa. Sisäänottonopeus oli suorastaan törkeän hidasta, ja tietty osasyy oli se että olin yksi niistä harvoista jotka jonottivat kiltisti sisään. Silti kaksi kaveriani joiden kanssa olin jonottanut jo hieman alta kaksi tuntia pääsivät sisään puoli tuntia ennen, yksinkertaisesti koska sivusta ängettiin eteen. En ole koskaan nähnyt yhtä huonosti järjestettyä sisäänpääsyä mihinkään. *eiei*

Läheltä piti monta kertaa etten lähtenyt, mutta kun kerta oli herätty, puettu, tultu keskustaan enkä muutenkaan luovuta helpolla... Onneksi Tapsa veti taas täyden kympin setin. Tunnin jälkeen olin kokonaan unohtanut jonossa seisomisen. *hihu*

En tiedä onko tästä nyt vastuussa Renegaden järjestäjät vai Kungliga Klubbenin joku vastaava mutta YRITTÄKÄÄ VITTU EDES! *senkin*
kakeP

#42 • • kakeP visions
Toi jonotus oli kyl iha helvetist. Itelläni oli toi ennakkolippu ja yritin eka tunkee läpi kunnes jostain kuulin huudon että oikeelta puolelta ohitse lipulla. Mietin just et missä nää aiemminkin mainitut köydet oli.

Paikka ei todellakaan ole mun suosikkeja tanssilattioden takia jotka ovat pienet. Siivoojia siel olis voitu pitää paikan pääl.

Musa oli odotetusti ylintä luokkaa. Eniten kiinnitin huomiota nessiin ku tuli tunti heiluttuu sil puolel, tiedä sitte onko siitä kauan ku olen kyseist jätkää viimeks kuunnellu, ennen tän bileis soinut joku aivan karsee soppaa. Nyt oli tanssittavaa musaa, miksaukset meni jopa tän tunnin aikana nappiin. Nyt voin harkita meneväni tän bileisiin aiempien pettymyksien jälkeen.(Muut jukat soitti odotetusti loistavasti mut piti vaa mainita tämä ku oli kehittynyt omasta mielestä sen verran paljon.)

Tärkeintä kummiski et oikeat ihmiset oli paikalla härväämässä kanssani! LUV YA
Aune-mummo

#43 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

murakki, 1.1.2008 16:36:
Paska keli. Paska UV 2008. Paska jono. Paskat kemut. Paskaa musaa. Paskat sivarit.
Syvimmät aamut missä koskaan ollut. :(

JA PASKA LÄÄKITYS
Duukkis

#44 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

KooKie, 2.1.2008 08:33:
Olisi nauttiakseen varmaan pitänyt olla yhtä kujalla kuin [o]kaikki[/o] muutkin. Not good.

Mitä tarkoitat sanalla kujalla? Voi olla väsynyt ja siksi olla sekava tai olla joidenkin huumeiden vaikutuksen alainen yms. Ite olin tietenkin täysin selvin päin, niin kuin aina, mutta jos (ja kun minun tapauksessa) on valvonut koko yön, niin voi näyttää jotenkin kummalta. *hymy*

Oli kyllä aika hyvää musaa Orkidealta n. klo 9 asti, kun piti lähteä kotiin syömään. Olis ollut kivempi olla pidempään, mikä olis onnistunut esim. niin, että olis aikaisemmin päässyt sisään (jonotin n. 4:30-6:45). Jonotus oli järjestetty päin mettää siihen nähden, että oli taatusti tiedetty, kuinka paljon ihmisiä tulee (tätä ennen kahdet aamut loppuunmyytyjä?). Jonotus sujui kyllä suht koht "leppoisesti", ja tuli siinä pari uutta kaveria saatua.

Terveisin "voi vittu, työntäkää!" -tyypin takana puristunut *nauru* (huom. ei mun kaveri *vink*)
Howdy

#45 • • Howdy Oldie
Onnex ei kunto sallinut tulla paikalle :)

--
Käpy vailla vertaa

z

#46 • • z
kunkkuun ilmeisesti ihan tarkoituksella pidetään tukholman prinsessapaikkojen tyylistä jonotusläjää. eli tarkoitus ei ole tehdä mitään jonoa eikä jonottamalla edes päästä / päästää ketään sisään. ainakin itsenäisyyspäivän aattona oli sama homma, eli poket poimii oman maun / paikan profiilin mukaista jengiä parhaaksi katsomassaan järjestyksessä. joku voi todistaa teorian vääräksi ja vaikka teipata tänne kuvan, missä kunkun edessä olisi järjestetty siisti jono (mistä joka toinen ei mene jollain verukkeella ohi) todisteeksi..

ei tuossa tietenkään mitkään jonojärjestelyt liikoja auta, kun tuhat ihmistä haluaa samaan aikaan tismalleen samasta ovesta läpi. aikaahan siinä menee. ja illalla oli (yllättäen) palautteista päätellen vastaava sisäänpyrkijä/ovi -suhde muutamaan muuhunkin mestaan.

bileet jäi harmi kyllä väliin, kun laiskotti.
KooKie

#47 • • KooKie aka. Petress Pan

Duukkis, 2.1.2008 17:33:
---
KooKie, 2.1.2008 08:33:
Olisi nauttiakseen varmaan pitänyt olla yhtä kujalla kuin [o]kaikki[/o] muutkin. Not good.

---

Mitä tarkoitat sanalla kujalla? Voi olla väsynyt ja siksi olla sekava tai olla joidenkin huumeiden vaikutuksen alainen yms. Ite olin tietenkin täysin selvin päin, niin kuin aina, mutta jos (ja kun minun tapauksessa) on valvonut koko yön, niin voi näyttää jotenkin kummalta. *hymy*

Kännissä, aineissa, väsyneinä... Ylipäänsä siinä kunnossa, ettei tajua/välitä ympäristöstä paskan vertaa. Tarkoittaen siis myös synnynnäisesti kusipäisiä/välinpitämättömiä jne. ihmisiä tai sellaisia, jotka vasta aineissa (missä vaan) antaa sen puolen itsestään laulaa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

kovabetoni

#48 • • kovabetoni
"Panostamme joustavaan sisäänkäyntiin jottei jonoja paukahda peliin ja kukaan joudu värjöttelemään pakkasessa turhan pitkään"

*tirsk**piis*
fashion_police

#49 • • fashion_police
Hyvät bileet, jonottaessa meni minuutti, musa kovaa luokkaa. Casper ja Sakura& Miau parhaat, valaistus jätkä ihan sika komee. Eli uus vuos meni hyvin ja kaikkeehan hyvää se tuo tulleessaan. Harmittivat vain overdose-tyypit ja ne jotka veti kaikkien nähden. T: Girl in little black dress
Baletisti

#50 • • Baletisti
Alku hämmennyksestä huolimatta bileet oli mielestäni onnistuneet. Nessi soitti kivasti, ja muutenki se pienempi puoli oli puoleensa vetävämpi. Tykkäsin! Missä oli ne blokkarit? tyhjiäå tuoppeja oli ympäriinsä, ja baari tiskiltäkin loppuivat tuopit kesken.
Jammailija

#51 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Omalta osaltani mukavat bileet. Vaikka pääsimmekin sisään "kohtuusujuvasti", niin oli se kyl aika härdelliä siel ulkona. TODELLA huonosti organisoitu sisäänpääsy. Musiikki oli hyvää, mut Kunkku on vaa paikkana hemmetin kämäinen, että ihan harmittaa ku siel järjestetään näit aamuja. Siin paikassa on vaa niin moni asia päin persettä.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Syce

#52 • • Syce

Jammailija, 3.1.2008 11:36:
Omalta osaltani mukavat bileet. Vaikka pääsimmekin sisään "kohtuusujuvasti", niin oli se kyl aika härdelliä siel ulkona. TODELLA huonosti organisoitu sisäänpääsy. Musiikki oli hyvää, mut Kunkku on vaa paikkana hemmetin kämäinen, että ihan harmittaa ku siel järjestetään näit aamuja. Siin paikassa on vaa niin moni asia päin persettä.

jooh... paikka on mitä on*dissaa* enpä ole viime reiv:n jälkee siellä käyny... enkä ole menossa..*poks*
Umbala

#53 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Jammailija, 3.1.2008 11:36:

Hyvinkin samoilla linjoilla ollaan. Perse tuli revittyä jonossa jo aika huolella, eikä kunkun tanssitilat pelastaneet tilannetta lainkaan. Bileissä kun mun mielestä olis kiva tehdä muutakin kuin pyöriä sohvilla/niiden alla. Musiikki oli kuitenkin erinomaista, ja tulipa pitkästä aikaa kuunneltua Nessinkin settiä pidempään kuin se 5min. Joten kiitokset järkkäreille ja soittajille oli taas kuitenkin loppupeleissä hyvät kekkerit.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Umbala

#55 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

serotonot, 3.1.2008 13:07:

GOATSE´08!!!!!!!!!!!!!!

Hei, Goatse on kaunista katseltavaa tuohon kunkun jonotussysteemiin verrattuna.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

leenuliinu

#56 • • leenuliinu Kenen kaveri

fashion_police, 3.1.2008 01:02:
Hyvät bileet, jonottaessa meni minuutti, musa kovaa luokkaa. Casper ja Sakura& Miau parhaat, valaistus jätkä ihan sika komee.

Kiitti, terv. "Miau" :D

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

serge

#57 • • Edited serge
Nää aamut oli kokemuksena ihan omaa luokkaansa.

Saavuin paikalle seiskan jälkeen, vastassa oli portaikossa Ö-luokan häröilyä, veren vuodattelua - ja muuta esimakua sisätiloista. Oon nähnyt paljon, monessa maassa, mut nyt ensi kertaa järkytyin ja pelästyin ja oksetuin siitä, millaseen tilaan ihmiset oli onnistuneet itsensä saattaa. Damn. Yksinkertaisesti oli vaan todella epämukava olla ja kulkea silmät niskassa. Pääpiirteissään jengi oli niin kaukana rauhasta, rakkaudesta, yhteisöllisyydestä ja kunnioituksesta kuin ikinä on mahdollista. (Myös monta asiallisen ihanaa juhlijaa oli myös jaksanut mukaan, kiitos teille seurasta & illasta!)

Poket oli erittäin ystävällisiä, joskin sisäänpäästökontrollissa olisi mielestäni melkoista tiukentamisen varaa. Itse pääsin ennakkolipulla sisään suoraan ihan ok, vain kevyellä tunkemisella. Baarihenkilökunta etubaarissa oli kyllä turhan kypsän oloista. Mutta ehken heitä syytä siitä.

Anan pirun häijy tekno sai viipymään peräsalissa jonkin aikaa, mutta sitten piti poistua myrskypilvien alta.. Ensi kerta taitaa jäädä väliin, oli kuka tahansa soittamassa.

--
Une fleur de bèton m'’inspire

AdonisHercules

#59 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Oltiin paikalla melko aikaisin ja kun näin sen häröpallon mitä on jonoksi kutsuttu, niin meinasi tulla itku. Mutta sitten kun sisälle päästiin, niin se unohtui aika nopeasti *hihu*
Oli paljon kavereita paikalla ja musiikki toimi mulle aivan helvetin hyvin. Casperin ja Orkidean setit vei mut kyllä mukanaan *sydän*
On kyllä pakko sanoa että en ole ikinä nähnyt noin suurta ihmiskirjoa aamuissa kun täällä. Näin peräti tuttuja vuosien takaa jotka ei edes tykkää "teknosta" *nauru*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

_Katja_

#60 • • _Katja_ klubikurre
oli kyllä mukavat aamut ja paljon ihania ihmisiä *plur* sisäänpääsy oli vaan jotain ihan hirveetä *eiei* ja ehkäpä "pikkasen" liikaa porukkaa samassa paikassa... musiikki oli aivan mahtavaa ja tanssia sai jalat rakkuloille *sydän* kiitokset kaikille kavereille ihanasta seurasta *hihu*

--
Pieni hymy ei maksa mitään*hymy*.