rogue wave - eyes (allende intro mix)

9 posts, 1 page, 2,934 views

m1kk3

Posts: 5,560

#2 • • Edited m1kk3 no-life
jätkä omistaa *sydän*

Ei mut oikeesti, taas oli ihan helvetin tyylikäst saundii, sult tuntuu onnistuvan nää rokki-/poppiremixit :) Mä sain kyl oikeesti kylmii väreit täst, oli ihan jumalattoman kaunis <3 Just tällänen leijuva, rauhallinen ja ilmava tunnelma sopii tähän parhaiten, ja saundeista ei kyl löydä pahaa sanottavaa. Biitti on just sopivan napakka mutta kevyt tälläsee biisii, ja muutenkin kaikki kuulostaa todella tasapainoiselta. Kyllä mä voisin kuvitella että tätä vois soitella yks sun toinenkin deejii :) Ja ite kyllä kävisin beatportista poistamassa ilman muuta.

Ainoo "miinus" on se että IMO tää on enemmän setinlopetusmatskua, joten ehkä myös deejiiystävällisempi versio olis paikallaan, mutta toki tää introversio on hiton hyvä ja toimiva ja varmasti saa soittoa näinkin. Noin käytännöllisyyttä lähinnä ajattelin *hih* Mut siinäpä ne "miinukset" olikin.

PANISIN!

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Human Sound

Posts: 55

#3 • • Human Sound
Tykkäsin kyllä! Kuten edellä mainittiin, tasapainoinen kokonaisuus, hieno tunnelma.

Teepä immeisille mieliks vielä miksattavampi versio!?
a98

Posts: 871

#4 • • a98
tän version tarkoitus olis nimenomaan olla setin aloitus kamaa, mun mielestä ton lopun miksaamisessa johonkin muuhun ei pitäis olla mitään ongelmaa ?
Mind Movements

Posts: 321

#5 • • Mind Movements
Tää remix alko toimii paremmin ja paremmin mulle, joutu supportaakkin taannoin Finity setissä. Intro tollasenaan just hyvä. Loppuhan nyt on ihan dj-friendly, mutta porukka ilmeisesti haluis biitti intron alkuunkin.
Holle

Posts: 793

#6 • • Holle Beach X Member
Tää on kyl aika ihanteellinen setinaloitusbiisi. Ladattu on jo! Voipi olla, että settiin jokukerta putkahtaa...
m1kk3

Posts: 5,560

#7 • • m1kk3 no-life

a98, 19.7.2007 21:11:
tän version tarkoitus olis nimenomaan olla setin aloitus kamaa, mun mielestä ton lopun miksaamisessa johonkin muuhun ei pitäis olla mitään ongelmaa ?


No ei oo ei *hih*

Lähinnä sitä vaan ajattelin että toi nykyisenmallinen intro rajoittaa aika paljon tän käyttöä pelkkänä aloitusbiisinä, kun taas itse tohdin olla sitä mieltä että tää vois upota hyvin myöskin lopetusbiisinä esim. rauhallisempaan progesettiin, tai vaikkapa hyvänä välivaiheena housemmasta soundista trancempaan siirryttäessä :) Et sikäli biitti-introllinen versio olis jees, tosin en mä sitä henk. koht. niinkään kaipaa :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

itis

Posts: 2,518

#8 • • itis Morning Star
Yksinkertaisesti Hyväntuulista.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

jjkobsson

Posts: 959

#9 • • jjkobsson
Helkutin kaunis biisi, joka jää soimaan päähän. Sulla on kyllä pop biisien remiksauksen taito hallussa.

--
||jjkobsson||