Petri Suhonen - Streets Of Kouvola

13 posts, 1 page, 5,306 views

DJ IXS

Posts: 12

#2 • • DJ IXS DJ IXS
tä on kyl aikas siisti biisi... varsinki ku iskee stringit päälle niin kyä lähtee *jiihaa**aplodit* tulee kyl jostain syystä mieleen joku tv-sarja tunnari *eikä*

--
---:Too fast to slow down:---

a98

Posts: 871

#3 • • a98
hei täähän rokkaa :)

jätkä kyl taitaa huolella muutkin tyylit trancen ohella. bongo biitti ja massive 70s tv disco jouset oli kyl kovat :D

sopis vaikka mihin taustalle..
nomic

Posts: 4,120

#4 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Oikein mukavaa meininkiä!
Hieman suttuinen ääni, mutta jotenkin se sopii tähän. Ehkä perkussioista olisi saanut hieman jämäkämmät, mutta muuten ei mitään valittamista.
Todella siistit perkussiot, tykkään.

Plussana vielä se, ettei lähetty kierrättää ideaa liikaa, vaan lopetettiin ajoissa.

8+/10. :)
t_herion

Posts: 79

#5 • • Edited t_herion
Kiitoksia kommentaatioista!! *iloinen*
Vähän siin on joo distorttonii joka tuli mukaan ehkä vähän hätäisessä viimeistelyvaiheessa, mutta kun kuuntelin sitä sitte jälkeenpäin ajattelinkin, että jääköön sinne, tavallaan sopii siihen...

En tiiä mikä siin, on mut viimeaikoina alkanu enemmän ja enemmän kiehtomaan toi disco/70's/retro saundi ja sitä oon sitte yrittäny ympätä vähän joka biisiin! Varmaan just noi 70' luvun 'poliisit ja roistot car chase' -leffat on vaikuttanu asiaan! *nauru*
PK

Posts: 27

#6 • • PK
Täähän on oikeesti hyvä! Piano ja jouset on loistavat.. soundi vähän ruvella, mutta eipä sekään oikeastaan häiritse.
SamHard

Posts: 2,098

#7 • • SamHard
Mun mielestä aikamoinen sekametelisoppa! Kuulostaa jotenkin ejay tms. lisää uusi
palikka kompolta.. Semiouto biisi, mutta pisteet omintakeisesta kokonaisuudesta=)
Bombthebass

Posts: 27

#9 • • Bombthebass
Asiallista meininkiä äijältä. Lisää tällaista ;)
Rumbless

Posts: 5

#10 • • Rumbless
on helmi, mihinkään siit pääse eih! alun pianosemelodia mun mielestä pakollinen luomaan vähän fiilistä=)
a98

Posts: 871

#12 • • a98
pakko vielä hehkuttaa että rokkaa edelleen! :)
ollu itelle yks loppukesän ja syksyn ehdottomia alottelu anthemeita, kiitos siitä! :)
lisää kiitos....
jjkobsson

Posts: 959

#13 • • jjkobsson
Saisiko tätä vielä jostain. Kuuntele namiska vie suoraan chartseihin.

--
||jjkobsson||