25.8. S U N R I S E: WATERFALL w/ ARCTIC MYSTERY [LIVE] @ HIGHLIGHT / HELSINKI

66 posts, 4 pages, 9,931 views

kylian

#41 • • kylian
Alkukankeuksien jälkeen kaikin puolin nastaa, kiitos omasta puolesta kaikki! Kivaa oli taas kerran

--
Kylian [Ambrosia]

Smorb

#42 • • Edited Smorb
Bileet oli musiikin suhteen tosi jees *joo* ja tuliki tanssittuu niin et illan jälkee piti ulkona istuu hetki ennen ku pysty kävellä mihinkää suuntaa *nauru*

Mut sitte niitä miinuksia.....
Jotenki toi hile ei sopinu tälläkertaa paikaksi..meinaan paikalla oli ihan törkynä sellast teini jengii mitkä ei tiennyt edes mikä on homman nimi,,lisäks ne "äijä" porukat mitkä vauhkos siel tanssilattial ku mielipuolet kävi hiukkasen päähän. Ja huomasko kukaan loppuillast et joka paikassa löyhkäs aivan törkeen pahalle (sis.kaikki ihmisen eritteet) ja naisten vessat oli ainaki ihan kauheessa kunnossa.*grr*

Mut enivei kiitos ja kumarrus zwekille ja dna:lle*sydän*

ainiiiii....viel yks miinus paikasta tai lahinnä hinnoista..ostettii 2 isoa limpparii (0,5l) makso yhteensä 7 WTF *toktok**eiei**senkin**dissaa*
Kojootti

#45 • • Kojootti
Oli kyllä niin mahtibileet että oksat pois! Kiitos Arctic Mystery, DNA ja Zwek! tuli pitkästä aikaa vedettyy ihan kunnolla. alko loppuvaiheessa olee vähä jalat hajalla, mut ei malttanu olla lähtemättä pois kun oli niin loistosettiä!*jiihaa*

Niin ja jos joku ihmettelee et ku siellä lavan eessä pomppi punasissa kiksukarvoissa hullun lailla tai muuten vaa heilu niin se oli allekirjoittanut *hih*

Kannatti tulla Kouvolasta asti *nauru*
merqus

#47 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Kivaa oli niin kauan ku sitä kesti. Kiitokset tutuille seurasta ja artisteille soitannasta :)
anniharha

#49 • • anniharha
Ai oliks siel jotku bileetkin?

Kiitti ja anteeexz jne. *piis*

--
and though my words could save the world they never come out right

hemuz

#51 • • hemuz kätevä emäntä
Ainut siideri mitä ostin, nii seki meinatiin pölliä.
Mange ja Klabi nappas eniten. Sitte tuli hyytyminen ja rupes vitutaa.
vinsku

#52 • • vinsku huba huba
Ihan jees bileet. Ei kyl kauheesti hetkauttanu, mut olihan se ihan kiva kuitenkin vähä tanssia välillä *plur*

Meikä pyysi baarimikkoo tekeen "jotain hyvää" ja se paska-aivo teki mulle drinksun joka makso 10,30. Noh, sitä saa mitä tilaa, oli se kyl aika hyvääki.

Anniharha, voit sit jatkossaki esittää mun tyttöystävää jos turistikääliöt tulee jotain selittään :D kiitz! *plur*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Steven Hoaks

#53 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

vinsku, 27.8.2007 13:25:
Meikä pyysi baarimikkoo tekeen "jotain hyvää" ja se paska-aivo teki mulle drinksun joka makso 10,30. Noh, sitä saa mitä tilaa, oli se kyl aika hyvääki.

Anniharha, voit sit jatkossaki esittää mun tyttöystävää jos turistikääliöt tulee jotain selittään :D kiitz! *plur*

Tuli muuten aika halvaks toi... Oon joskus reilu 20e maksanut "kivasta" drinkistä eikä ole kaduttanut yhtään *nauru* Hyvä viinilasi maksaa jo kympin ja bissekusi femman niin kyl hyvästä drinksusta aina maksaa *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

vinsku

#54 • • vinsku huba huba

Steven Hoaks, 27.8.2007 13:58:
---
*naps naps*

Joo, hyvästä kyl kandee maksaa. :) Mut ärsytti vaan ku teki niin kalliin randomilla! :D Hei btw. se kuva minkä otit niin sitä ei tartte laittaa mihinkää *känni*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Steven Hoaks

#55 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

vinsku, 27.8.2007 14:00:
Hei btw. se kuva minkä otit niin sitä ei tartte laittaa mihinkää *känni*

Joo ei siihen kuvaan tullutkaan muuta kun sun tissit ja käsi joten enpä taida julkaista *kuvaa xxx-kansioon siirtel*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

anniharha

#56 • • Edited anniharha

Kyllä kulta! *pus*
...tosin se ei oo uskottavaa eikä se toimi jos sun poikakaveris ei pidä näppejään erossa susta!!1 *grr**nauru*

Steven Hoaks, 27.8.2007 14:43:
---
vinsku, 27.8.2007 14:00:
Hei btw. se kuva minkä otit niin sitä ei tartte laittaa mihinkää *känni*

---

Joo ei siihen kuvaan tullutkaan muuta kun sun tissit ja käsi joten enpä taida julkaista *kuvaa xxx-kansioon siirtel*

Tissit kehiin! Varatyttöystävän käsky!

--
and though my words could save the world they never come out right

Freja

#57 • • Freja Sihteeri

Steven Hoaks, 27.8.2007 13:58:
---

---

Tuli muuten aika halvaks toi... Oon joskus reilu 20e maksanut "kivasta" drinkistä eikä ole kaduttanut yhtään *nauru* Hyvä viinilasi maksaa jo kympin ja bissekusi femman niin kyl hyvästä drinksusta aina maksaa *joo*

Mä oon kerran sanonu et "teeks mulle jotain hyvää" ni baarimikko sanoi "sori mä pääsen vasta kolmelta töistä" :D menin hämilleni. En oo toiste uskaltanu pyytää. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Duukkis

#58 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Ihan hyvä meno oli tuolla. Arctic Mystery ei oikeen napannut. Erityisesti Mange soitti hyvin, ja ihmettelenkin, miksi niin harvat viitsi tulla tanssilattialle siihen aikaan. Tällä kertaa Zwek ja D.N.A pisti kyllästyttämään loppuaikana sen verran, että alko nukuttaa, joten päätin mennä Anan iloks alakertaan. Siellä liikehdintäni vaikutti ehkä tältä (tai sitten ei): *grr**jiihaa* Eli kiitos siitä.
#59 • • astaroth Guest

Steven Hoaks, Oon joskus reilu 20e maksanut "kivasta" drinkistä eikä ole kaduttanut yhtään *nauru* Hyvä viinilasi maksaa jo kympin ja bissekusi femman niin kyl hyvästä drinksusta aina maksaa *joo*

mä en vaan pystyisi tuohon, kun yleensä noilla sexondabiits-cosmo-nönnönnöillä ei vaan haettua vaikutusta. sydäntä särkisi juoda 20e pirtelöä, kun femman bissekin kolisee päässä paremmin ja lopulla 15e ihmiset voisivat vaikka juottaa itselleen loppuillaksi pillun tai kyrvän
kinderi

#60 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Kojootti, 26.8.2007 17:13:

Niin ja jos joku ihmettelee et ku siellä lavan eessä pomppi punasissa kiksukarvoissa hullun lailla tai muuten vaa heilu niin se oli allekirjoittanut *hih*

*lmao* *nauru*
Jepjep,yleensähän täällä ihmetellään kun joku on ollu tanssimassa *lmao*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*