Unity the Island 2007 - lippuja

71 posts, 4 pages, 26,803 views

ariel

Posts: 308

#21 • • ariel ananas
Niinikään haluaisin ostaa kaksi lippua. Privana voi viestiä tai soittaa tms numeroon 041 506 20 73.

--
Vous allez faire des merveilles!

Ninuzka

Posts: 46

#22 • • Ninuzka
Jos jollain ihanalla on tarpeettomia Unity-lippuja, niin ostaisin mielellään 2 kpl *hihu*
Ja hinnasta sovitaan...Pistäkää privaa!
Air

Posts: 319

#23 • • Air
Mäkin voisin parit liput ostaa. Tarjousta saa heittää privalla, tai sit 040 7725 426
Mark

Posts: 7,311

#24 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
No, missä ne kaikki myyjät on? *igor* varmaan kakssataa ostajaa, mut aika laiha on tarjonta :/

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#25 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mark, 27.6.2007 12:27:
No, missä ne kaikki myyjät on? *igor* varmaan kakssataa ostajaa, mut aika laiha on tarjonta :/

-M



Ei niitä nyt viel oo tarjolla.. Viikko ennen Unityja alkaa se kauppa käymään ja itse bilepäivänä myydään varmaan suurin osa lipuista..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Freja

Posts: 8,775

#26 • • Freja Sihteeri
hei sovitaaks nii et sitä mukaa ku ostajat saavat lippunsa, niin poistaisivat viestinsä/muokkaisivat niitä, että kaikki tietäis sitten onko lippujen tarve enää ajankohtainen. Ois aika jees myyjille, ja varmasti lippua "jonottavillekin" tiedoksi *joo*

Vai?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

keisha

Posts: 1,394

#27 • • keisha bullet with butterfly wings
Minulle kelpaisi lippu myös. Kesän kohokohta, ja saikun ja kaiken muun tapahtuneen henkilökohtaisen paskan takia en päässyt lippua hakemaan. Kiitollinen kovasti olisin lipusta (etenkin kun itse kun on niitä useamman kerran jonottamassa käynyt on aina muistanut kavereita), kesäloman alku kuitenkin tarkoituksella valittu juuri Unityn alkuun ja aika paljon muitakin suunnitelmia. Piristäisi edes vähän tätä masennusta :(

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Stresspill

Posts: 220

#28 • • Stresspill rendermonkeywrench
Mulle saa tarjota 2-3 lippua, en päässyt töiden takia jonottelemaan ja pitäisihän se jo tähän ikään päästä Unity-neitsyys korkkaamaan..

--
Aeria Gloris

sami_

Posts: 7

#29 • • sami_
Tännekin olis tarvetta 2-3 lipulle. Tarjousta vaan kehiin, niin sovitaan hinnoista. Kaveri myöhästy pari minsaa, ni ei saatu lippuja. Parina edellisenä vuonna ollu mahtavat bileet ja nytkin olis pakko päästä.

041-5353409
PetSul

Posts: 1

#30 • • PetSul
Joo täälläkin olisi tarvetta 2-3lipulle eli yhteyttä vaa niin sovitaan hinnoista. Kaveri myöhästy 1,5h, niin liput oli jo menny. Hyvät bileet, pakko päästä. 050-4107674
Prime Number

Posts: 2,705

#31 • • Prime Number UG-///
Heitänpä siis minäkin omani. Ostan lipun, yhden vain.

Privalla tai puhelimitse 046 84 777 92

--
Repikää siitä

Viper

Posts: 187

#32 • • Viper TEAM Kyntäjät
Ostetaan kaksi lippua mattimyöhäisille, laita privaa tai tekstaa numeroon 040-7001298 (olen ulkomailla).

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

Wiko

Posts: 185

#33 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
Tänne myös kelpaa Unityn liput. 3 lippua ostaisin mielelläni mutta vähempikin käy ja ihan hyvään hintaan toki...laittakaapas privaa...
kala

Posts: 543

#34 • • kala Selfmade Executable

Mark, 27.6.2007 12:27:
No, missä ne kaikki myyjät on?


Ehkä edellisvuosien "kehtaattekin rahastaa Unity-lipuilla"-viestit ovat karkoittaneet myyjät forumeilta.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

ville

Posts: 3,780

#35 • • ville olen oikeasti ujo
eiköhän niitä myyjiä vikalla viikolla ilmesty... jengillä alkaa kuitenkin rahat loppua ja parista lipusta voi äkkiä saada lähes kolminumeroisen summan...
workunit

Posts: 261

#36 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Yksi tiketti menisi minullakin. Viestit privaan kiitos.
krispis

Posts: 1,020

#37 • • krispis Huhuu
mä jäin ilman lippua kanssa,joten krispikselle infoa kiitos jos jostain lippui viel sais *ding*
gluester

Posts: 523

#38 • • Edited gluester Further

ville, 3.7.2007 08:48:
eiköhän niitä myyjiä vikalla viikolla ilmesty... jengillä alkaa kuitenkin rahat loppua ja parista lipusta voi äkkiä saada lähes kolminumeroisen summan...



Nää, ei mitään hintakilpailua! Sovelletaan tähän meidän kaikkien(?) ala-asteelta oppimaa käytäntöä, PITUUSJONOA! Ensimäinen postaaja saa ekaksi, toinen, kolmas, neljäs jne.. Eiks je? *vink*
gobbe

Posts: 262

#39 • • gobbe skenekuva

gluester, 6.7.2007 14:54:
Nää, ei mitään hintakilpailua! Sovelletaan tähän meidän kaikkien(?) ala-asteelta oppimaamme käytäntöä, PITUUSJONOA! Ensimäinen postaaja saa ekaksi, toinen, kolmas, neljäs jne.. Eiks je? *vink*



Hieno ajatus, veikkaampa vaan että lipunmyyjää kiinnostaa mahd. suuri profitti sijoitukselleen ;)

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

Kissu

Posts: 120

#40 • • Kissu
Tää tyttö ostais myös 2 lippua jos jostain ilmaantuisi... Ois mahtavaa... *hymy*