Lustral - In My Life (Andy Piney remix)

8 posts, 1 page, 2,965 views

Riku

Posts: 3,187

#2 • • Riku The Little Prince
Oli kivan kuuloinen. Biittiin olisi ehkä voinut ehkä lisätä hieman vaihtelua, mutta muuten ei valittamista.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#4 • • 3:15 Guest
JUMALAUTA MITEN IHANA RMX!!*sydän* ..1en asia johon huomio kiinnittyi oli/on selkeys. Originaalilleen orientoitunutta progressiivista melankoliaa melodisella mukautumisella. Raidan pituus pitää pintansa stoppiin saakka eikä sorru miltään osin mielestäni madaltamaan mielenkiintoaan. Vocaali erottuu edukseen ja turha tympeys loistaa poissa olollaan.

Tämä saa sisäisen hymyn loistamaan ja kestää kaltaisten "klassikoidenkin" kuuntelu kimarassa useita kertoja vaikka repeat pykälässä. Nautittavaa ja kaunista sekä ennen kaikkea oikeaa tunnelmaa. *tähti**tähti**tähti**tähti*
a98

Posts: 871

#5 • • Edited a98
ihan kivaa semi-'power trancea' tämä :)
varsinkin toi hieno padi toimii mulle. jotain ylempi taajuuksista bassoa (rolling bass) oisin tähän kaivannut tuomaan vielä lisää draivia.
mulle maistuu kuitenkin enemmän tuo matzon hieno remix tästä, varsinkin kun tyyli on hieman enemmän mun makuun. oisin ehkä halunnu että noista vokaaleista ois revitty vetovoimaa hieman enemmän, jollakin niitä paremmin tukevalla melodialla. mut ihan kiva näinkin.
minomus

Posts: 137

#6 • • minomus Andy Piney

a98, 28.6.2007 17:51:
ihan kivaa semi-'power trancea' tämä :)
varsinkin toi hieno padi toimii mulle. jotain ylempi taajuuksista bassoa (rolling bass) oisin tähän kaivannut tuomaan vielä lisää draivia.
mulle maistuu kuitenkin enemmän tuo matzon hieno remix tästä, varsinkin kun tyyli on hieman enemmän mun makuun. oisin ehkä halunnu että noista vokaaleista ois revitty vetovoimaa hieman enemmän, jollakin niitä paremmin tukevalla melodialla. mut ihan kiva näinkin.



Jeppis, kyllähän matzon remix oli paljon enemmän up to date. Tää nyt onki sellasta vanhaa meininkiä jonnin verran hitaampana :)

SoundaHolicille kiits ja kumarrus, lämmittävää palautetta *blush*
Gateway

Posts: 1,391

#7 • • Gateway Club Therapy
Aika juustonen on kyllä :D Yläpäät tuntui olevan snadisti liian hallitsevat mun mielestä, ehkä niitä vois vähän vaimentaa muun soundimaailman tasolle? Tuotannollisesti tästä ei sen pahempaa kyllä keksi, vois kuvitella jonkun jopa soittavankin tätä. Ite otan tän talteen todella pahan päivän varalle :D
minomus

Posts: 137

#8 • • minomus Andy Piney

Gateway, 1.7.2007 19:22:
Aika juustonen on kyllä :D Yläpäät tuntui olevan snadisti liian hallitsevat mun mielestä, ehkä niitä vois vähän vaimentaa muun soundimaailman tasolle? Tuotannollisesti tästä ei sen pahempaa kyllä keksi, vois kuvitella jonkun jopa soittavankin tätä. Ite otan tän talteen todella pahan päivän varalle :D



*tirsk* Sun tyylin tuntien se saa tosiaan olla aika paha päivä :D