koomikko Pablo Francisco Kulttuuritalolla

145 posts, 8 pages, 44,355 views

enrg

Posts: 2,040

#1 • • enrg
7.9 keikka myytiin loppuun nopeasti ja itse sain liput haalittua. Jotakuta muuta saattaa kiinnostaa että mies tekee toisen keikan 8.9 ja liput tulevat myyntiin Maanantaina 25.6 *hymy*. Ajattelin ilmoittaa tästä kun tuolla päivän :) topikkiin tämä ei enää kuulu...


ps. Ouch
Avatar
#2 • • astaroth Guest
pakko päästä!!! oon ihan fani
okiru

Posts: 709

#4 • • okiru Outo Hervantalainen
Joo todellakin on pakko saada muutama lippu tuonne. Ei kellään hajua milloin tulee noi lauantain liput myyntiin?
asdf

Posts: 3,155

#5 • • asdf

okiru, 20.6.2007 22:57:
Joo todellakin on pakko saada muutama lippu tuonne. Ei kellään hajua milloin tulee noi lauantain liput myyntiin?



Tossa ekassa postauksessahan se mainitaan, eli 25.6.

Pakko saada lauantaille liput ku toi perjantai meni vähän ohi. Pablo on <3
Jussi Soro

Posts: 6,385

#6 • • Jussi Soro choon!
Voisin tukee kovasti, mutta kun oon nyt kattonu n. 4 Pablon settiä maailmalta, tiedän jo kaikki jutut etukäteen. Samaa toistoa showsta toiseen.

Siinä vaiheessa kun joku tuo Eddie Izzardin, niin mä oon eturivissä.
Waide

Posts: 323

#7 • • Waide sabão
Ehdottomasti tänne! Liput ensimmäiseen esitykseen hommattu.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

akiapina

Posts: 2,729

#8 • • akiapina apinaki
Francisco ei kyl yllä ihan omiin stand up-lemppareihin, mut onhan se nyt ihan nokkela. Ja tiedä sit miten aktiivisesti heppu uudistaa omaa ohjelmaansa..mut oishan tä kyllä kiva nähdä livenäkin (:
akiapina

Posts: 2,729

#9 • • Edited akiapina apinaki

JussiS, 20.6.2007 23:01:
Samaa toistoa showsta toiseen.



Jep, tämäpä just. Ja jos joku tuo Bill Baileyn tai Jimmy Carrin niin oon eturivissä!
Waide

Posts: 323

#10 • • Waide sabão

JussiS, 20.6.2007 23:01:
Voisin tukee kovasti, mutta kun oon nyt kattonu n. 4 Pablon settiä maailmalta, tiedän jo kaikki jutut etukäteen. Samaa toistoa showsta toiseen.

Siinä vaiheessa kun joku tuo Eddie Izzardin, niin mä oon eturivissä.




Itse olen vain muutaman must-jutun katsonu ja yritänkin välttää katsomatta enempää, koska toistoahan noissa tulee pidemmän päälle olemaan.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#11 • • Jussi Soro choon!

Waide, 20.6.2007 23:07:
Itse olen vain muutaman must-jutun katsonu ja yritänkin välttää katsomatta enempää, koska toistoahan noissa tulee pidemmän päälle olemaan.


Kyllä parhaat koomikot vaihtaa aika tiheään juttuaan. Parasta stand-up on kun se on ajankohtaista. Tosin Pablon setti ei perustu ajankohtaiseen läppään vaan lähinnä imitaatioon. Harmi juttu ettei noita hahmoja ole enempää. Kyllä mäkin ekan kerran tipahdin täysillä Movie Guy -imitaatioon.
okiru

Posts: 709

#12 • • okiru Outo Hervantalainen

Zenni, 20.6.2007 23:00:
---
okiru, 20.6.2007 22:57:
Joo todellakin on pakko saada muutama lippu tuonne. Ei kellään hajua milloin tulee noi lauantain liput myyntiin?

---


Tossa ekassa postauksessahan se mainitaan, eli 25.6.

Pakko saada lauantaille liput ku toi perjantai meni vähän ohi. Pablo on <3



Joo piti siis kysyä tarkemmin eli MIHIN aikaan maanantaina?
RiD

Posts: 2,817

#13 • • RiD Nukemi
Uhhuh, onneks eio vaan tili tullu viel tollon :EE

Ois kyl aika must see.

--
*super* *possu*

Waide

Posts: 323

#14 • • Waide sabão

JussiS, 20.6.2007 23:12:
---
Waide, 20.6.2007 23:07:
Itse olen vain muutaman must-jutun katsonu ja yritänkin välttää katsomatta enempää, koska toistoahan noissa tulee pidemmän päälle olemaan.

---

Kyllä parhaat koomikot vaihtaa aika tiheään juttuaan. Parasta stand-up on kun se on ajankohtaista. Tosin Pablon setti ei perustu ajankohtaiseen läppään vaan lähinnä imitaatioon...




Näinhän se on. Täytyykin toivoa, että mieheltä löytyis Suomen keikalle uutta materiaalia! Ja vaikka samat jutut jatkuisi niin uskon, että show livenä on vähintäänkin tyydyttävä kokemus.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

enrg

Posts: 2,040

#15 • • enrg

okiru, 20.6.2007 23:14:
---
Zenni, 20.6.2007 23:00:
---
okiru, 20.6.2007 22:57:
Joo todellakin on pakko saada muutama lippu tuonne. Ei kellään hajua milloin tulee noi lauantain liput myyntiin?

---


Tossa ekassa postauksessahan se mainitaan, eli 25.6.

Pakko saada lauantaille liput ku toi perjantai meni vähän ohi. Pablo on <3

---


Joo piti siis kysyä tarkemmin eli MIHIN aikaan maanantaina?


Tänään tuli klo 10, mutta jos oot oikein pelimies niin soitat tikettiin*joo*
kosmo

Posts: 759

#16 • • Edited kosmo TJH87

JussiS, 20.6.2007 23:01:
Voisin tukee kovasti, mutta kun oon nyt kattonu n. 4 Pablon settiä maailmalta, tiedän jo kaikki jutut etukäteen. Samaa toistoa showsta toiseen.



Mies oli tehnyt putkeen ruotsissa muutamia keikkoja (lähes koko päivän), eikä missään vaiheessa toistanut itseään ja muutenkin setit oli poikennu aika reippaasti comedy centralin jne. pätkistä.

Eli tuskinpa tulee toistoa. Harvinaista herkkua näissä maisemissa ja itteä ihmetyttänyt kovasti miten vähän median kiinnostusta Pablon suomeen tulo on herättänyt. Kai se Pamela vie palstatilan.

Huono päivä kun joutuu itse keikalle tuolloin. Olis ollu lippukin varattuna ilmeisesti. :(
Jussi Soro

Posts: 6,385

#17 • • Jussi Soro choon!

kosmo, 21.6.2007 11:13:
ihmetyttänyt kovasti miten vähän mediakiinnostusta Pablon suomeen tulo on herättänyt.


Kyllähän tuosta eilen ylex:llä puhuttiin enemmänkin. Harvoin kaupallista tapahtumaa hehkutetaan mainosmedioissa sen enempää. Veikkaan että liput loppunee silti aika nopeaan, netissä kyllä keskustelua aiheesta riittää.
Birgie

Posts: 1,311

#18 • • Birgie Kikati
w00t miksei mulle oo kerrottu???? *whaat*
On kyl ehkä ihan pakko päästä keikalle, just eilen taisin viimeksi sanoa että mun lemppari stand up -koomikko *pihkassa*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Juhgu

Posts: 7,921

#19 • • Juhgu Virnistelijä
Vois käydä tsiigaamassa, jos saisi jostain takuun ettei tule aina vaan niitä samoja elähtäneitä juttuja, jotka olivat älyttömän hauskoja kerran, mutta viidennellä kerralla, noh...

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

serotonot

Posts: 3,137

#20 • • serotonot Paul Easy

Juhgu, 21.6.2007 12:38:
Vois käydä tsiigaamassa, jos saisi jostain takuun ettei tule aina vaan niitä samoja elähtäneitä juttuja, jotka olivat älyttömän hauskoja kerran, mutta viidennellä kerralla, noh...



Siks pitäiski saada permannolle liput et kaikki läpät vois suolata ennenaikaisilla punch lineilla jos sielt tulee pelkkää vanhan uusintaa :D

nimim. 25.6. odotellessa....