Guy Gerber :: Freedom Bar 1.7.2007 @ Helsinki

34 posts, 2 pages, 6,282 views

dj upi

Posts: 1,835

#21 • • Edited dj upi
Hmm.. Duunia olis aamulla ja siks kiinnostais tietää et mikä tää grillaus/soittopolitiikka on? (En ole ennen näissä kemuissa käynyt...) Soittaako siis joku terassilla musaa, vai onko vain grilli ulkona? Vetääkö kaikki jukat omat setit vai onko ohjelmassa jotain b2b-tyyppistä chillailua?

Tell me :)

EDIT: Jos ei ole b2b ni monelta gerber suunnilleen soitantansa aloittaisi/lopettaisi?

EDITIN EDITTI: Ei taida olla b2b ku livestä puhutaan :D
Viltsu

Posts: 2,010

#22 • • Viltsu noname
kah, kiva että huomas tänki =)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Misc Management

Posts: 761

#23 • • Edited Misc Management
Tästä tulee kyllä hienoo...

Guy vetää noin kahden tunnin liven (pidempään jos on kova meno). Hyvin paljon julkasematonta ja käsittämäntöntä musaa. Ei kannata missaa !!!

Ja sunnuntaita odotellessa, voi ladata mun uuden miksauksen. Sisältää kanssa vähän Gerberiä. As usual :)

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=56520

T.
Oded
JR Ewing

Posts: 985

#24 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Aivan ehdoton *kuolaa*
CM

Posts: 1,507

#25 • • CM
Juu eli tänne sit George Michaelista jatkoille :) wuuhuu!
JR Ewing

Posts: 985

#26 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Kiitokset Gerberille ja veljeksille hienoista bileistä ja seteistä *tanssittel* terassilla oli kans taas kivaa!
CM

Posts: 1,507

#27 • • CM
Hauskaa oli! Ode soitti hyvää musaa ja tuli tanssittua paljon. Miinuksena yks vitun poke, joka ykskaks päätti, että olin liian kännissä ja yritti ajaa baarista pihalle. Jep, kännissä olin, mutten siinä kunnossa, ettenkö ois voinu vielä juoda lisääkin. Jäi Gerbiili kuulematta, mut ehkä sit ens kerral :)
J.Kusti

Posts: 1,018

#28 • • J.Kusti Deep Space Helsinki

CM, 2.7.2007 17:57:
Hauskaa oli! Ode soitti hyvää musaa ja tuli tanssittua paljon. Miinuksena yks vitun poke, joka ykskaks päätti, että olin liian kännissä ja yritti ajaa baarista pihalle. Jep, kännissä olin, mutten siinä kunnossa, ettenkö ois voinu vielä juoda lisääkin. Jäi Gerbiili kuulematta, mut ehkä sit ens kerral :)



Sviddu oikeesti! Sama kävi meitsille. Kävin röökillä enkä enää päässy sisään. Vähän vitutti. Mut no joo, olin känässä, mut omasta mielestä en tietenkään liin paljon. Mun tavarat jäi vaan sisään, et POKE, kiitti helvetisti. Mut siihen asti hyvä meininki. Ehkä kuiteski viimonen kerta ko käyn sunnuntaina kutosella. NO HARM DONE.
gobbe

Posts: 262

#29 • • gobbe skenekuva

J.Kusti, 2.7.2007 18:57:
Sviddu oikeesti! Sama kävi meitsille. Kävin röökillä enkä enää päässy sisään. Vähän vitutti. Mut no joo, olin känässä, mut omasta mielestä en tietenkään liin paljon. Mun tavarat jäi vaan sisään, et POKE, kiitti helvetisti. Mut siihen asti hyvä meininki. Ehkä kuiteski viimonen kerta ko käyn sunnuntaina kutosella. NO HARM DONE.



Aika outoa, kyllä nyt tavarat pitäisi mukaan saada vaikka olisi siinä kunnossa että ei tarjoilut enää toimi.

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

yavi

Posts: 130

#30 • • yavi

J.Kusti, 2.7.2007 18:57:
---
CM, 2.7.2007 17:57:
Hauskaa oli! Ode soitti hyvää musaa ja tuli tanssittua paljon. Miinuksena yks vitun poke, joka ykskaks päätti, että olin liian kännissä ja yritti ajaa baarista pihalle. Jep, kännissä olin, mutten siinä kunnossa, ettenkö ois voinu vielä juoda lisääkin. Jäi Gerbiili kuulematta, mut ehkä sit ens kerral :)

---


Sviddu oikeesti! Sama kävi meitsille. Kävin röökillä enkä enää päässy sisään. Vähän vitutti. Mut no joo, olin känässä, mut omasta mielestä en tietenkään liin paljon. Mun tavarat jäi vaan sisään, et POKE, kiitti helvetisti. Mut siihen asti hyvä meininki. Ehkä kuiteski viimonen kerta ko käyn sunnuntaina kutosella. NO HARM DONE.




Ihme juttu, mun silmään ei pistäny ketään niin jurrista, ettenkö olis itse päästäny sisään :/
harmi

itekin jouduin lähteen ennen Gerberii valitettavasti,
oliko hyvä?
ei lohduttanu hirveesti herran mixset mp3-soittimesta,
mut ei tähän maailma kaadu :)
CM

Posts: 1,507

#31 • • CM

J.Kusti, 2.7.2007 18:57:
---
Sviddu oikeesti! Sama kävi meitsille. Kävin röökillä enkä enää päässy sisään. Vähän vitutti. Mut no joo, olin känässä, mut omasta mielestä en tietenkään liin paljon. Mun tavarat jäi vaan sisään, et POKE, kiitti helvetisti. Mut siihen asti hyvä meininki. Ehkä kuiteski viimonen kerta ko käyn sunnuntaina kutosella. NO HARM DONE.



Joo ja sama äijä yritti ajaa kaverinkin ulos sieltä. Viddu mikä matho fako
J.Kusti

Posts: 1,018

#32 • • J.Kusti Deep Space Helsinki

CM, 2.7.2007 19:43:
---
J.Kusti, 2.7.2007 18:57:
---
Sviddu oikeesti! Sama kävi meitsille. Kävin röökillä enkä enää päässy sisään. Vähän vitutti. Mut no joo, olin känässä, mut omasta mielestä en tietenkään liin paljon. Mun tavarat jäi vaan sisään, et POKE, kiitti helvetisti. Mut siihen asti hyvä meininki. Ehkä kuiteski viimonen kerta ko käyn sunnuntaina kutosella. NO HARM DONE.

---


Joo ja sama äijä yritti ajaa kaverinkin ulos sieltä. Viddu mikä matho fako



I feel you, bro. Siis kamat ei jääny sisään, ko kaikki oli onneks messissä, mut frendit oli vähän ihmeissään et mihin vittuun se Kusti jäi. Mut niinku sanoin, NÄÄTÄ. Ja toistan "No harm done".
paupau

Posts: 655

#33 • • paupau Tuhma Bambi
Joo, eli jotain positiivistakin: Guy sai kyllä tyttöjen pikkuhousut märiksi! En tiiä miks, mut setti vaan uppos, ja lujaa. Iso kiitos herran tuomisesta Suomeen. JOs jotkut oli liian humalassa, mä olin lähes selvinpäin. Pyrkimykseni olla vesiselvänä päättyi 1.5 sidun juomiseen, mut ei kai se nyt ollu kovin paha *nauru*
Juggis

Posts: 85

#34 • • Juggis helsinki project ( what a fuck??)

paupau, 3.7.2007 17:29:
Joo, eli jotain positiivistakin: Guy sai kyllä tyttöjen pikkuhousut märiksi! En tiiä miks, mut setti vaan uppos, ja lujaa. Iso kiitos herran tuomisesta Suomeen. JOs jotkut oli liian humalassa, mä olin lähes selvinpäin. Pyrkimykseni olla vesiselvänä päättyi 1.5 sidun juomiseen, mut ei kai se nyt ollu kovin paha *nauru*



Pauliina mä ainakin olin selvinpäin koko illan...