Tell me :)
EDIT: Jos ei ole b2b ni monelta gerber suunnilleen soitantansa aloittaisi/lopettaisi?
EDITIN EDITTI: Ei taida olla b2b ku livestä puhutaan :D
34 posts, 2 pages, 6,674 views
CM, 2.7.2007 17:57:
Hauskaa oli! Ode soitti hyvää musaa ja tuli tanssittua paljon. Miinuksena yks vitun poke, joka ykskaks päätti, että olin liian kännissä ja yritti ajaa baarista pihalle. Jep, kännissä olin, mutten siinä kunnossa, ettenkö ois voinu vielä juoda lisääkin. Jäi Gerbiili kuulematta, mut ehkä sit ens kerral :)
J.Kusti, 2.7.2007 18:57:
Sviddu oikeesti! Sama kävi meitsille. Kävin röökillä enkä enää päässy sisään. Vähän vitutti. Mut no joo, olin känässä, mut omasta mielestä en tietenkään liin paljon. Mun tavarat jäi vaan sisään, et POKE, kiitti helvetisti. Mut siihen asti hyvä meininki. Ehkä kuiteski viimonen kerta ko käyn sunnuntaina kutosella. NO HARM DONE.
---
CM, 2.7.2007 17:57:
Hauskaa oli! Ode soitti hyvää musaa ja tuli tanssittua paljon. Miinuksena yks vitun poke, joka ykskaks päätti, että olin liian kännissä ja yritti ajaa baarista pihalle. Jep, kännissä olin, mutten siinä kunnossa, ettenkö ois voinu vielä juoda lisääkin. Jäi Gerbiili kuulematta, mut ehkä sit ens kerral :)
---
Sviddu oikeesti! Sama kävi meitsille. Kävin röökillä enkä enää päässy sisään. Vähän vitutti. Mut no joo, olin känässä, mut omasta mielestä en tietenkään liin paljon. Mun tavarat jäi vaan sisään, et POKE, kiitti helvetisti. Mut siihen asti hyvä meininki. Ehkä kuiteski viimonen kerta ko käyn sunnuntaina kutosella. NO HARM DONE.
---
CM, 2.7.2007 19:43:
---
---
---
Joo ja sama äijä yritti ajaa kaverinkin ulos sieltä. Viddu mikä matho fako
paupau, 3.7.2007 17:29:
Joo, eli jotain positiivistakin: Guy sai kyllä tyttöjen pikkuhousut märiksi! En tiiä miks, mut setti vaan uppos, ja lujaa. Iso kiitos herran tuomisesta Suomeen. JOs jotkut oli liian humalassa, mä olin lähes selvinpäin. Pyrkimykseni olla vesiselvänä päättyi 1.5 sidun juomiseen, mut ei kai se nyt ollu kovin paha