WWW.KRAPULA.NET

16 posts, 1 page, 5,704 views

limE

Posts: 149

#1 • • limE sex is my fuel
Kutsu meidän sivuille...

Krapula.net tulee seuraavan vuoden aikana kehittämään viihdykettä krapulaisille ja alkoholin kuluttajille muunmuassa videoiden, kuvien, julkisten haastatteluiden ja muun huumorin merkeissä, joita käyttäjillämme on mahdollisuus lähettää. Laajat keskustelufoorumimme ja ircnetin kanava (#krapula.net) takaavat helpotusta krapulaan sekä ohjeita sen hankkimiseen. Myös ruokaohjeemme takaavat 100% makunautinnon laskuhumalasta ja krapulasta palauduttaessa.

Krapula.net on alati kehittyvä sivusto, jonne jokaisella on oikeus lähettää materiaaliaan videoiden/haastateluiden/kuvien/musiikin yms. muodossa. Sivuston kehitys on siis käyttäjien aktiivisuudesta kiinni. Palkkioita emme maksa, sillä tällä hetkellä sivuston ylläpitäminen tuotaa vain tappiota. Mikäli muutoksia tulee niin kehitykseen osallistuneet yli 18-vuotiaat tullaan palkitsemaan tasapuolisesti krapulalla, krapula.netin järjestämissä juhlissa.

Tervetuloa sivuilemme ja nautikaa krapulasta... *plur*

*joo**joo**joo**joo**joo**joo*

--
Rahalla saa ja taksilla kotiin...

Janne

Posts: 1,330

#2 • • Janne kipee ukkeli
Krapulatesti on aika veikee... "Hienoa, etta nama sivut ovat vihdoin olemassa!" *nauraa*
UnityF

Posts: 15,721

#3 • • UnityF joo just se
oli pakko rekisteröityy... Mä tiedän kun aamulla herään niin mulla on pienoinen krapula.....*iloinen*
Lothar

Posts: 97

#4 • • Lothar
Käymättä katsomassa sivuja, kotiuduin juuri Hoteelli Vantaasta.. Eiköhän se riitä krapulasta mikä on huomenna. Sviddu mikä paikka...

[muokattu 1.6.2003 09:29]

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."

UnityF

Posts: 15,721

#5 • • UnityF joo just se
Hotel vantaa on *voiei**mur**eiei*
en enää ikinä mee sinne ryyppämään...*eiei*

[muokattu 12.4.2003 03:59]
moksu

Posts: 1,386

#6 • • moksu [Dimension]
hmm mä kotiuduin just nosturista.. ja oli kivaa...khiii... kuinka paljon mahtuu pieneen hiaceen, pieneen hiaceen... khihihi... joo.. ehhhhhhhkä nukkumaaan... ja darra huomenna.. mitä sitten..:)
Encoder

Posts: 310

#7 • • Encoder Kofeinisti
Tää tuli just tarpeeseen *ding*
Mut kivat sivut oli kyl.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Blues

Posts: 5,414

#8 • • Blues Koning van Afrika
..särkeekö pikkasen päätä..voi voi..et ole vielä lähelläkään kunnon krapulaa..taidat olla niitä jotka lähtee krapulassa kävelylle..tosi krapulassa ei kävellä edes vessaan, vaan sinnekkin kontataan jos edes kontaamaan pystyy..hyvä alku sinulla jo kumminkin on, lisää vaan reeniä :)


Toi oli mun pahimman ryyppyreissun mukaan ja kuitenkin tuli tuommoinen tulos..ehkä pitää joskus juoda oikein kunnolla *joo*

Hauskat sivut on kuitenkin..hyviä ”vinkkejä” löytyy monille jotka niitä tarvitsee krapulaa hoitaakseen.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Germitbiili

Posts: 1,070

#9 • • Germitbiili Ihmepoika
Juu on ihan hauskat sivut.........ja hyviä vinkkejä löytyy........kannattaa ihmeessä kattella ja kokeilla!!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

¡ Previous post about a year ago !
zari

Posts: 716

#10 • • zari Team Tamppaajat
Joskus tullu ohimennen käytyä selailemassa sivuja, ihan hienot sivustot *joo*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Fyrisch

Posts: 4,525

#11 • • Fyrisch
toi sopii mulle nyt toi sivu :X
anthocyan

Posts: 1,511

#12 • • anthocyan Kohti valoa...
*nauru* Tää osu jotenki silmään johtuen tän hetkisestä olotilasta *hikoil*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Sparkling

Posts: 740

#13 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Täytyy varmaan mennä kattoo noit sivui. Jotai krapulan tynkää niskan päällä *iihhih* puuuuuuuh.

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

hemuz

Posts: 2,178

#14 • • Edited hemuz kätevä emäntä

Joannainen:
Täytyy varmaan mennä kattoo noit sivui. Jotai krapulan tynkää niskan päällä *iihhih* puuuuuuuh.



Vähän sama juttu, puuuuuh *hikoil*
Major Tom

Posts: 266

#15 • • Major Tom
Painettu teksti voisi olla kyllä jo helppolukuisuudenkin takia kirjakieltä.
Tein vuokralaistestin 5 ensimmäistä kysymystä, sitten meni hermot..
kaloriina

Posts: 143

#16 • • kaloriina
hehheh...mua ainaki viihdyttää tommonen.