Arscatech - Groovengeance (Condos Revenge Tune)

6 posts, 1 page, 2,175 views

Arscavadance

Posts: 139

#1 • • Arscavadance
Condon koston virallinen hot hot summer tunnari on täällä. InfamousPlayer-henkistä groovaavaa ja pumpsahtavaa teknoa. Nils G anto propsit hyvistä stäbeistä...

Palaute hyvin tervettullutta. Myös kokopitkää, lyhentämätöntä saa kysellä. Pistää privaa vaan.

tekno

lisätiedot - kuuntele

--
Condo Tappaa!!

Arscavadance

Posts: 139

#2 • • Arscavadance
älkää hukuttako mua postauksii. ei enää yhtää lisää. en ehi lukee kaikkii...
NYT PUHUI AARON!!!!

--
Condo Tappaa!!

Kriss G

Posts: 1,492

#3 • • Kriss G Wir brauchen bass
Ihan paskaa trancea. Eihän täs ees ollu supersahaa eikä ihkuliidiä. Pelkästää jotai rummuttelua looppikikkailua ja rokkaavia fillejä. Playeri faktori on aika esillä ja täyttä versiota odotellaan. Kovis tekknoa, ei muuta.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Arscavadance

Posts: 139

#4 • • Arscavadance

Kriss G, 15.6.2007 10:25:
Ihan paskaa trancea. Eihän täs ees ollu supersahaa eikä ihkuliidiä. Pelkästää jotai rummuttelua looppikikkailua ja rokkaavia fillejä. Playeri faktori on aika esillä ja täyttä versiota odotellaan. Kovis tekknoa, ei muuta.



ai et tykkää vai!!!! sun ei kannata tulla puhuu mulle trancesta... et oo löytäny viel juuria... ja jos masterinnissa on jotain häikkää niin se johtuu sun skobeista... tää on m.miksattu 7.2 selle saundille.


JA ARVAA KYKA PUHUU NYT:)

--
Condo Tappaa!!

SamHard

Posts: 2,098

#5 • • SamHard

Arscavadance, 15.6.2007 12:26:
---
Kriss G, 15.6.2007 10:25:
Ihan paskaa trancea. Eihän täs ees ollu supersahaa eikä ihkuliidiä. Pelkästää jotai rummuttelua looppikikkailua ja rokkaavia fillejä. Playeri faktori on aika esillä ja täyttä versiota odotellaan. Kovis tekknoa, ei muuta.

---


ai et tykkää vai!!!! sun ei kannata tulla puhuu mulle trancesta... et oo löytäny viel juuria... ja jos masterinnissa on jotain häikkää niin se johtuu sun skobeista... tää on m.miksattu 7.2 selle saundille.


JA ARVAA KYKA PUHUU NYT:)



Onpas vaatimaton asenne artistilla;)