Jos ei taidolla nii huumorilla!!
happy hc, hard house, hard trance, hc, jotain
lisätiedot - kuuntele
21 posts, 2 pages, 9,919 views
Damien, 5.6.2007 11:50:
Zero sugar, zero dynamics...
Liidiin ois voinu tehdä speeeeaaad crrreeeeee veeeenyyytyyyyksiiiiiää TRRRR TRRRR TRRR.
eewol, 5.6.2007 14:59:
---
Liidiin ois voinu tehdä speeeeaaad crrreeeeee veeeenyyytyyyyksiiiiiää TRRRR TRRRR TRRR.
---
Heh!!
Joo tää on koottu varmaan puoles tunnis luureil ett voisin kattoo tota dynamiikkaa ja saundi puolta uusix joskus ku jaksan!
Kiitos kommenteista kaikille ja kesäistä fiilistä!
JohnnyBash, 9.6.2007 09:54:
---
---
---
Heh!!
Joo tää on koottu varmaan puoles tunnis luureil ett voisin kattoo tota dynamiikkaa ja saundi puolta uusix joskus ku jaksan!
---
Mites muuten kekkasit lähtee tällasta tekee? Mun on usein pitänyt tehdä sc biisi mut en oo sit jaksanu jatkaa ku haluu kummiski vähän tommosta lantionkeikutusta mukaan noihin mun biitcheihin :P
edit: vähän lyhyt tää oli kans :) jollain Bersekerillä on oikeus tehdä näin lyhyitä mut tää ei ollut niin hapokasta vielä ;)
eewol, 9.6.2007 18:11:
---
JohnnyBash, 9.6.2007 09:54:
---
---
---
Heh!!
---
Mites muuten kekkasit lähtee tällasta tekee? Mun on usein pitänyt tehdä sc biisi mut en oo sit jaksanu jatkaa ku haluu kummiski vähän tommosta lantionkeikutusta mukaan noihin mun biitcheihin :P
edit: vähän lyhyt tää oli kans :) jollain Bersekerillä on oikeus tehdä näin lyhyitä mut tää ei ollut niin hapokasta vielä ;)
---
No hetken mielihäiriöstähän tää lähti!!
Tää on sen takii nii lyhyt ett ei kukaan tällästä paskaa kahta minuuttia pidempään jaksa kuunnella!
Ei.. On lähinnä tarkotettu encore meininkii tai jotain...
eewol, 9.6.2007 18:15:
---
Erittäin hyvin vastattu siellä takana :D:D:D Jatketaan!!!
---
Joo.. Näillä mennään ja nyt KALJAT AUKI!!!
JohnnyBash, 9.6.2007 18:18:
---
---
---
---
JEAH!! On täs availtu... mut pitää ottaa iisisti kun oon iskänä tässä :) Britni on kaupungilla kun on hänen syndeviikonloppu eli "born to be wild, paitsi himas" :D
eewol, 9.6.2007 18:19:
---
JohnnyBash, 9.6.2007 18:18:
---
---
---
---
JEAH!! On täs availtu... mut pitää ottaa iisisti kun oon iskänä tässä :) Britni on kaupungilla kun on hänen syndeviikonloppu eli "born to be wild, paitsi himas" :D
---
Wicked!! Taidan jatkaa tätä keskustelua privas mielummin!! OT OT OT
Sensuurikalastaja, 9.6.2007 20:22:
Toimi livenä kun groovaava hirvi