lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,264 views

Skenemursu

#1241 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
yks musta tatuointi vasemmassa tississä... jaappanilainen symboli jonka otin siihen 99. Samoihin aikoihin otin 2 läväriä molempiin kulmiin... öö kulmakarvoihin... silmäluomiin mitä nää nyt on.. mutta ne kasvo pois :( eipä sitten enää ole enempää tullut otettuakaan ja hyvä niin
Lionel Tiger

#1242 • • Edited Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]
Tatuoinnit - maailman vanhimpia taidemuotoja .. Hiton paljon parempia kuin korut: Et voi hukata eikä kukaan voi niitä varastaa!
Itseäni koristeltu tähänmennessä 10kpl... ikuisuusprojekti..
-Nenäkoru sillointällöin
-nänni
-albert
-kieli
#1243 • • 3:15 Guest
Ei ole näitä "taidemuotoja" eikä tule.*stop**sars* Tästä äijästä riittää urosta ja "porvoon mitalla" ilman parkitsemisia ym. puhkaisuja.*uros*

..Elämän arvet on miehen mitta, kun komeutta kaavoitetaa.*hmph*
Prime Number

#1244 • • Edited Prime Number UG-///
http://klubitus.org/kuva.php?id=32150

Mulla on tuollainen, ens talven aikana siihen olis tarkoitus tuhertaa pirusti väriä, sekä normaalia että uv:ssa hohtavaa. Tähän sen pitäis jäädä mut ans kattoo nyt, tutkimusten mukaan suurin osa ihmisistä jotka ottavat yhden tatuoinnin, ottavat niitä enemmänkin.

edit- ekassa postissa oli kymysyksiäkin.

Goalla otin ja sinne meen sen viimeistelemäänkin. 320e maksoi(plus tietty matkat ja muut*nauru*), sattu ihan vitusti ja ei tulehtunut.

--
Repikää siitä

isfnbojbbssn

#1245 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
vaikka ajattelin olevani kyllästynyt naamalävistyksiin,
niin otin vajaa viikko sitten huuleen lävistyksen. on ihan
jees, eikä sattunut läheskään yhtä paljon kuin silloin
vuosia sitten otettu labret!

kauan harkitsemani tatuointi on tulossa todennäköisesti
joskus ensi viikolla, saas nähdä.

--
dasinoaisnvs

Mark

#1246 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mulla ollut nänniläväri nyt n. 4kk, enkä oo nyt täysin varma onko se ihan ok. Mul oli tappi siinä joku 3kk, ei mitään ongelmaa. Nyt laitoin kesän alussa renkaan, ja tuntuu et mätää tulee liian paljon (tai ainakin paljon enemmän ku ennen) ja on vähän herkkä aina paikka paikoin :/ Kuinka kauan moista kannattaa katella ennen ku käy näyttämäs lävistäjälle?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Amuck

#1247 • • Amuck dub-i-dub

Mark, 23.7.2007 12:07:
Mulla ollut nänniläväri nyt n. 4kk, enkä oo nyt täysin varma onko se ihan ok.

Tuon paraneminen kestää ihan hiton kauan, voi mennä lähemmäs vuosi, ei olisi välttämättä kannattanut vaihtaa sitä rengasta vielä? Vaihda takaisin ja anna parantua.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Mark

#1248 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

2la, 23.7.2007 12:10:
Vaihda takaisin ja anna parantua.

Jep, näin kait se on tehtävä. Hitto, luulin et ois ollut jo ihan ok ku tapin kanssa ei ees huomannu et se on olemassa *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Amuck

#1249 • • Amuck dub-i-dub

Mark, 23.7.2007 12:12:
Jep, näin kait se on tehtävä. Hitto, luulin et ois ollut jo ihan ok ku tapin kanssa ei ees huomannu et se on olemassa *igor*

No niin, noi renkaat on siitä kehnoja että pyöriessään vievät bakteereja sinne sisälle, ja ylös alas liikkuessaan ärsyttävätkin enemmän. Otin omat lävistykseni ulkomailla, ja lävistäjä nimenomaan sanoi että ensin pitää laittaa rengas ja myöhemmin sen voi vaihtaa tapiksi jos haluaa. Suomessa olen kuullut päinvastaista. *igor* tosiaan.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Fyrisch

#1250 • • Edited Fyrisch
missä kannattais käydä ottamas tatska pk-seudul?

ps. hinnalla ei väliä mut lopputuloksel on.

edit: +l
littlebig

#1251 • • littlebig aaat-chi kung

Mark, 23.7.2007 12:07:
Mulla ollut nänniläväri nyt n. 4kk, enkä oo nyt täysin varma onko se ihan ok. Mul oli tappi siinä joku 3kk, ei mitään ongelmaa. Nyt laitoin kesän alussa renkaan, ja tuntuu et mätää tulee liian paljon (tai ainakin paljon enemmän ku ennen) ja on vähän herkkä aina paikka paikoin :/ Kuinka kauan moista kannattaa katella ennen ku käy näyttämäs lävistäjälle?

-M

Mulla oli pystytapit ja ne "rähmi" vähän väliä tän reilun kolmen vuoden ajan mitä oli, vaakatapit ois tehny sitä vähemmän. Harmittaa kun jouduin ottaa ne pois, nyt on tosi alaston olo... *uuh*

--
straight ______

gay ^______^

Mizfir

#1252 • • Mizfir pittuinen

Fyraett, 23.7.2007 12:35:

Blue Dragon, suosittelen erittäin lämpimästi :) Itse kävin Harnesissa vajaa pari vuotta sitten kun sain lahjakortin, harmikseni tatuoija oli käsittääkseni tehnyt vasta pari vuotta ja jälkikin oli sen mukaista, eli aika epätasaista. Avopuoliskoni kävi tän vuoden alussa tuolla Dragonissa ja ei voi muuta kuin ihailla kuinka siisti ja viimeisen päälle kuva oli tehty. :) Muistaakseni veloittavat 100e/tunti.

http://www.bluedragon.fi/bluedragon.htm

--
-Mannanen-

#1253 • • Fuzzy Guest

Fyraett, 23.7.2007 12:35:

Legacy on kyl tosi hyvä! Punavuoressa. Sit ku hetki koittaa nii todellakin sinne meen ottaa toisen tatskan*joo*
fantaB

#1254 • • fantaB
Mul on nenä- ja kielikoru. Välil kyl kelailen et pitäskö toi ottaa pois tuolta suusta,
mut en tie ku siihen on kuitenki niin tottunu.
Ja sit on ite suunnittelema tatska yläselässä. Otin Duck's tattoossa ja suosittelen
mestaa kyl lämpimästi muillekin. *hymy*

--
Come and take a trip with me
to a land where love is free...

tumpsi

#1256 • • tumpsi rekisteröitymätön
eilen hukku pallo, tänään koru :(
oi tätä surun päivää :( :(

eipä toi nyt iso juttu ole, mut paksut renkaat ei oo ihan ilmasia.
aaaaaaaa

#1257 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Mä laitoin just uuden, nilkan sisäpuolelle kaks tähteä. Pientä ja sievää ja oli kiva istuu vaihteeks siin penkis vartti eikä kolmee tuntii*hikoil*

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Lyra

#1258 • • Lyra
omaan: 5 lävistystä + ne tavanomaiset korvanlehti-reiät.
luultavasti kuvaa tulee pinnalle kunhan löydän tarpeeksi hyvän artistin sen hakkaamaan iholle ja olen tehnyt kuvan joka miellyttää tarpeeksi kriittistä mieltäni.
Xer

#1259 • • Edited Xer Bassosankaritar
Mulla löytyy lävistykset kielestä, nännistä ja navasta. Ennen oli myös korvassa ylhäällä rustossa toisella puolella kaksi ja nenässä, sekä alahuulessa keskellä, mutta kasvoin ulos niistä.

Tatuointeja on kummassakin ranteessa sekä yläselässä ja alaselässä.
Suunnitelmissa jossain vaiheessa tatskata nilkkaan juttui..

Lävistykset oon ottanu fredalla paikassa jota ei enää ole olemassa, joskus aikojen alussa ja tatskat on kaikki tehty Ducksissa (paitsi yksi joka alunperin tehtiin Paradise tattoossa päin helvettiä ja jonka sitten kävin Ducksissa korjauttamassa hienoksi) jota suosittelen erittäin lämpimästi. Vaikka hinnat ovatkin aika kirpeitä, niin jälki on taatusti hyvä ja korjaukset kuuluu diiliin.

Ranteiden tatuointi ei sattunut kovinkaan paljoa vaikka siitä eniten peloteltiin, kun taas alaselän kuvan teon ajan oli tuskan hiki pinnassa välittömästi ja hermokivut säteili joka hemmetin luussa ja ytimessä. Olin hankalassa asennossa sivuttain tuolissa ja istuin siinä toisen käsinojan päällä jalat kyykyssä istuimella ja yritin pysyä paikallaan. Kyllä se siitä sit helpotti kun sai semmosen asennon jossa pystyi kunnolla olemaan ilman et tarvii pelkää et lipsahtaa johonki suuntaan ja saa sinne selkäänsä muutakin kuin mistä on sovittu.. *hymy*

Navan lävistyksen otin kahdesti, koska ensimmäinen tulehtui ja oli sitten parannuttuaan niin vinossa että vitutti.
Muiden kanssa ei ole kummempia tulehduksia tullut, vaikka kielikorusta sainkin mojovan kudoskuumeen.

Edit:

Nii viel täytyy sanoa että kaikki kuvat on itse piirrettyjä ja en varmaankaan ottaisi kenenkään muun piirrosta..
tumpsi

#1260 • • tumpsi rekisteröitymätön
vaihdoinpa korviin 6mm tunnelit.