lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,447 views

Anselmi

#1221 • • Anselmi And sell me

larzizi, 6.3.2007 16:49:
---
salaisinko?, 6.3.2007 16:25:
Pitaa myos muistaa, etta jotkut vaan pitavat itseaan taulun vertaisena, johon voi ikuistaa palan taidetta, koska se miellyttaa omaa silmaan. en laskisi tuota imagon korostamiseksi enka edes valttamatta ulkonaolliseksi seikaksi, vaan joissain tapauksissa puhtaasti taiteeksi.
---

Aivan. Tuon myös ymmärrän.

No ei siltä vaikuttanut ainakaan sun ekaa postausta lukiessa:

larzizi, 6.3.2007 16:20:
Kummasteltiin kavereiden kanssa, että minkä takia hän sitten kokee ottaneensa sen, koska ainakin itse koemme, että tatuointeja otetaan juuri noiden syiden takia.

Jos nyt ihan suoraan sanon, niin en koe et tuossa teidän jutussa on kyse tatuoinnista, vaan enemmänkin teidän kaveripiirin jostain ihmeen teinimeinigistä. Lähinnä tulee mieleen että kyseessä vois tatskan sijaan olla, uus laukku, hiustenvärjäys jne. Jotain erillaista mitä teillä muilla ei ole ja tästä syystä ette joko ymmärrä tai olette kateellisia. Noi on ainoat syyt mitä itselle tuli mieleen kun luin että te kaveriporukassa pohditte joukolla et miks se on kuvansa ottanut ja otatte asian puheeksi.

Antakaa kaverinne ottaa kuvansa niistä syistä mistä haluaa ja hankkikaa elämä*nauru*

--
sen pituinen se

larzizi

#1222 • • larzizi

Anselmi, 6.3.2007 17:04:
Jos nyt ihan suoraan sanon, niin en koe et tuossa teidän jutussa on kyse tatuoinnista, vaan enemmänkin teidän kaveripiirin jostain ihmeen teinimeinigistä. Lähinnä tulee mieleen että kyseessä vois tatskan sijaan olla, uus laukku, hiustenvärjäys jne. Jotain erillaista mitä teillä muilla ei ole ja tästä syystä ette joko ymmärrä tai olette kateellisia. Noi on ainoat syyt mitä itselle tuli mieleen kun luin että te kaveriporukassa pohditte joukolla et miks se on kuvansa ottanut ja otatte asian puheeksi.

Antakaa kaverinne ottaa kuvansa niistä syistä mistä haluaa ja hankkikaa elämä*nauru*

Kiitos, sain tästä ihan hyvät naurut *tirsk*

Kyllä, olemme ehdottomasti kateellisia ja kyse on pelkästä teinimeiningistä, sovitaan sitten vaikka niin *nauru* *lmao*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ezzy

#1223 • • Edited ezzy Droid-pappa

larzizi, 6.3.2007 16:58:
Ja ainakin jos itse olisin hänen paikallaan, kaverit väittäisivät toista ja itse olisin todella jotain eri mieltä, niin ainakin henk.koht. haluaisin saada kerrottua kavereille syyn miksi otin tatuoinnin. Naurettavinta on ehkä ajatella, että "ei mun sitä teille tarvii selittää". Kyllä mä ainakin hitto vie haluaisin tehdä selväksi mistä siinä on kyse.

Enkä siis todellakaan ole mitenkään tatuointeja vastaan, en todellakaan. Ihan vaan kiinnostaa tuo kaverin asia ;)

Miks pitää olla noin vitun utelias :D "Tiedät" vastauksen, niin mikset voi vaan olla tyytyväinen, että tunnet kaverisi paremmin kuin hän itse, koska hän elää valheessa?

edit: vitun anselmi tiivisti paremmin... *lmao*
Anselmi

#1224 • • Anselmi And sell me

larzizi, 6.3.2007 17:07:
Kiitos, sain tästä ihan hyvät naurut *tirsk*

Olehyvä, mä sain tästä älyttömyydestä ihan hyvät itkut ihmiskunnan puolesta*toktok*

larzizi, 6.3.2007 17:07:
Kyllä, olemme ehdottomasti kateellisia ja kyse on pelkästä teinimeiningistä, sovitaan sitten vaikka niin *nauru* *lmao*

Tsekkaas joskus huvikses mitä tai sana tarkoittaa.

Anselmi, 6.3.2007 17:04:
ette joko ymmärrä tai olette kateellisia

Jos kyse ei oo teinixmeisingistä, niin kerro mulle et miks teidän kaverilla ei ole ongelmaa sen takia miksi otti kuvansa, mutta teillä kaikilla muilla on? *ding*

Hei mut kokeiles kirjoittaa demiin tai suosikkiin tuosta! Ne vois osaa auttaa!!!!11 *lmao*

--
sen pituinen se

Khimaira

#1225 • • Khimaira Diagnoosi=Mahdoton tapaus
Itelläni ei ole lävistyksiä kuin alahuulessa keskellä,ja siinäkin vaan musta pallukka*hymy*Bileissä sitten saattaa pitää jotakin uv hässäkkää,muttei muuten,mitäpä iloa siitä muuten olis,kun kuitenkin arkinen tyyli on jotain muuta*täh*Tatuointeja on kaksi,toinen itte suunittelema,ja toinen sitten jotain ihan vaan"jotain"mikä muistuttaa ettei kannata olla ihan seipäässä kun niitä haluaa*hmph*Coveria siihenkin on liian moni ehdottanu,mut oon edelleen sitä mieltä,että omapahan on kehoni,ja muisto/muistuttajahan se on*hymy*Pitää myös huomauttaa,että oon niitä suunnitellut vähintään sadalle,ja kiitosta on tullut.Joka tapauksessa pitää aina muistaa,että tatuoinnin jokainen ottaa OMASTA halusta,ja silloin pitää kuunnella myös kyseistä ihmistä,vaikka itsensä mielestä ko.henkilöllä olisikin huono maku.Itse oon myös jo pidemmän aikaa miettinyt tiettyä ideaa,lähes koko selän kokosta,ja toteutankin sen,kunhan vaan saan suunitelman valmiix, ja että pääsen yhteis ymmärrykseen sen tekijän kanssa,jotta voin olla luottavaisin mielin kun kuvaa nakutetaan ihoon.En tod halua,että sen kokonen kuva,ei vastaakkaan sitä mitä on itse halunnut.Eroja saa olla ja ideat on tietenkin tervetulleita,mut rajansa kaikella...
Sin_nombre

#1226 • • Sin_nombre
lävistykset ja tatuoinnit on hienoja, mutta vain tiettyyn rajaan saakka..liika on aina liikaa.
itselläni on kaksi tatuointia, toinen yläselässä ja toinen olkapään kohdilla. lävistyksiäkin löytyy viitisen kappaletta. kieli,huuli,kulma,napa ja korvassa on laajennukset menossa. vielä ois tarkotus ottaa pari tatuointia ja ehkä joku lävärikin *pepsodent*
Karski

#1227 • • Edited Karski Pomon kätyri

larzizi, 6.3.2007 16:20:
Kaverin kanssa tuli juteltua hänen lähes uunituoreesta tatuoinnista. Hän ei kokenut, että hän olisi ottanut sen jotenkin oman imagonsa korostamiseksi tai ulkonäöllisten seikkojen vuoksi. Kummasteltiin kavereiden kanssa, että minkä takia hän sitten kokee ottaneensa sen, koska ainakin itse koemme, että tatuointeja otetaan juuri noiden syiden takia. Kaverin vastaus oli, että kun hän on niin kauan siitä haaveillut, niin päätti ottaa sen vihdoin. Eikä kaverin kaaliin mennyt, että jos olet haaveillut siitä jo kauan, on sen haaveilun takana juurikin nuo seikat *senkin* Jos joku on samoilla linjoilla kaverin kanssa, niin voisi vähän sivistää minua ja kertoa, että minkäs takia niitä sitten otetaan.

no jos se koki, että se tatuointi täydensi sen
identiteettiä, ei siihen mitään sen kummempaa
selostusta tarvita. Mikä tossa on ongelmallista?

Imagon kanssa tällä ei siis ole mitään tekemistä,
saati ulkonäön. Imago kun on jotain, joka rakennetaan
tietoisesti ja näkyy ulospäin. Identiteetti puolestaan
on yksilön henkilökohtainen voimavara.

Esim. jos joku käyttää risti-kaulakorua piilossa
vaatteidensa alla tai käyttää vaikkapa vihkisormusta,
ei kyse ole imagosta tai ulkonäöstä, vaan sitoutumisesta
johonkin. Tätä voi olla hankala tajuta ulkopuolisena,
ja musta tuntuu että te suhtaudutte nyt vähän ahdasmielisesti
tähän kaverinne ratkaisuun.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Elmiira

#1228 • • Elmiira
Kymmenen vuotta sitten ottamani napakoru päätti tulehtua.
Kai se on jääny kiinni johonkin tai jotain,
vaikkei se edes näy tuolta mun läskien välistä *tirsk*

Vituttaa, kun se mätii ja kutisee. Oiskohan aika hankkiutua siitä eroon.
Ihan teini olo, kun on jouduin laittaa siihen renkaan ja joudun "hoitaa" sitä koko ajan, blaah.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

coolcat82

#1229 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Haa!! Kävinpä huviksee kattelee onko pojat vääntän mitää hienoi kuvii ja löysin omat alavatsan tatskani His Master's Tattoon sivuilta *sydän* Kiitokset Patelle vielä kerran suuresta vaivannäöstä jo suunnittelun suhteen eikä paikkakaan ollut helpoimmasta päästä. ...tunteja tais mennä jotaan 7.. *plur*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Kim123

#1230 • • Kim123 jokke123
otin 15vuotiaana tatskan ja se oli kyllä pahin virhe ikinä.. ei se mikään ruma ole mutta nyt haluaisin siihen tilalla jotain ihan muuta

--
pioneer

Poppana

#1231 • • Poppana Tehotyttö
Mulla on kielessä läväri ja sit vertical clit hood. Ennen oli huulessa myös rengas, mut jouduin ottaa sen pois töiden takia. Tatuointi olis suunnitelmissa heti ku saan rahat kasaan.

--
*hellokitty*

TwisteD

#1232 • • TwisteD
tekis ihan sikana mieli venyttää septum 4 milliin ja korvat 20 milliin...
#1234 • • cjet Guest
Just ruvetaan ensviikol suunnittelee sellasta peitekuvaa tähän toiseen käteen.. *hih* Reilun vuoden projekti. Mutta odotettavissa suurta ja erittäin kaunista. *aplodit*
isfnbojbbssn

#1235 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
eilen tuli spontaanisti otettua tragus-lävistys! :)

--
dasinoaisnvs

Heli

#1236 • • Heli vai kuka se oli

k1mm0, 27.6.2007 12:52:
eilen tuli spontaanisti otettua tragus-lävistys! :)

goapropz

--
ei se väärin ole.

kinderi

#1237 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Enää ei löydy kuin navasta ja kielestä *uuh*
Ja navastakin pitää ottaa kuukauden sisällä pois, lääkärit on ilkeitä kun tollain käskee *nyyh*

..ja hauskoille tiedoks et joo,on noi leimatkin tallessa *igor*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Mehu_Make

#1238 • • Mehu_Make
Mulla on huulessa ja kielessä. Huuli ei sattunu, mutta menin ihan shokkiin. Kieli sattu tosi paljon, mutta se kuuluu kai asiaan. *hikoil*
Snowie

#1239 • • Snowie Ihku Hiutale
Mulla ois kovasti tarkoitus ottaa klittakoru. Mitään tietoa kenelläkään paljon sattuu? Joutuuko kauankin elää ilman seksiä sen jälkeen? Vähän kyllä pelottaa, mutta pakko saada.
pululu

#1240 • • pululu .jemmutti.
mulla on mennyt tuo nänni ihan kummalliseksi. tai enpä tiedä, enkö ole aiemmin huomannut, mutta se on aika kova. lävistys ollut kohta 4 vuotta. oisko jo aika ottaa pois?

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.