lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,606 views

Vi-ci

#1201 • • Vi-ci

tumpsi, 3.10.2005 15:54:
---
Fyraett, 3.10.2005 15:51:
---
tumpsi, 3.10.2005 15:43:
Voikos nännejä lävistää uusiks?

---

Viikonloppuna just neuvottelin erään henkilön kans tosta, ja kyl voi, mut se sattuu triplasti enemmän kuulema!

---

:D
Ei se ekakaan kerta tuntunu missää!

Se ei ole siis triplasti, vaan sata kertaa kipeämpää.... *aiaiaiaiaiaiaiiiiiiiii.....**poks*
tumpsi

#1202 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

Vi-ci, 21.2.2007 19:45:
---
---
---

---

Viikonloppuna just neuvottelin erään henkilön kans tosta, ja kyl voi, mut se sattuu triplasti enemmän kuulema!

---

---

Se ei ole siis triplasti, vaan sata kertaa kipeämpää.... *aiaiaiaiaiaiaiiiiiiiii.....**poks*

FYI: miehellä on melko paljon enemmän tuntohermoja nänneis ku naisil,
ja näinollen se sattuu enemmän.

toinen kerta oli hyvin samanlainen ku ensimmäinenki.

edit: nii ja otin medusanki tos :)
bite-

#1203 • • bite-
lävistyksiä löytyy huulesta, nännistä, navasta ja korvista. Tatuointeja ei ole yhtään.
Freja

#1204 • • Freja Sihteeri
Kertokaa tyhmälle nyt suomennokset tms noista _kaikista_ lävistyksistä. Meduusa? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

#1205 • • Jago un-trained monkee

Freja, 21.2.2007 20:31:
Kertokaa tyhmälle nyt suomennokset tms noista _kaikista_ lävistyksistä. Meduusa? *ding*

http://en.wikipedia.org/wiki/Body_piercing
siellä on lista erilävärien parantumisajoista

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Vi-ci

#1206 • • Vi-ci

tumpsi, 21.2.2007 19:50:
---
Vi-ci, 21.2.2007 19:45:
---
---
---

---

---

---

---

FYI: miehellä on melko paljon enemmän tuntohermoja nänneis ku naisil,
ja näinollen se sattuu enemmän.

toinen kerta oli hyvin samanlainen ku ensimmäinenki.

edit: nii ja otin medusanki tos :)

-Miehillä on kuitenkin yleensä suurempi kipukynnys, joten ei aitä voi ihan tuntohermojen perusteellakaan sanoa. No mutta, toi uusinta oli ainakin itselleni ihan helvettiä.... Ei ole vielä mikään läväri tai tatuointi sattunu noin...Eka kerta ei ollut läheskään yhtä paha... *hymy*

Tiinuliinu81

#1207 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mä kaavailen kolmatta tatuointia tässä..

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

magico

#1208 • • magico
Selässä kuten näkyy.Niskassa kiinax "lyn" rakkaus.Olassa tribal "hate".

Koskaan en oo katunu ja brassia se ei oo.

Must noi vaa kuuluu muhun.

PS.Selkää ku tehtiin...Meinas poru tulla,ku hakattiin 9 h putkeen himas.Oli kiire lennolle Espanjaan ja siel 40 astet vast sattukin.

Hehe.Nyt sitä ei taas muista.Lisää vaan,kunnes oon ku MARVELin piirretyist.
#1209 • • NaKaSaKi Guest
Hih, ens tiistaina on vasempaan rintaan tulossa kuvaa <3
DJTidyVicious

#1210 • • DJTidyVicious Tidy Addict
tatuointeja kolme kipaletta ja neljäs tulossa kun piirtäjä on piirtäny kuvan ja saanu rahat kasaa :)

--
Tidy Addict
I Love VC

India

#1211 • • India
perjantaina tuli tähtiä selkään... ja oon ihan sairaan tyytyväinen *pepsodent*
Mellu-

#1212 • • Mellu-
pitäis mennä hakkauttamaan ..kuva kun vihdoinkin on valmis \o/

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

pyllyjumala

#1213 • • Edited pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Ihanimpia asioita maailmassa *sydän*
Itselläni naamassa yksi lävistys, toisessa olkapäässä musta kissimirri, vatsassa tatuointi ja alaselässä hieman kookkaampi tatuointi *plur*
..Ja aina on mielessä uusia operointikohteita kehoon..ens kerralla vaikka nilkkaan kisumirri.

--
*känni*hölökyn kölökyn!

larzizi

#1214 • • larzizi
Kaverin kanssa tuli juteltua hänen lähes uunituoreesta tatuoinnista. Hän ei kokenut, että hän olisi ottanut sen jotenkin oman imagonsa korostamiseksi tai ulkonäöllisten seikkojen vuoksi. Kummasteltiin kavereiden kanssa, että minkä takia hän sitten kokee ottaneensa sen, koska ainakin itse koemme, että tatuointeja otetaan juuri noiden syiden takia. Kaverin vastaus oli, että kun hän on niin kauan siitä haaveillut, niin päätti ottaa sen vihdoin. Eikä kaverin kaaliin mennyt, että jos olet haaveillut siitä jo kauan, on sen haaveilun takana juurikin nuo seikat *senkin* Jos joku on samoilla linjoilla kaverin kanssa, niin voisi vähän sivistää minua ja kertoa, että minkäs takia niitä sitten otetaan.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Anselmi

#1215 • • Anselmi And sell me

larzizi, 6.3.2007 16:20:
Jos joku on samoilla linjoilla kaverin kanssa, niin voisi vähän sivistää minua ja kertoa, että minkäs takia niitä sitten otetaan.

Rakkaudesta taiteeseen.

--
sen pituinen se

-P

#1216 • • Edited -P

larzizi, 6.3.2007 16:20:

-clips-

Pitaa myos muistaa, etta jotkut vaan pitavat itseaan taulun vertaisena, johon voi ikuistaa palan taidetta, koska se miellyttaa omaa silmaan. en laskisi tuota imagon korostamiseksi enka edes valttamatta ulkonaolliseksi seikaksi, vaan joissain tapauksissa puhtaasti taiteeksi.

edit: kas, anssikin <3

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

larzizi

#1217 • • larzizi

salaisinko?, 6.3.2007 16:25:
Pitaa myos muistaa, etta jotkut vaan pitavat itseaan taulun vertaisena, johon voi ikuistaa palan taidetta, koska se miellyttaa omaa silmaan. en laskisi tuota imagon korostamiseksi enka edes valttamatta ulkonaolliseksi seikaksi, vaan joissain tapauksissa puhtaasti taiteeksi.

Aivan. Tuon myös ymmärrän. (valitettavasti tiedän, ettei se päde kyseiseen kaveriin, joten edelleen hänen väitteensä on aika heikoilla).

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ezzy

#1218 • • ezzy Droid-pappa

larzizi, 6.3.2007 16:49:
---
salaisinko?, 6.3.2007 16:25:
---

Aivan. Tuon myös ymmärrän. (valitettavasti tiedän, ettei se päde kyseiseen kaveriin, joten edelleen hänen väitteensä on aika heikoilla).

Nää on taas näitä tikusta asiaa ihmetyksen aiheita teillä. Miksi sen kaverin pitäis edes perustella sitä tatskaansa teille?
larzizi

#1219 • • larzizi

ezzy, 6.3.2007 16:51:
Nää on taas näitä tikusta asiaa ihmetyksen aiheita teillä. Miksi sen kaverin pitäis edes perustella sitä tatskaansa teille?

Ei sen olekaan pakko. Eikä kyse ole nyt pelkästään siitä tatuoinnista. Jos aina kaikki ajattelisi noin, että "ei mun sitä tarvitse noille perustella", niin eihän kenenkään kanssa pystyisi keskustelemaan mistään, jos kukaan ei halua perustella asioitaan. Ihan mielenkiinnosta haluaisin vain tietää minkä takia kaveri sen sitten otti (sen verran hyvin sen kyllä tunnen, että tiedän sen olevan ulkonäöllisistä seikoista kiinni).

--

larzizi

#1220 • • larzizi
Ja ainakin jos itse olisin hänen paikallaan, kaverit väittäisivät toista ja itse olisin todella jotain eri mieltä, niin ainakin henk.koht. haluaisin saada kerrottua kavereille syyn miksi otin tatuoinnin. Naurettavinta on ehkä ajatella, että "ei mun sitä teille tarvii selittää". Kyllä mä ainakin hitto vie haluaisin tehdä selväksi mistä siinä on kyse.

Enkä siis todellakaan ole mitenkään tatuointeja vastaan, en todellakaan. Ihan vaan kiinnostaa tuo kaverin asia ;)

--