1,818 posts, 91 pages, 980,038 views
Nykyäänhän voi ottaa semmosii kestopigmentointi-tatskoi, jotka kestää 3-5 vuotta. Niiden ei luulis ainakaan olevan vaarallisii ja eikä niitä tartte sit loppuikäänsä mukanaan "kantaa"
tonppa:
Nykyäänhän voi ottaa semmosii kestopigmentointi-tatskoi, jotka kestää 3-5 vuotta. Niiden ei luulis ainakaan olevan vaarallisii ja eikä niitä tartte sit loppuikäänsä mukanaan "kantaa"
Onko siis olemassa jotain tatuointeja jotka kestää tuon 3-5 vuotta?
Mistä löytää lisää tietoa? Kuka tekee?
[muokattu 21.4.2003 21:06]
Olen miettinyt miltä kyseinen tatuointi sitten näyttää joskus pari vuotta ottamisen jälkeen. Harmaa, sössöinen läiskä nahassa..? Onko joku mahdollisesti nähnyt moista jollain?
Oon ny sitten päättänyt (97.5%) otta lävärin kieleen.
Muutama juttu kuitenkin mietityttä.
1. Miten syöminen sujuu sen kanssa
2. Miten duuninantajat suhtautuu siihen (lähinnä ravintola-alalla)
???
..mitäs niitä nyt olikaan..molemmat korvanipukat, ylähuuli, leuka, molemmat nännit, 2kertaa napa, ja kyllä, myös siellä..*voiei*..
Vaikka nyt quotaankin meowia, niin muutkin voivat valaista tätä juttua mulle. Mitä järkeä klitorislävistyksissä on? Niitä on nyt useammalla foorumilla pompsahtanut eteen. Eikö se satu ihan törkeästi? Saako joku kiksejä niistä? No tietysti saa, saahan joku kiksejä vaikka kumisaappaista... Mutta tunteeko sillä klitoriksella enää mitään? Ja sehän on sitten koko ajan tielläkin. Ja mitä jos se repeää irti? Argh!!! Ihan pimeetä...
by the way, miten noi tähdet kerääntyy tohon yläpuolel???????am i stupid or something???
[muokattu 22.4.2003 16:33]
Oon ny sitten päättänyt (97.5%) otta lävärin kieleen.
Muutama juttu kuitenkin mietityttä.
1. Miten syöminen sujuu sen kanssa
2. Miten duuninantajat suhtautuu siihen (lähinnä ravintola-alalla)
???