lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,934 views

#1101 • • Edited aaaaaaaaaa Guest
3tatuointia ja r.i.p. 9xlävistystä.

Työn takia otin lävistykset pois. Tosin poskista otin pois koska ne haittas vähä elämääkin.
Syömistä hankaloitti kun korut jäi hampaiden väliin (ja ei ollu liian pitkät korut. Poski oli turvonnut aluks joten piti olla pitkät)
Tosin toi haitta lähti pois aika nopeesti kun turvotus lähti pois päivässä kahessa. Poskikorut teki kyl nukkumisenki vähä epämukavammaks ku normisti. Korun toinen pää paino suuhun/ikeniin/hampaisiin.

Silmienvälissä unicorn (Unicorn=Pystysuorassa. Niehbur=vaakasuorassa) aiheutti usein ongelmia intiimeissä tilanteissa kun koru jäi tukkaan kiinni tai muuta vaan oli tiellä *tirsk* *pepsodent*
+ Kun se vähänkin sai hittiä niin se tuntu tosi inhottavalta.

Lävistykset on hirmusen kivoja, mutta niin hirmu moni työ "vaatii" lävistyksetöntä naamaa.
Tatskat rokkaa tykimmin! Tosin lävärien paras puoli on se, että ne saa pois tarpeen vaatiessa *sydän*

Edit: -typot
pirpeli

#1103 • • pirpeli

Anselmi, [url=http://klubitus.org/
Jätkä on ihan ilmiselvä pro, harmi vaan että noin pätevälle jätkälle
on varmaan hillittömät jonot.

Musta noi on tosi tuhrusia :( Tai sitte se johtuu kuvien laadusta...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

domi

#1104 • • domi Työn sankari.

pirpeli, 30.8.2006 09:52:
---
Anselmi, [url=http://klubitus.org/
Jätkä on ihan ilmiselvä pro, harmi vaan että noin pätevälle jätkälle
on varmaan hillittömät jonot.

---

Musta noi on tosi tuhrusia :( Tai sitte se johtuu kuvien laadusta...

Tossa oli sarkasmia. Ite tiiän ton tekijän, eikä se tee missään firmassa noita, joten tyypillinen "vaihdoinpa pariin kossuun tatskavälineet ja nyt teen teepeille isokorvaisia delfiinejä lapaluihin" -tapaus.
pirpeli

#1105 • • pirpeli

domi, 30.8.2006 09:55:
Tossa oli sarkasmia. Ite tiiän ton tekijän, eikä se tee missään firmassa noita, joten tyypillinen "vaihdoinpa pariin kossuun tatskavälineet ja nyt teen teepeille isokorvaisia delfiinejä lapaluihin" -tapaus.

Aaaa..ookooo..Mun sarkasminappula oli vissii off-asennossa :D Mut joo, tuollaset on vähän hasardeja, kun jäljestä ei sitte ei voi olla varma.. :( Tai voi, se on yleensä huonoa :/

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

#1107 • • -Loyal- Guest
Mun on varmaan oikeesti käytävä ottaa perseen yläpuolelle toi "exit only" tatska ku naiset yrittää aina tunkee sormensa sinne.. Mul on niitä pisteitä muuallaki ku perseessä helvetti. *nauru*
Mimir

#1108 • • Mimir Rouva Yninä
Huomasin tänään, että heinäkuussa otettu aivan ihana lävistys kasvaa ulos. Harmittaa ihan älyttömästi, olin todella tykästynyt siihen koruun *nyyh* Haluuuuuuuuuuun pitää sen *uuh*

--
[Wings are growing on her.]

Hyzenthlay

#1109 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Mimir, 2.9.2006 16:08:
Huomasin tänään, että heinäkuussa otettu aivan ihana lävistys kasvaa ulos. Harmittaa ihan älyttömästi, olin todella tykästynyt siihen koruun *nyyh* Haluuuuuuuuuuun pitää sen *uuh*

Koru vaan pois ja sit lävistytät se uudelleen *joo* Aattelin tehdä jossain vaiheessa tolle navalle niin, kun se oli pqaremman näkönen, kun lävistys oli syvemmällä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Mimir

#1110 • • Mimir Rouva Yninä

Hyzenthlay, 2.9.2006 21:00:
Koru vaan pois ja sit lävistytät se uudelleen *joo* Aattelin tehdä jossain vaiheessa tolle navalle niin, kun se oli pqaremman näkönen, kun lävistys oli syvemmällä...

Uskaltaako noin miten helposti tehdä? Siis lävistyttää uudelleen jo kertaalleen lävistettyä kohtaa? Mulla on nimittäin se tilanne, että tota lävistystä ei alunperinkään saanut kovin syvälle, eli se jäis lähes väkisinkin seuraavallakin kerralla sunnilleen samoille kohdille.

Ongelman mulla muodostaa nyt just myös se, etten saa sitä korua pois lävistyksestä. Täytyy varmaan käydä lävistysliikkeessä irrotuttamassa, ite en saa vaikka miten väännän. Enkä tosin ees kauheesti uskalla vääntää kun se on kasvanu ulos jo sen verran että pelkään repäseväni koko korun irti jos sitä kauheesti kiskon.

--
[Wings are growing on her.]

#1111 • • niomic Guest

pirpeli, 30.8.2006 09:59:
---
domi, 30.8.2006 09:55:

---

Aaaa..ookooo..Mun sarkasminappula oli vissii off-asennossa :D Mut joo, tuollaset on vähän hasardeja, kun jäljestä ei sitte ei voi olla varma.. :( Tai voi, se on yleensä huonoa :/

Jäljestä ei voi olla varma =)? Siis eiks toi äijä oo tehny noita pääosin itselleen ja lähipiirilleen? Noista on kyl noi nopat varmaan hirveimmät kun on selkeesti vielä yritetty saada perspektiivivääristymät kuntoon :D Mun mielestä ton äijän pitäis maksaa mulle (paljon) et se saa harjoitella mun iholla.
oooo

#1112 • • oooo

Mimir, 2.9.2006 21:24:

Uskaltaako noin miten helposti tehdä? Siis lävistyttää uudelleen jo kertaalleen lävistettyä kohtaa? Mulla on nimittäin se tilanne, että tota lävistystä ei alunperinkään saanut kovin syvälle, eli se jäis lähes väkisinkin seuraavallakin kerralla sunnilleen samoille kohdille.

Ongelman mulla muodostaa nyt just myös se, etten saa sitä korua pois lävistyksestä. Täytyy varmaan käydä lävistysliikkeessä irrotuttamassa, ite en saa vaikka miten väännän. Enkä tosin ees kauheesti uskalla vääntää kun se on kasvanu ulos jo sen verran että pelkään repäseväni koko korun irti jos sitä kauheesti kiskon.

Missä sulla on se koru? Onko rengas, nappi vai mikä? Rengasta en itse meinannut millään saada auki enkä pois huulesta. Ajattelin että pitää mennä liikkeeseen ja pyytää pihtejä mutta miespuolinen kaveri sitten sai sen voimillaan auki *nauru*.

Kyllä monet ovat lävistäneet uudelleen samaan kohtaan. Tosin en tiedä onko se järkevää jos se jouduttaisiin laittamaan ihan samaan kohtaan. Silloin se varmaan kasvaisi jälleen ulos. Noh joku asiantuntija tietää mua paremmin. *hymy*
TanyaK

#1114 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Itselläni jäljellä tällä hetkellä vain nännikorut. Joskus teini-iässä laitoin ensin itselleni perus labretin. Kyllästyin siihen muutaman vuoden jälkeen. Muutama vuosi sitten otin medusan ja bridgen. Ja sen jälkeen perus kulmat. Olisko joku puoli vuotta sit ku otin Cleavagen ku piti luopua kasvoissa olevista lävistyksistä työ takia. Aluksi oli kyllä aika urpo olo ilman noita metalleja. Mutta nyt oon ihan tyytyväinen että rautaa on vähemmän naamassa. Cleavagenkin sit jouduin ottamaan pois kun se alkoi kasvamaan takaisin. Nyt sit parantelen arpia ja keväällä vois taas tunkea surfacet takaisin. Sitä ennen tarvii päivittää joku kiva suht huomaamaton koru naamaan..vaikkapa madonna. Tatskojakin olis kiva ottaa ja arpikuvaa..ideoitakin on jo mutta oon vähän arka noiden suhteen. Tatska pitäis olla sellanen ettei siihen kyllästy ku ei jaksais maksaa sen poistosta ja arpikuvan tekeminen tekee höpöä.
Tiia

#1115 • • Tiia
3,5 vuotta sitten pikkutyttönä otin napakorun Harnessilla. Sitä ennen olin yrittänyt samaa itse huonolla menestyksellä. Laitoin korun liian pintaan, se alkoi kasvamaan ulos ja lopulta repesi irti. xD
2 vuotta sitten kävin ottamassa kielikorun, senkin Harnessilla. Eihän tuosta korusta mitään haittaa ole ollut, eikä tosin hyötyäkään. Harmittaa vain, että laittoivat korun vinoon ja vinossa se on vieläkin. Kun huomautin asiasta mennessäni vaihtamaan lyhemmän korun, lävistäjä vaan murahti, että kyllä se siitä suoristuu.
Huulen rei'itystä mietin tossa vuosi sitten, mutta se sitten jäi. Nyt on alkanut taas tekemään mieli jotain uutta lävistystä, että enköhän mä mene sen madonnan tässä lähiaikoina laittamaan.
pathi

#1116 • • pathi
Mulla tuossa pari viikkoa sitten tämähti kieleen toinenkin tappi. Tykkään *pihkassa*

--
D:

#1117 • • cjet Guest

pathi, 29.10.2006 11:33:
Mulla tuossa pari viikkoa sitten tämähti kieleen toinenkin tappi. Tykkään *pihkassa*

Pitäsköhän munki ottaa toinen.. *ding* Tytöt vois tykkää.. *tirsk*
pathi

#1118 • • pathi

cjet, 29.10.2006 11:54:
---

Pitäsköhän munki ottaa toinen.. *ding* Tytöt vois tykkää.. *tirsk*

Siitä vaan kokeilemaan. Mulla on parantelu vielä vähän kesken, mutta ihan nätisti tuo on asettunut.

--
D:

kamomilla

#1119 • • kamomilla
Tatuointi löytyy, yläselässä on semmonen tribaaliperhonen, lavasta lapaan. Sattu ihan sikana, että menee kyllä tovi ennenkuin otan uuden (eli unohdan kivun, en missään nimessä jäänyt siihen koukkuun). Tosin paikkaakin pitää harkita tarkkaan että on sitten semmonen missä sitä kuvaa sietää lopun ikänsä. Siinä mielessä toi selkä oli aika kymppivalinta kun kuvaa ei ite edes näe...
Lävistyksiä en ole hankkinut enkä hanki, eivät jotenkaan ole minun silmääni kauniita. Kaiken lisäks työssäni oon viimeaikoina hoidellut kipiää tyttölasta, joka on useiden vuosien viiltelyn jälkeen päättänyt alkaa turruttamaan kipuaan omatekoisilla läväreillä, eikä jälki ole ollut kaunista. Tiedän että tuota nyt ei missään nimessä pitäisi verrata ammattilaisten tekemiin ja tarkkaan harkittuihin läväreihin, mutta tuleepa kuitenkin omassa mielessä laskettua nuo samaan kastiin.
UnityF

#1120 • • UnityF joo just se
nyt on 12mm reijät korvissa, ihanat tunnelit *plur*
Saa nähä milloin venyttely riittää, ei varmaan koskaa *hih*