Hmm... Mies ja kielilävistys on kyllä toimiva yhdistelmä... (tai sitten siinä miehessä on jokin vika*justjoo*)
1,818 posts, 91 pages, 980,245 views
ReiNe, 12.1.2006 21:14:
päivitys:
oikeaan korvaan ilmestynyt kumma koru.. syksyn mittaan vaan kasvanut, nyt n. 7mm
tuumasin et pakko alkaa varustaa vasentakin korvaa kohta.. hieman hassua kun toisessa korvassa nyt 5 lävistystä ja toisessa nolla..
molemmat tragukset oon myös suunnitellut lävistäväni ja ja yhden kuvan lisää ja ja..
wiwi, 23.1.2006 19:39:
---
päivitys:
oikeaan korvaan ilmestynyt kumma koru.. syksyn mittaan vaan kasvanut, nyt n. 7mm
tuumasin et pakko alkaa varustaa vasentakin korvaa kohta.. hieman hassua kun toisessa korvassa nyt 5 lävistystä ja toisessa nolla..
molemmat tragukset oon myös suunnitellut lävistäväni ja ja yhden kuvan lisää ja ja..
---
Sulta katoo kohta balanssi ja joudut kulkee lopun elämäs pää vinossa*tirsk*
Heii voisko joku jolla on lävistys niskassa tai sierainten välissä kertoa sattuuko se ihan älyttömästi? Napa-, nänni- ja kielilävistyksen tai tatuoinnin ottaminen ei sattunut yhtään, mutta oon kuullu että esim. niskaan ois vähän kivuliaampaa ottaa. Miten on, antaa kuulua?!
ReiNe, 23.1.2006 20:20:
---
---
ReiNe,
---
'ei ei.. se balanssi on menny jo ajat sitte.. nyt ois sitä tarkotus alkaa korjailee..
en usko että niskassa tuntuu kovin pahalta mut sierainten väliä en kyl antais lävistää.. pelottaa jo ajatuskin.. mut kipukynnys on kaikilla erilainen! kehotan siis ottamaan lävistyksen ku lävistyksen jos oikeesti haluut, miettimättä sen enempää kui paljon se sattuu.. nopeesti se kuitenki menee ja sit se on tehty!
ReiNe, 23.1.2006 20:20:
---
---
päivitys:
---
Sulta katoo kohta balanssi ja joudut kulkee lopun elämäs pää vinossa*tirsk*
---
'ei ei.. se balanssi on menny jo ajat sitte.. nyt ois sitä tarkotus alkaa korjailee..
Heii voisko joku jolla on lävistys niskassa tai sierainten välissä kertoa sattuuko se ihan älyttömästi? Napa-, nänni- ja kielilävistyksen tai tatuoinnin ottaminen ei sattunut yhtään, mutta oon kuullu että esim. niskaan ois vähän kivuliaampaa ottaa. Miten on, antaa kuulua?!
tintsu, 31.10.2005 08:02:
musta tuntuu et oon tänne joskus kirjottanu, mutmut siis..
- korvissa 6kpl 'lävistyksiä'
- navassa ja kielessä
- 1 ihana tatuointi
syfilisx, 10.2.2006 09:57:
Häpeämätön mainos:
Täällä voisi tällein alustavasti kysyä, että oisko kellään intressiä 8mm koruihin ?
Löytyisi sarvesta tehtyjä tähtiplugeja.
Muovisia claw ring sarvia (musta/valkoinen "marmorikuviointi" Uv-aktiivinen).
Punaiset perus muoviplugit (uv-hohtavat).
sekä yksi musta muovitunneli ja yksi metallinen flesh tube.
Hintaa pyydän 8 euroa/koru + postimerkki. Laittakaa privakommenttia jos kiinnostaa.