lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,638 views

Jutu

#761 • • Jutu Blondi

pathi:
CMA:n Lassi?

Jep, sama jätkä *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Zilla

#762 • • Edited Zilla
Löytyy lävistys ja tatuointi... Lävistyksiä toisinaan 2, tatuointeja tällä hetkellä 1, mutta vielä toinen tulossa.

edit: Korvis on kans 3 yhteensä..

--
BadAss Toys Ain't Just For Boys!

lohikarme

#763 • • lohikarme RitariVittupää
1 läväri löytyy *iloinen*

--
Qualis artifex pereo

#764 • • gnomex Guest
Duunikaverilla on hakaristi rinnassa, mallia American History X *eiei*
Gen-X

#765 • • Gen-X -mindDrive-
Kielessä lävistys.

--
Nälkä lähtee syömällä ja nainen juomalla.

Jutu

#766 • • Jutu Blondi
Mua on alkanut pikku hiljaa kiinnostamaan noi implantit ja olis kiva tietää että mihin paikkoihin niitä voi laittaa? Musta olis kiva saada molempiin käsivarsiin muutamat implantit joten onnistuisko niiden laitto? Onko kenelläkään ollut tuossa peukalon ja etusormen välissä lävistystä? Sellanen aika hieno *kuolaa*

--

RainChild

#767 • • RainChild
Mulla on kaks tuolla korvan ylärustossa (nyt ei pysty muistamaan minkä niminen)

Kovasti tahtoisin jotain läväriä vielä, mut en oo keksiny, että mihin. En kyllä aiokaan ottaa, ennen kuin saan tuon viimeisimmän parantumaan (mennyt kyllä jo nyt ihan sairaasti aikaa *ding*)

Tatuointia en ehkä ihan heti ottais, vaikka joskus sekin ajatus on kiehtonut.

--
Rainchild is back home

coolcat82

#768 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Mulla löytyy noita läväreitä navassa (neljä), kielessä, yks rengas vasemmas kulmassa (laitoin ite joskus 8 vuotta sit *igor*), yks rengas huulessa. Kuvii on yks sammakko niskassa, lisko rinnassa, kiinalainen merkki olkapäässä ja tribali alaselässä joka taitaa tos profiilin kuvassa aika hyvin näkyä *iloinen*. Lisäks mulle on tehty joskus neljä-viis vuotta sitte molempiin olkapäihin polttomerkit, mut ne arvet parani niin hyvin, et ne haalistu ihan kahen vuoden jälkeen *hmph*. Jos joku tekis uudet joskus ni ottasin kyllä, mut niiden on pare jäädä näkyviin kans *grr*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

KritikaL

#769 • • KritikaL Teiniprinsessa
Kulmaläväri harkinnassa*ding* pitäsköhän ottaa...

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Optik

#770 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Jutu, 7.5.2005 18:47:
Mua on alkanut pikku hiljaa kiinnostamaan noi implantit ja olis kiva tietää että mihin paikkoihin niitä voi laittaa? Musta olis kiva saada molempiin käsivarsiin muutamat implantit joten onnistuisko niiden laitto? Onko kenelläkään ollut tuossa peukalon ja etusormen välissä lävistystä? Sellanen aika hieno *kuolaa*

Implantteja tekee helsingissä ainakin semmoinen liike kuin modified bodypiercing punavuorenkatu 4:ssä ihan ison roban läheisyydessä.. Implantteja voi laitella melkein mihin vaan.. Käsiin se onnistuu ihan hyvin...

Lävistystä peukalon ja etusormen väliin en suosittelisi.. Tämä siksi koska siinä kohtaa se hankaa ja on koko ajan ärsytykselle altis, joten paraneminen on joko hidasta, tai suorastaan mahdotonta.. juuri tämän takia tuntemani henkilöt joille ko. modifikaatio on tehty ovat ottaneet sen pois juuri edellämainitsemistani syistä. Saattaahan se hieno olla, mutta niin hemmetin epäkäytännöllinen..

Toivottavasti tästä oli apua.. *piis*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

twistedsushi

#771 • • Edited twistedsushi Nihil declaro
yksi molempia... tahtoisin vielä toisen tatuoinnin niskaan *hymy* *ding*

--
Itse valitset puolesi.

Jutu

#772 • • Jutu Blondi

Optik, 8.5.2005 06:54:

-clip-

Toivottavasti tästä oli apua.. *piis*

Jep, apua oli, kiitos *hymy* Tuolla mä kävin ottamassa sen mun lävistyksenkin, eli tuttu mesta.

Hmm, olisi vielä kiva tietää, että miten hyvin implantit paranevat, tulehtuuko helposti, muita mahdollisia ongelmia?

--

Garo

#773 • • Edited Garo #jake
Nyt on kielessä läväri *jiihaa*. Itse lävistys ei sattunut oikeastaan ollenkaan ja viikonloppu menee tässä kotona löhöillessä, jätskiä ja keittoja syödessä. Vähän tuntuu vielä oudolta ja ei uskalla leikkiä vielä että parantuisi nopeammin *sars* :)

- Garo
liikkuva muna

#774 • • liikkuva muna an egg on the move
Massakuraa! Olkaa erilaisia ja älkää ottako lävistyksiä tahi tatuointeja. *joo*
Fyrisch

#775 • • Fyrisch

alek száhala, 14.5.2005 15:27:
Olkaa erilaisia ja älkää ottako lävistyksiä tahi tatuointeja. *joo*

Jos tykkää lävistyksist tai tatuoinneist nii miks pitäs olla ottamatta?
Fyrisch

#777 • • Fyrisch

alek száhala, 14.5.2005 15:40:
Jätit nyt siteeraamatta sen syyn, ja siis toihan oli täysin mun oma mielipide.

Massakuraa, nojaa.. onhan ne aika muotii o_O, ja monet ottaa niitä koska ne on in, must, pop ja cool joka on aika perseest periaatteessa, bonarii tässä on se että monilla työpaikoilla ollaan jo paljon rennompia asian suhteen eikä vaadita niiden poisottoa..

Eiköhän tää buumi koht lopu lävistyksien suhteen, tatskoi ei ihan heti oteta kuiteskaan pois..

Jep mielipiteist on turha lävtee kiistelee tai mitää *piis*
malishousu

#778 • • malishousu Dr. Philth
Ottaahan noit kun ne on jotenki niin kivoja (mun mielestä).

Mul on nänneissä *plur*, korvissa ja alahuules keskellä.

Joskus back in the days oli kans kulmas, niebhur, ylähuules keskel ja alahuules oli tän pallon tilal kaks rengasta.. Joutu tän aikasemman varustuksen poistaa ku alko harrastaa lyömislajeja. Joku päivä vielä kyl tahdon ne takasin, nyt kun noi harrastuksetkin on vähemmän kontaktipitosia.

Kieleen ois tarkotus tökätä reikä seuraavaks, kuvia on suunnitteilla myös mut rahaa toteutukseen ei oo.

Duunin takii en vielä viitti oikeen tän enempää toistaseks kasvoihin ottaa, vaikka periaatteessa mun mielipide on et jos en lävistysten tai joskus tulevaisuudessa tatskojen takia johonkin työhön kelpaa niin imekööt käyrää. Sit kun ois viel varaa olla nytkin noin absoluuttinen..

Huokaus, äkkiä opiskelemaan ni ei tommosiikaan tarttis miettiä..

Massakuraa tai ei, mä oon ennemin oma itseni kuin väkipakolla erilainen.

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

noena

#779 • • noena first breath after coma
Ai niin! Otin tossa viime keskiviikkona toisen nänni lävistyksen *plur*
Eli olen nyt tasapainossa; Kaksi Tragusta ja kaksi nännilävistystä. Ja lisää suunnittelen heti kun vaan rahaa kasaantuu *vink*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mimir

#780 • • Mimir Rouva Yninä
Mulla on nykyään korvisten lisäksi enää napalävistys. Kielessä oli lävistys kahdesti, mutta blondina kämmäsin sen myöskin kahdesti umpeen [tosin toisella kerralla oli ollut jo aika pitkään ja meni umpeen todella lyhyessä ajassa, tätä ihmetteli lävistäjäkin]. Oon nyt parin vuoden tauon jälkeen harkinnut sen ottamista uudestaan, mutta on jäänyt lähinnä sen takia, että tulee harrastettua laulua nykyään sen verran aktiivisesti, ei viittis pitää taukoa rakkaasta harrastuksesta nyt. Ja toisaalta sillä korulla tuli leikittyä ihan liikaa, hampaat ei tykänny hyvää. Mut ehkä joskus vielä.

--
[Wings are growing on her.]