lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,583 views

1ncarnation

#741 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
mulla on 4... kädes kiinalaiset kirjaimet..pohkees lohikäärme..ja vieres taas kiinalaiset kirjaimet..
ja sit rinnassa on tribaali skorpioni...(semmonen kuin Dolph Lundgren leffassa Red Scorpion ^^ sen takia otinkin...doh...aikaa tyhmää mut tykkään ^^)

ku kerran laittaa haluu lisää..nyt vaan ei oo rahaa... :(

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

typo

#745 • • typo Testaaja
Harkitsen just vakavasti uuden lävärin ottamista, kun vanha rengas tossa keskellä kulmakarvaa kasvoi valitettavasti erinäisten epähuomiorepäisyjen seurauksena vuodessa ulos. Mun suunnitelma on edelleen pistää samaan kulmaan kolme spikeä; yksi keskelle ja yksi kumpaankin päähän.

.pi.

--
.psychedelicious.

micqo

#746 • • micqo

typo:
Harkitsen just vakavasti uuden lävärin ottamista

Mäkin harkitsen uuden lävärin ottamista eri paikkaan/vanhojen poistoa.
Tekis mieli kyl ottaa pari uutta tatskaakin lisää ennen kesää.*joo*
#747 • • Annakins Guest
Mä en voisi kuvitellakaan ottavani lävistystä saatika sitten tatuointia. Korvissa mulla on reiät jotka laitettiin kun olin muistaakseni 7 vuotias, ja jossain välissä otin toiset reiät, mutta kun silloin jo kesti puoli tuntia, että uskalsin mennä liikkeeseen sisään, niin ei tosta lävistysten tai tatuointien ottamisesta tulisi mitään. Tosin ei mua kyllä edes kiinnostais ottaa niitä.

-A-
Elmiira

#748 • • Edited Elmiira
Mun tekee kans jo mieli lisää lävistyksiä ja tatuointeja *joo*
Edellisestä tatuoinnista 2 vuotta aikaa ja lävistyksestäkin 1,5...

Molemmat uudet suunnitteilla,
joku kun vielä ne rahoittas...

vieroitusoireita *igor* *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Rosah

#749 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
Tekis mieli lisää mut ei tiedä mihin ottais.. nyt olis navassa ja nännissä mut mut.. kieleen tekis mieli*hih*..
seg

#750 • • seg
Mulla on nenässä ja kielessä korut, kielikoru erityisesti ihq, sellanen vaaleanpunaisella kivellä varustettu kukkanen, oikein mukava *plur* Suunnitteilla olis napaan, on valmiina kotona uv pallot odottamassa *aplodit* ja kaks tatuointia on kans suunnitteilla, paikka vielä vähän avoin mutta luonnokset laadittu..

Ite tykkään miehillä nänni ja kielikoruista, kulmaki on jees.. naisilla aika sama. :D Muutenkin samahan se mitä kelläkin on, mutta ite en henk.koht tykkää ku monilla on kasvot aivan täynnä koruja, menee mauttomaksi, mutta jokaisen oma päätös *hymy*
Jutu

#751 • • Jutu Blondi
Sitten kun mun finanssiongelmat on poissa päiväjärjestyksestä, niin mä käyn ottaa molempiin nilkkoihin korpit *joo* Alahuulen olisi tarkoitus ottaa lävistys, mutta se nyt on vielä harkinnassa.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

#753 • • joogu Guest
nää lävärit ja tatskat on kyl vakavamman luokan perverssio.tai siis.ei pahas mieles mut.sitä ei voi kukaan kieltää täs topicis etteikö tulis riippuvuus.ongelmana on vaa se et ainakin ite haluan keksiä jotain omaperäistä; paikka,tyyli jne..ettei tulis heti samanlaista vastaan.jokaisel bodaril on se pakollinen tribal-tatska käsivarres (ja kuten Pacifiquessa huomattiin: muutamalla wannabe bodarilla wannabe mustalla tussilla piirretty tribal) *nauru*

itsellä ammuttu 8 vuotiaana korvaan reikä(ensimmäinen ja viimenen kerta kun mua ammuttiin,neula sen olla pitää), 16 vuotiaana tungin suutarinneulan kulmasta läpi (yllättäen tulehtui ja joutui ottamaan pois),17 vuotiaana korvaan toinen lävistys,viime kesänä toiseen korvaan lävistys ja viikko sitten alahuuleen oikealle puolelle läväri.

tatuointia oon suunnitellut jo monta vuotta.vuosi sain päätettyä jo paikan ja sen jälkeen onkin suunniteltu kuvaa.ikuisuus projekti myöskin rahoituksen osalta (perintö menee) mutta hyvää kannattaa suunnitella huolella.täst ei tuu mitää trendipaskaa "äkkiä-jotain-kun-muillakin-on"
Jutu

#754 • • Jutu Blondi

joogu:
paikka,tyyli jne..ettei tulis heti samanlaista vastaan.

Itselläni on tuossa solisluiden välissä pystyssä lävistys ja pakko myöntää että ei oo vielä kävellyt vastaan toista samanlaista *nauru*

--

pathi

#755 • • pathi

Jutu:
---
Itselläni on tuossa solisluiden välissä pystyssä lävistys ja pakko myöntää että ei oo vielä kävellyt vastaan toista samanlaista *nauru*

onko se pysynyt vertikaalisesti kuinka hyvin?

--
D:

Jutu

#756 • • Jutu Blondi

pathi:
---
Jutu:
---

---

onko se pysynyt vertikaalisesti kuinka hyvin?

No se ei oo ollut mulla vasta kuin kuukauden, mutta kyllä se on ihan hyvin pysynyt. Sen näkee jatkossa sitten, mutta se lävistäjä joka sen mulle teki niin sanoi että sen pitäisi pysyä paremmin noin päin.

--

pathi

#757 • • pathi

Jutu:
---
No se ei oo ollut mulla vasta kuin kuukauden, mutta kyllä se on ihan hyvin pysynyt. Sen näkee jatkossa sitten, mutta se lävistäjä joka sen mulle teki niin sanoi että sen pitäisi pysyä paremmin noin päin.

Aika jännä, kun yleensä se on kaikilla horisontaalisesti. Luulis että haluais pelata varman päälle kun uloskasvun mahdollisuus on mitä on.. kuka sen on tehnyt? toivotaan että pysyy, barit on kuiteskin sen verran nätskiä :)

--
D:

Jutu

#758 • • Jutu Blondi

pathi:
---
Jutu:
---

---

Aika jännä, kun yleensä se on kaikilla horisontaalisesti. Luulis että haluais pelata varman päälle kun uloskasvun mahdollisuus on mitä on.. kuka sen on tehnyt? toivotaan että pysyy, barit on kuiteskin sen verran nätskiä :)

Jep, toivotaan parasta. Lassi mikälieolikaan ja liikkeen nimeäkään en muista *blush*

--

sapeli

#759 • • sapeli jokukukamikä?
Tekis mieli ottaa septum... *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pathi

#760 • • pathi

Jutu:
---
Jep, toivotaan parasta. Lassi mikälieolikaan ja liikkeen nimeäkään en muista *blush*

CMA:n Lassi?
Oon nyt kade Hienosta Lävästä(tm).

- - -

Korvat venyi taas, tarttis jotkut kivat uudet plugit.

--
D: