lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 977,820 views

Nacu

#721 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Ana-5000:
Tuleeks munanjohtimet jostain ulos? Pystytkö vetämään siiman niin että pistät sen alapäästä sisään ja löydät toisen pään jostain toisesta ruumiinaukosta?

No enhän mä nyt sitä tossa meinannu, tietenkään. Pointti oli vaan, että että ei se hommeli siihen kohtuun lopu vaan ontelo jatkuu vielä, jos IHAN tarkkoja ollaan. Mut kiva että taas nussitaan pilkkua.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Dj_Johanna

#722 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
Mulla on kieles (ollu reilu 2v.), navassa (ollu kesäkuusta asti) ja tossa ylähuulessa, onkohan joku madonna tjn. (ollu toukokuusta). Kieli on todellakin rakkain ja jopa sairaalassa oltuani en suostunut ottaan sitä pois, joten tehtiin lekurin kans kompromissi ja laitettiin reijän läpi tipustus letkua, kun heräsin leikkauksen jälkeen, niin laitoin korun takaisin. Tatuointi on tarkotus ottaa heti kun rahat riittää niin isoon investointiin. Yläselkään on tarkotus laittaa joku tribaali juttu. Kuva ei vielä tarkasti tiedettävissä.

--
*Dj_Johanna*

Femi

#723 • • Femi
Läväreitä ei löydy, ei edes korvalehdistä, mutta siivet mulla on tatuoiti nilkkoihin - kepein askelin tanssahtelen *hymy*
RINJET

#724 • • RINJET Team Sika
ei tatuointeja , ei lävistyksiä.

--
www.team*possu*.tk

pathi

#725 • • pathi
nännit tuli *sydän*

--
D:

Shaz

#726 • • Shaz team Wittupäät
Mä haluan napakorun, heti ku saan mun masun semmoseen kuntoon että sitä kehtais vaikka esitelläkin. Täs on vaan semmonen pikkujuttu et mä en uskalla ottaa napakorua kun mua sattu jo mun korvistenkin laittaminen. *uuh* Mut ehkä mä saan jonkun pitämään mua kädestä kiinni jos lävistäjälle vielä uskaltaudun *vink*
pathi

#727 • • pathi

Shaznay:
Mä haluan napakorun, heti ku saan mun masun semmoseen kuntoon että sitä kehtais vaikka esitelläkin. Täs on vaan semmonen pikkujuttu et mä en uskalla ottaa napakorua kun mua sattu jo mun korvistenkin laittaminen. *uuh* Mut ehkä mä saan jonkun pitämään mua kädestä kiinni jos lävistäjälle vielä uskaltaudun *vink*

"ei se satu"

mut hei ihan tosi, sellanen pieni nipistys - jos sen ns. normaaliin kohtaan laittaa - se todennäköisesti vaan on.

--
D:

Anny

#728 • • Anny Hurricane-Munster
Mulla oli kielessä, mutta menin ja nielaisin pallon kiristäeesäni sitä liian vähän hammaslääkärireissun jälkeen ... Hyvä minä!!! *aplodit*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Jutu

#729 • • Jutu Blondi
Kävin tänään ottamassa lävistyksen ihan vaan sen takia, että pääsen "skeneen" mukaan *justjoo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

e-will

#730 • • e-will joor worst naitmeir

Jutu:
Kävin tänään ottamassa lävistyksen ihan vaan sen takia, että pääsen "skeneen" mukaan *justjoo*

nyt oot kyl =) se on aika hienoki viel!

--
vailla täyttä ymmärrystä

Jutu

#731 • • Jutu Blondi

e-will:
---
Jutu:

---

Joo, paitsi että siihen on tulossa mustelma.

--

e-will

#732 • • e-will joor worst naitmeir

Jutu:
---
e-will:
---
Jutu:

---

---

se on se hinta skeneen pääsystä

--
vailla täyttä ymmärrystä

Jutu

#733 • • Jutu Blondi

e-will:
---
Jutu:
---
e-will:
---
Jutu:

---

---

---

se on se hinta skeneen pääsystä

Joo. Ei se mitään, oli ainakin verta ja suolenpätkiä *vink*

--

Aziz Combat Fighter

#734 • • Aziz Combat Fighter
Eilen väritettiin molempien käsivarsien ja olkapään tatskat uusiks. Olkapää varsinki odottanu värittämistä ja työstöä viimeset kuus vuotta ja vihdoinkin sain sen aikaseks :) Kaveri viel fiksas ni ei tullu kalliiks!

Nyt sit taas hillitön rasvaaminen viikon ajan..
KittysDead

#735 • • Edited KittysDead Trooper
Phuuuhh.. pahin on ohi ja oon "aika varma" ettei multa amputoidakkaan korvaa *iihhih*

Mulla kun oli tossa toisessa korvassa 2venytystä vierekkäin ja näppäränä tyttönä kelasin että hei vois leikata ton keskel olevan ihokaistaleen poies niin sit tulee YKSI ISO REIKÄ. mhjeaph mhjeaph.
...........Nooo..............
.....leikkasin sen suikaleen irti ja aattelin että jäällä vois tyrehdyttää vuodon.. kun just siin kohtaa sattuki sit oleen suoni joka vuos nii juma*****sti... verta valu housuille asti. ...mikäs siinä sitte...

helvetin isot umpijäiset kuutiot vaan korvalehden ympärille. Tyrehty vuoto ja olin ottamassa jääpaloja poies kun tajusin että ne oli jäätyny mun korvaan kiinni. Normaalisti ihminen varmaa tuntee sen kun joku mesta jäätyy?
Itsellä kipukynnys on liiankin säätelyyn tottunut, enkä siis huomannu koko paskaa. Anyway. Sellanen kiva siniliila siit tuli....

Vähitellen käytyään kaikki sateenkaaren värit näyttää pareempain olevan. Osa kudoksesta kuoli, arpeutu ja "tippu poies". korvaan näyttää jäävän pahalle palovammalle tyypillinen kiiltävä ryppynen pinta.

Toisaalta olen alkanut miettiä että voisin käydä amputoimassa tuon korvalehden nipukan muutenkin. ((SIIS VAAN NIPUKKA, en siis koko korvaa *nauru*)) kun on alkanut amputaatiot himottamaan. JA muutenkin.. on tuo kudosvaurio loppujenlopuksi aika hottis.. ainakin jännän tuntunen *ikuinen hiplailu*. Vaikka pienestä vois alottaa ja käydä tyyliin nipsaseen jalasta pikkurillin puoliksi poies tmv. *hih*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Hansu

#736 • • Edited Hansu

KittysDead:
Vaikka pienestä vois alottaa ja käydä tyyliin nipsaseen jalasta pikkurillin puoliksi poies tmv. *hih*

Sori, mutta mä en kyllä pysty käsittämään tällaisia "trendiamputaatioita". Ensin pikkuvarvas, kohta koko jalka, kun viimeisimmät uutiset maailmalta kertovat, että "on trendikästä olla amputoitu". Joitakin vuosia sitten Hollywood-tähtien keskuudessa taisi olla trendinä laittaa hammasraudat ja hymyillä välkkyvää metallihymyä, vaikka raudoille ei mitään lääketieteellistä syytä ollutkaan. Amputaatio menee mielestäni jossakin määrin samaan genreen, mutta on seurauksiltaan ja lopullisuudeltaan aivan toista luokkaa.

(tällä kirjoituksella ei nyt sitten ollut tarkoitus tuomita Kitty's Deadia, kukin tehköön keholleen mitä lystää, itse en vain pysty ymmärtämään, mitä upeeta on amputoinnissa)
Skrapa

#737 • • Skrapa
Tänään sit tuli otettuu oikeaan kulmaan lävistys.. yhtä äkkii vaa tuli sellanen fiilis et nyt meen ottaa kulmaa korun ku ollu jo jonkin aikaa mielessä.. ja sit saman tie lähimpään lävistysliikkeeseen, pieni nipistys ja kulmassa koru.. oli muuten ihan hemmetin mukava lävistäjä nainen, juttu ainakin lensi.. et sellai

--
No more pain, I'm floating away..

pathi

#738 • • Edited pathi

Hansu:
---
KittysDead:
Vaikka pienestä vois alottaa ja käydä tyyliin nipsaseen jalasta pikkurillin puoliksi poies tmv. *hih*
---
- - - klipsis- - -

Mullakin menee kosmeettisen amputaation kohdalla kylmät väreet pitkin niskaa, mutta se onkin sitten ainoa lajissaan.. toki jokaisella on omat mieltymyksensä, jotka varsinkin kehonmuokkauksesta puhuttaessa vaihtelee laidasta laitaan: toisten mielestä jopa korvakorut ovat inhottavia, ja toiset muuttavat koko olemuksensa kuten esimerkiksi tämä kuuluisa liskomies. IMO bodmod = *sydän*

EDIT: typoilua

--
D:

lunake

#739 • • Edited lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Erilainen näkökulma asiaan liittyen.. (asiasta voi ollakkin jo mainintaa mutta en jaksanut alkaa selaamaan
yli 30:tä sivua)

Itse en voi ottaa lävistyksiä tai tatuointeja vartalooni koska
niistä saattaa syntyä patteja ts. keloideja.
"Silloin tällöin tapahtuvaa arven liikakasvua sanotaan keloidiksi.
Keloidissa on kysymys sidekudoksen (kollageenin) liiasta kertymisestä
arpikudokseen"
Toisen reiän ottamisen jälkeen oikeaan korvanlehteeni
ilmestyi tuommoinen keloidi jota hoidettiinkin moneen
otteeseen monella eri menetelmällä. Loppujen lopuksi
kyllästyin hoitoihin ja totesin että patti olkoon korvanlehdessäni,
so what. Eipähän se ole haitannut elämääni millään lailla.

En kyllä sitten tiedä ottaisinko lävistyksiä tai tatuointeja
jos "keloidi vaaraa" ei olisi.

Linkki asiaan liittyen:

http://www.arsmedicina.fi/keloidi.html

*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Doash

#740 • • Doash
Kittysdeadhan vois samantien amputoida vaikka koko päänsä pois.Tai molemmat jalat-vois sitte vedellä rollaattorilla pitkin säteen bileitä valotikut händyissä.Pitsä hei kuvii tänne klubbariin sit siit operaatiosta. Mä ainaki odotan innolla niitä *piis*