lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 978,317 views

dorisch

#681 • • dorisch gothic girl
nojoo. multa kuoritaan ens viikolla nahkaa pois. tuskaa! piinaa! kaikkea sitä tekeekin. eli mä otan arpitatuoinnin. tänäänkin kävin hakemassa 'tongue webin'. pakko päästä vähän leijumaan. oon mä aika tosimies.
Hiiwiö

#682 • • Hiiwiö
Napaläväri on ja tribaalitatska löytyy alaselästä.Toisen tatuoinnin ottaminen on suunnitteilla,kuva on valmiina,mutta paikka sille vielä hieman harkinnan alla.*hymy*
Nalatsu

#683 • • Nalatsu naarasleijona
en muista, oonko jo vastannu tähän keskusteluun, mutta multa löytyy kaksi tatuointii:
oikeessa lavassa saksanpaimenkoiran pää ja vasemmassa rinnassa sininen ruusu, ja kolmannesta tatuoinnista haaveilen..... *plur*

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Kosaz

#684 • • Kosaz
Yksi läväri löytyy tosta silmäkulmasta ja on se ollut niin ihaaana!...Noin kuukauden on tossa killunut.. =}

Tatska on ollut pitkään harkinnan alla, mutta oikean kuvan löytäminen vaan kestää ja kestää. Jos joskus moisen otan niin ehdottomasti "mustavalkoisen", kun sen saa halutessaan pois (vanhuusvuosia ajatellen) helpommin kuin värillisen.

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

#685 • • *Mirri* Guest
Hmm...Minen o muute vielkä saanu aikaseks laitettuu sitä toista nännärii mikä jo kesällä piti laittaa... Eij o muka ikinä varaa ja aikaa ja ja ja...*iloinen* Kyllä mä vielä joskus... *juonittel*
Bellezaaa

#686 • • Bellezaaa Afrodite*
napakoru oli melkein 1,5 vuotta mut oli pakko ottaa pois kun ei mun masukki oikein vissiin tykänny...
Ärsyttävää!*grr*
e-will

#687 • • e-will joor worst naitmeir

Peppi Pitkätossu:
Tällä hetkellä kieli, napa ja kumpikin tragus, ...

onks tragus pysyny kasvamatta ulos? tyttöystäväl kasvo toisesta korvasta ulos ja nyt se otti toiseen traguksen, saa nähä miten käy. ite otin anti-traguksen pois ku se ei saanu rauhas parantua ja oli yhta huonona puolenvuoden jälkeenkin. noi rustokohdat voi olla hankalia joillekin. sit en tajuu miten toinen nänni parani noin parisviikos ja toiseen meni n.10kk. eh?

--
vailla täyttä ymmärrystä

Aziz Combat Fighter

#688 • • Aziz Combat Fighter
Kellään kokemuksia frenumista? Huvittais käydä ottamassa sellanen.
Bio

#689 • • Bio The Bullies / Pinky
Pitäis ottaa toinen tatska vasempaan käteen.. frenumia sen sijaan en ihan heti menis ottaa *poks*
Essi

#690 • • Essi Kukkupää!

Ana-5000:
Miesvauvoilla

Ooi ku söpö ja hassu sana, miesvauva.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

e-will

#691 • • e-will joor worst naitmeir

Ana-5000:

kaverilla oli mut sit se otti sen pois ku sano että repii sitä frenuminnahkaa sit toiminnassa kunnol et verta tullu yms.
ite en tiedä mut en usko että on kauhean kivulias kun se nahkakin on niin ohut siinä...kai se riippuu onko siin tappi vai rengas, kaveril tais olla sit sellai rengas, en muista täysin. itelläni on pa mut sen kanssa ei oo kyl ollu mitää ongelmia, paraniki viel 2vk:s täysin.

--
vailla täyttä ymmärrystä

Aziz Combat Fighter

#692 • • Aziz Combat Fighter

e-will:
---
Ana-5000:

---

kaverilla oli mut sit se otti sen pois ku sano että repii sitä frenuminnahkaa sit toiminnassa kunnol et verta tullu yms.
ite en tiedä mut en usko että on kauhean kivulias kun se nahkakin on niin ohut siinä...kai se riippuu onko siin tappi vai rengas, kaveril tais olla sit sellai rengas, en muista täysin. itelläni on pa mut sen kanssa ei oo kyl ollu mitää ongelmia, paraniki viel 2vk:s täysin.

Muuten PA ois kiva mut mä tykkään pissata niinku pojat pissaa. Ei se rengas kyl frenumissa kuulosta mitenkään helvetin hyvältä idealta muutenkaan; luulis et se "muljahtelis" aika ikävästi.. Barbelli vaan.
Aziz Combat Fighter

#693 • • Aziz Combat Fighter

Essi:
---
Ana-5000:
Miesvauvoilla

---

Ooi ku söpö ja hassu sana, miesvauva.

Manbabies!
e-will

#694 • • e-will joor worst naitmeir

Ana-5000:
Muuten PA ois kiva mut mä tykkään pissata niinku pojat pissaa. Ei se rengas kyl frenumissa kuulosta mitenkään helvetin hyvältä idealta muutenkaan; luulis et se "muljahtelis" aika ikävästi.. Barbelli vaan.

Jooh, niinhän se meni että naisilla on moninkertaiset/peräkkäiset orgasmit ja miehet taas pystyy pissiä seisoalteen. Sit otat PA:n ni sulta lähtee sekin etulyöntiasema.. olihan mies kovin jätkä kivikaudellakin, ainut perheestä joka pysty sammuttaa nuotion... Lol..? =)

--
vailla täyttä ymmärrystä

Dj K-K

#695 • • Dj K-K
Mulla on kielessä lävistys ja korvassa rengas! Kieli lävärin laitto ei sattunu yhtää eikä tulehtunu ja muistaakseni kieli oli palautunu normaaliks jo 2 viikon jälkee!! Tatskaa oon suunnitellu mut ei oo tullu täydellistä viel vastaa jonka ottasin!!
Aziz Combat Fighter

#696 • • Aziz Combat Fighter

Dj K-K:
Mulla on kielessä lävistys ja korvassa rengas! Kieli lävärin laitto ei sattunu yhtää eikä tulehtunu ja muistaakseni kieli oli palautunu normaaliks jo 2 viikon jälkee!! Tatskaa oon suunnitellu mut ei oo tullu täydellistä viel vastaa jonka ottasin!!

Ota huutomerkkitatska!
Fyrisch

#697 • • Fyrisch
Vähän muo vituttaa et mun lävistyskortti oli lompakos, joka pöllittiin.. seuraava läväri olis ollu ilmanen ja mun piti ottaa se heti tän vuoden alus *dissaa* saatanan taskuvarkaat menkää töihin
Dj K-K

#698 • • Dj K-K

Ana-5000:
---
Dj K-K:

---

Ota huutomerkkitatska!

---

Vois ehkä olla ohan hyvä!!
Mut mihin mä laittaisin sen?????
TiiTu

#699 • • TiiTu
huomenna otan ekan tatuointini. Vielä ei jännitä, mutta saas nähä huomenna miten kankeena kauhusta tää tyttö on..*nauru**hikoil*
-P

#700 • • -P

Dj K-K:

Vois ehkä olla ohan hyvä!!
Mut mihin mä laittaisin sen?????

vaikka siihen kysymysmerkkitatskan viereen?

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell