1,818 posts, 91 pages, 978,317 views
Peppi Pitkätossu:
Tällä hetkellä kieli, napa ja kumpikin tragus, ...
Ana-5000:
Kellään kokemuksia frenumista? Huvittais käydä ottamassa sellanen.
e-will:
---
Ana-5000:
Kellään kokemuksia frenumista? Huvittais käydä ottamassa sellanen.
---
kaverilla oli mut sit se otti sen pois ku sano että repii sitä frenuminnahkaa sit toiminnassa kunnol et verta tullu yms.
ite en tiedä mut en usko että on kauhean kivulias kun se nahkakin on niin ohut siinä...kai se riippuu onko siin tappi vai rengas, kaveril tais olla sit sellai rengas, en muista täysin. itelläni on pa mut sen kanssa ei oo kyl ollu mitää ongelmia, paraniki viel 2vk:s täysin.
Essi:
---
Ana-5000:
Miesvauvoilla
---
Ooi ku söpö ja hassu sana, miesvauva.
Ana-5000:
Muuten PA ois kiva mut mä tykkään pissata niinku pojat pissaa. Ei se rengas kyl frenumissa kuulosta mitenkään helvetin hyvältä idealta muutenkaan; luulis et se "muljahtelis" aika ikävästi.. Barbelli vaan.
Dj K-K:
Mulla on kielessä lävistys ja korvassa rengas! Kieli lävärin laitto ei sattunu yhtää eikä tulehtunu ja muistaakseni kieli oli palautunu normaaliks jo 2 viikon jälkee!! Tatskaa oon suunnitellu mut ei oo tullu täydellistä viel vastaa jonka ottasin!!
Ana-5000:
---
Dj K-K:
Mulla on kielessä lävistys ja korvassa rengas! Kieli lävärin laitto ei sattunu yhtää eikä tulehtunu ja muistaakseni kieli oli palautunu normaaliks jo 2 viikon jälkee!! Tatskaa oon suunnitellu mut ei oo tullu täydellistä viel vastaa jonka ottasin!!
---
Ota huutomerkkitatska!